• 302 Sider +
  • « Første
  • 272
  • 273
  • 274
  • 275
  • 276
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Noen som vil være med? Hei.. Noen som vil være med å dra igang hverandre? Er 23 år, fra østlandet.. Jeg er 162 høy og har startvekt på 75,9 kg. Midjen viser 87 cm. Mitt første mål er å gå ned 6 kg - til 70.. Dette helst før mai.. :) så får jeg se.. men hå Vurder emne: ****- 16 Stemmer

#5461 Brukeren er ikke pålogget   epler 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 09-mars 08

Skrevet 21 mai 2012 - 20:46

Epler har trent!!! :P:rolleyes::wub:
spinn intervall 75 min altså. Så nå harjeg hvertfall begynt uka bra!!! Åssen dde neste 3 ukene går kan jeg ikke garantere på trimfronten. Masse gååing selvsagt. Har dytta ned treningsbh`n i kofferten, så det er jo håp??? badedrakta også. :(

Alle synes det er et fornuftig valg med hotellet før flyturen. Kanskje på tide å tenke på meg selv og komfort, enn å gjøre alt billigst mulig på død og liv - hehehe. For man blir jo halveis død når man må stå opp før sola deluxe..

Atte du K66.. Kan du gjøre en ting for meg,, neste tirsdag blir det egentlig.. Nemlig se på finalen av Slankekrigen på FEM for meg?? Får jo sett i morra, men finalen går vel over 2 episoder mins jeg.. Har du fulgt med nå? Jeg heier egentlig på Ada, ho eneste jenta som er igjen nå vel. Men spørs vel om ho greier å hamle opp med gutta. Ho er råtøff, og fortjener virkelig å vinne, blir irritert på den familien hennes som ikke bryr seg, jeg!! Nemlig! ....men burde kanskje gått og lagt meg tidlig i morra kveld...
Hvis jeg får den padda til å funke, så kommer jeg nok innom her, men spørs jo hvor sliten jeg er.

Jogga du hjem fra jobb K66?? Og stell pent med den nakken din! Ikke bra i den jobben din!!

Nei, skal jeg se over kofferten en gang til.. Og putte oppi siste rest. Fått kjøpt meg set nyeste hobbykryss som kom ut i dag. Jeg sender jo inn som regel, og liker det bladet. Vant 400 kr før jul t.o.m! Lurer på å abonnere, men samtidig så blir jeg jo dritt lei i perioder. Blir nok et amerikansk sudokublad eller 2..

Kos dere her, så kommer jeg sent hjem kvelden den 11.juni.

ille svær diger klem fra Epler!!
TRENING ER GØY
Høsten 2002 - 96,5 kg bmi 31,8 ALDRI MER !!!
Livvidde: 96 cm

80-> alternativet finnes ikke engang!
78 -79,9-> svart sone - ALARMEN ULER!
77 -> Rød sone SKJERPINGS
76 -> Gul sone NESTEN GODTATT
74-75 Grønn sone ILLE BRA

1.januar - 81 ( ja, hva kan man si... ) bmi 26,8
1.februar - 79,7 :-) Minus 1,3 i januar, drit fornøyd!! bmi 26,3
1.mars - 78,4 ;D Minus 1,3 i februar også! bmi 25,9
2.april - 77,5 Minus 0,9 i mars. Fornøyd igrunn ;-) bmi:
2.mai - 77,5 stille i april. Ok. "pause i slanking mnd.."
0

#5462 Brukeren er ikke pålogget   K66 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 18-mai 06

Skrevet 22 mai 2012 - 16:06

Skal følge med på finalen for deg epler og sende deg en mail/txt mld/mld her :rolleyes: ikke noe problem. Har ikke fulgt så godt med denne sesongen fordi typen ikke har kanal FEM men har lyst å få med meg slutten og tror det skal gå greit. Har forstått at det er noe med hun Ada men ikke helt forstått hva det går i.

Ble ikke noe joggetur hjem i går. Var rett og slett for trøtt og tok signalene :lol:

Skal gå en tur men hunden opp på Fløyen idag og hvis formen kjennes ok ut etter det blir det en liten joggetur + litt kjerne tenker jeg. Hvis føler meg for trøtt så blir det kun tur med hunden.

Du kommer til å få det storveis-uten tvil!!!!

