spinn intervall 75 min altså. Så nå harjeg hvertfall begynt uka bra!!! Åssen dde neste 3 ukene går kan jeg ikke garantere på trimfronten. Masse gååing selvsagt. Har dytta ned treningsbh`n i kofferten, så det er jo håp??? badedrakta også.
Alle synes det er et fornuftig valg med hotellet før flyturen. Kanskje på tide å tenke på meg selv og komfort, enn å gjøre alt billigst mulig på død og liv - hehehe. For man blir jo halveis død når man må stå opp før sola deluxe..
Atte du K66.. Kan du gjøre en ting for meg,, neste tirsdag blir det egentlig.. Nemlig se på finalen av Slankekrigen på FEM for meg?? Får jo sett i morra, men finalen går vel over 2 episoder mins jeg.. Har du fulgt med nå? Jeg heier egentlig på Ada, ho eneste jenta som er igjen nå vel. Men spørs vel om ho greier å hamle opp med gutta. Ho er råtøff, og fortjener virkelig å vinne, blir irritert på den familien hennes som ikke bryr seg, jeg!! Nemlig! ....men burde kanskje gått og lagt meg tidlig i morra kveld...
Hvis jeg får den padda til å funke, så kommer jeg nok innom her, men spørs jo hvor sliten jeg er.
Jogga du hjem fra jobb K66?? Og stell pent med den nakken din! Ikke bra i den jobben din!!
Nei, skal jeg se over kofferten en gang til.. Og putte oppi siste rest. Fått kjøpt meg set nyeste hobbykryss som kom ut i dag. Jeg sender jo inn som regel, og liker det bladet. Vant 400 kr før jul t.o.m! Lurer på å abonnere, men samtidig så blir jeg jo dritt lei i perioder. Blir nok et amerikansk sudokublad eller 2..
Kos dere her, så kommer jeg sent hjem kvelden den 11.juni.
ille svær diger klem fra Epler!!