Hvor er resten av gjengen blitt av?????

Blir stille her uten deg epler.

GOD TUR OG KOS DEG NOE ENORMT!!
Svart sone 72+
Rød sone 70-72
Gul sone 68-70
Grønn sone 66-70

RØD SONE
0

#5463 Brukeren er ikke pålogget   epler 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 22 mai 2012 - 17:43

Har allerede starta å kose meg K66! Kom meg på nett på hotellet, og tester frosken jeg dro med. ..eller padda var det kanskje - hihihiRadisson blu aerport altså. Ser litt av rullebanen. Hev meg over kaffemaskinen med en gang. Angrr meg ikke, så takk for puffet. Skal finne noe mat etterpå. Ja, lurer på hvor de andre har blitt av jeg og, Litt godt å høre at du dropper trimmen også... Men er man sliten så er man! Nei nå får jeg ordne litt oppi lofferten, fikk ikke stramma stroppene, så alt ligger hulter til bulter.. Bra jeg ikke er hysterisk over skrukker!!! Strålende sol her nå K66. Skal gå meg en tur rundt her etterpå. Sikkert en opplevelse uten å tenke på flytider! Bare den kjedelige ankomshallen riktignok.
TRENING ER GØY

0

#5464 Brukeren er ikke pålogget   K66 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 24 mai 2012 - 11:06

hmmmm ser ikke ut til at det er andre enn epler og meg her om dagen så da kommer jeg tilbake når epler er tilbake fra ferie

GOD SOMMER TIL ALLE SOM TITTER INNOM
Svart sone 72+
Rød sone 70-72
Gul sone 68-70
Grønn sone 66-70

RØD SONE
0

#5465 Brukeren er ikke pålogget   epler 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 09 juni 2012 - 05:48

Heisan! Bare kjapt innom fra USA! Dessverre er snart denne eventyrlige reisen min snart over.. Har vært på reisefot fra kyst til kyst, dvs fra New York til San Fransisco siden 23.5, og vi lander i Norge mandagskveld. Vet ikke om noen leser bloggen min, men har oppdatert der hver dag, bilder kommer når jeg kommer hjem. Gruer meg litt til å entre vekta, men samtidig så har jeg hatt så nogenlunde kontroll. Sånn ca. Har blitt innmari mye kyllingsalat i alle varianter! Noen mexikanske retter. Spis hva du vil buffeter. 2-3 hamburgere, men orntlige, ikke mækkær'n. Har blitt et par kuleis + noen smaksprøver av kaker, men har igrunn greid å styre unna. Mine forsetter om å trimme hver dag, K66, gikk en smule til dundas. Sånn er det med den saken. Har gått med skritteller hver dag, og rekorden er vel 14000 skritt, men vanlig var rundt 7-8000. Noen dager mer eller mindre. All busskjøringa gikk over all forventning bra, ikke problemer med hverken rygg eller kropp! Vi stoppet jo mye underveis. Vi har opplevd så utrolig mye at jeg knapt kan fatte det, og så så mange utrolig hyggelige mennesker jeg har truffet! Blir ganske intensivt når man er sammen så mye. Har greid å bli forkjølet for et par dager siden, nå har jeg noen nysekuler som aldri tar slutt føles det som.. Kaldt og varmt om hverandre er jo ikke bra for noen.
Nå er det sengetid, klokka er nemlig 21.45 her i Carlifornia. Dere skal vel stå opp nå, vi er 9 timer bak dere. I morgen har vi "fri" til å gå i SF, deretter avskjedsmiddag på kvelden. Er på det samme hotellet i 2 døgn altså, ikke stå opp kl 06, og kjøre 08! Hehehe, MEN det har faktisk ikke vært noe problem! Jeg har faktisk omtrent sprotti opp av senga og sagt! Jippi nå er det en ny dag! Blir nok fort vanskligere å stå opp når jeg begynner på JOBB igjen!
God natt, klem Epler.
TRENING ER GØY

0

#5466 Brukeren er ikke pålogget   epler 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 15 juni 2012 - 17:44

heisan
Kom hjem mandags kveld altså. Og vet dere, jeg gikk IKKE opp et eneste gram under USA ferien min!! stod på det samme! 79,3 riktignok, men ikke opp!! er ikke det fantastisk! hadde frykta 2-3 kg nemlig, selvom jeg hadde endel fokus.

Ikke kommet meg på trening enda, men skal neste uke ;) Er sliten enda igrunn, tar på å være på ferie nemlig.. og så er jeg trøtt om kvelden og veldig vååååken om morra`n.... hehehe

kommer kanskje tilbake, ikke helt inspirert lissom...
klem, Epler :)
TRENING ER GØY

0

#5467 Brukeren er ikke pålogget   melis 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 18-desember 06

Skrevet 05 august 2012 - 12:28

Epler, nå er det lenge siden du har vært innom! Hvordan går det? :)

Jeg er såvidt igang igjen etter sommeren, og har begynt å lure litt på om jeg endelig klarer å kvitte meg med de 2 pyntekiloene som har "plaget" meg de siste snart 2 årene eller noe :P
Har bestemt meg for å prøve å skrive litt i "dagboka" mi igjen, for å se om motivasjonen holder seg ;)

Håper du titter innom og oppdaterer litt :)
0

#5468 Brukeren er ikke pålogget   epler 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 11 august 2012 - 20:23

Åh, Melis - greide ikke helt la være nå gitt... Har vært her inne å smugtitta et par ganger siden sist bare... Sett at vi har sonki lengre og lengre nedover..
Epler har det bra altså. ( du har adressa til bloggen min, har du ikke?)
Pyntekilo,mja eh, sånn kan man vel kalle det.. Bikker såvidt under 80, så burde vel....
En feriedag igjen. Har vært i Paris en uke, 2 dager i Drammen før det. Ellers har jeg vært hjemme. Masse venninebesøk, avslapning, boklesing.. Følte det var godt å senke skuldrene lissom..
Jeg skal ta meg en tur inn til deg og lese Melis. Men garanterer ikke for at jeg blir her ofte... Motivasjon? Minimalt..MEN jeg har hatt et sunt kosthold, oghar vært aktiv ( tok meg treningsfri nå i ferien), så alt går i samme tralten. Jeg skal tenke over om jeg vil starte her igjen.. Kanskje sende en melding til K66 for å høre om motivasjonen er kommet der brått...
Epleklem uansett !!
TRENING ER GØY

0

#5469 Brukeren er ikke pålogget   Maeve 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 11-oktober 10

Skrevet 12 august 2012 - 08:32

Hei på dere :)

Vurderer om jeg skal prøve meg her inne igjen jeg og...

Prøver å spise sunt, og trene 3-4 dager i uka, men er veldig slitsomt på jobben for tiden, så treningen har blitt med bare to dager i uka foreløpig, men satser på mer trening fra neste uke :D

Min treningsplan for uken er:

Mandag: 20-30 min kondisjon + 30-40 min styrke
Onsdag: 20-30 min kondisjon + 30-40 min styrke
Fredag: 20-30 min kondisjon + 30-40 min styrke
Lørdag: 1 time kondisjon + 30 min styrke

Så får vi se hvordan det går :D
Mål for 1. juli 2013: 70,0kg

Startdato 23. juli 2012: 98,2kg
Veiing 8. oktober: 95,8kg :)
Ned i vekt: 2,4kg
0

#5470 Brukeren er ikke pålogget   melis 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 18-desember 06

Skrevet 12 august 2012 - 20:30

Så koselig å se deg Epler! :D

Ja, det er ikke så lett å finne den indre motivasjonen som varer over tid.
Men du har nå alltid vært flink du da ;)
Jeg skal skravle her inne jeg og, om du bestemmer deg for å komme tilbake litt!
Høres ut som du har hatt en fin sommer, jeg hadde også treningsfri mesteparten av ferien, ble endel turgåing, men ikke noe hardtrening :P

Ja, jeg har jo bloggadressen din, skal jammen gå inn der og titte ;)

God klem til deg :)
0

#5471 Brukeren er ikke pålogget   epler 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 13 august 2012 - 15:27

OJ, der var jo Maeve også jo!
skal, skal ikke.. er Epler tilbake??

gudene skal vite at det hadde vært lurt, hihihihi :rolleyes:

Epler liker skrævling!
ok, gjør et forsøk...

Skal altså bevege kroppen ned på F&S nå kl 17.30. Meldte meg på en vanlig basis spinn time.
i uke 29 ble det kun 1 gang, de 3 neste ukene zero.. Før det greide jeg 3 ganger med ren viljestyrke. Jeg må jo tilbake til den gamle formen min!! jeg får bare bite tenna isammen.. har jo ikke hatt en så langt opphold, så det går nok. Verre med de andre som tar seg fri fra midten av mai!
Er sliten etter å ha starta jobb igjen, men .. :(

3 knekkebrød til jobblunsj, salat med reker, tzatsiki, og nypoteter når jeg kom hjem.
Kjøleskapet har vært ganske sundt i sommer altså, men har jo spist litt is. Men tok den siste helt bevisst i går.

Er faktisk klar for å gjøre en insats.. jeg gremmes av å være så nær 80... mellom 79,2-80,6 har det vel tippa på i sommer. Føler meg "bra" - men vet av erfaring at jeg bare lurer meg selv. Snakk om å være BLIND lissom... og jeg som kom meg ned til 72...

Maeve :) Håper du greier treningsplanen din!! 4 ganger er tøft! har forsåvidt satt opp 4 ganger jeg også, bare for å sarte brutalt, lissom, men... + at jeg går til 12 dagers jobb nå rett etter ferien.. ikke så bra planlagt den der nei.. Men det blir bedre, I know.

Melis B) Da starter vi med trening denne uka da! turgåiing kan være bra det også, bare det e rnoen bakker & tempo også :huh:
VI GREIER DET HVIS VI VIL!! Det har VI bevist!! nemlig!

ps, er ikke helt på kcal telle planet enda... jeg starter med trim + logge meg på her...
Savna dere faktisk, jeg... gamle gjengen! jeg ser det nå... nuff nuff...

K66 - korleis gjeng det??? savner skrævlinga di!!! :P

Epleklem til dere!
TRENING ER GØY

0

#5472 Brukeren er ikke pålogget   epler 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 13 august 2012 - 15:51

Kan noen forresta fortelle meg hvordan i huleste jeg får LOGGA MEG AV DEN GREIA HER???
Enten svikter hukommelsen totalt, eller så er jeg bare blind.. :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::(:(:(:(
TRENING ER GØY

0

#5473 Brukeren er ikke pålogget   ninjafrue 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 12-august 12

Skrevet 13 august 2012 - 16:25

:) du må klikke på fane "roedeklubben".
0

#5474 Brukeren er ikke pålogget   epler 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 13 august 2012 - 18:45

aha, ninjafrue.. der var det ja.. :D
Epler har bittelitt tempramang til tider skjønner du.. ;)

Første trening gjennomført!
Fant ut at jeg hadde alle delene til pulsklokka i sekken, så dro den på. Tydelig at jeg ikke hadde brukt den på ei stund, for jeg hadde glemt åssen jeg satte den igang, men fikk det til etter mye knoting, hehehe
Resultatmessig satte jeg vel ikke akkuratt ny rekord kan man si, men det tar seg nok opp får man håpe. Tror det var greit å starte på et rolig program, hadde mer enn nok med det. :(

Kveldsmat: blåbær fra hagen, bringebær fra butikken og svenske cottage cheese. yummi!!

Skal jeg klippe plen??? burde ha... mmmm

:wub: Epleklem
TRENING ER GØY

0

#5475 Brukeren er ikke pålogget   ninjafrue 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 13 august 2012 - 20:16

;) kjenner igjen det med temperament/utålmodighet. jeg er typen som aldri leser bruksanvisninger og blir rasende fordi jeg ikke skjønner greia....

så godt jobba at du kom deg ut på trim da. har vært ute og gått selv. deilig nå etterpå. skal snart i dusjen.

plenklipp?? kjøp noen kashmir-geiter da vel. gode på å holde gress og kvist/kvast under kontroll, og kanskje kan du tjene litt på ulla :P
0

#5476 Brukeren er ikke pålogget   epler 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 14 august 2012 - 18:13

hihihi - ninjafrue, geit hadde kanskje vært dyret! og JEPP, det ble plenklipping! det tar ca 25 min, så er vel ikke stooooore jobben, men.. noen muskler fikk jeg da brukt på å dra den i gang noen ganger, og dra den rundt til forsiden. ps :P Liker bruksanvisninger, jeg..

corespinn 90 min! phu!!
Helt tydelig at jeg ikke har gått på core siden i vinter eller noe sånt! den harde styrketreninga med indre kjernemusklatur lissom. "kun 45 min" - men skitt som jeg slet.. Starter en øvelse på basis nivå, deretter middels og tilslutt intensiv nivå. Glem det siste, Epler stoppet opp kan man si... Planken og så vifte med både armer og bein?? phu!!
Rett inn til spinn i 45 min. Antagelig på middels/intensiv nivå. ok, den takla jeg mye lettere faktisk, men når jeg var helt mo i beina fra før... Jeg får tenke nøøøøye over om jeg orker det programmet der videre.. noe nytt nå på høstterminen nemlig.
MEN tenk, allerede tirsdag i dag, og ferdig med 2 treningsøkter!! Neste blir sal trening på fredag. Skal jo jobbe helgen, og da krasjer alle treningene. Tur kanskje?

Nå blir det krimbok!! snart ferdig nemlig... og ikke har jeg funnet ut av morderen..
21.30 (eller er det 21.45...) er det andre episode av slankekrigen på tv FEM, og da kan man jo inspirert!! :(

klem!
TRENING ER GØY

0

#5477 Brukeren er ikke pålogget   ninjafrue 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 14 august 2012 - 18:26

jøss du er nå tøff som hopper på et sånt parti. gikk du bokstavelig talt i spinn, epler? :lol: det hadde vært et syn for guder vil jeg tro. sikkert avisoppslag og det hele. masse forståsegpåere som ikke liker innetrening ville fått fullt kick av den historien, hvor gale det er med sal-trening.

her blir det ikke krimbok, men derimot dusjen nå etter en to timers tur med mye svette og streven oppover bakker. akkurat som en husmann i de harde trettiåra, ingen bil - bare beina. ;) ja sånt får det bli vektreduksjon av, ellers kan det hende jeg også havner i en kriminalhistorie - som gjerningskvinne. "ninjaen gjorde det." noe så forutsigbart. sukk og sukk.
0

#5478 Brukeren er ikke pålogget   epler 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 14 august 2012 - 19:51

:rolleyes: hehehe - jeg har gått og traska jevnt og trutt på Friskis & Svettis i 9 år nå, så en hard treningsøkt er jeg vant med! Høres kanskje ut som jeg er totalt utrent ut, men det er jeg faktisk ikke, bare litt smårusten i hengsla etter 4 ukers opphold. Før sommeren kjørte jeg endel spinn timer i både middels og også noe intensiv, så skal nok komme opp på samme nivå igjen skal du se :-)
Har endel problemer med knærne og leddene, så derfor har jeg tatt det litt "rolig" med aerobic/styrke
trening det siste året, men elsker å presse meg selv for å teste ut. Men i dag funka kroppen dårlig altså. Man må lytte til kroppen, tross alt, ikke HVA man egentlig har lyst til.

Går du lange turer hver dag? Jeg har også gått endel, men knærne protesterte endel på det lissom.. Har en aktiv jobb, så går nok mer enn nok der :P
TRENING ER GØY

0

#5479 Brukeren er ikke pålogget   ninjafrue 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 14 august 2012 - 20:02

jepp, går turer flere ganger i uka. minst 2 timer og minst en lang motbakke hver gang. jeg kan ikke trene på annet vis akkurat nå, for har en skade. men kneskålene er skjelvne som to puddinger i nedforbakkene. jo brattere ned, desto mer krøkkete knær. føles som om jeg er 90 1/2 til høsten. men jeg kjenner faktisk 90 åringer som er sprekere enn moi. hyyyyyl. (det er rent midlertidig da).

virker som du er i good shape. snart er du tilbake der du var, og det klarer du.

ha en alldeles fantastisk aften.
0

#5480 Brukeren er ikke pålogget   K66 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 15 august 2012 - 12:19

Var en liten ful som kvitret at det var aktivitet her inne igjen og her var det plutselig masse aktivitet :lol:

Vet ikke helt om jeg har styring på hvem som er hvem lengre men får holde meg her litt nå så finner jeg nok ut av det ;)

Ja hvordan ståe er????? Kunne vært både bedre og verre. Vektmessig ligger jeg ikke der jeg vil men har ikke veid meg på evigheter så ikke helt sikker men satser på et sted mellom 71-72 :angry: . Virker som om det er der kroppen min vil være selv om jeg ikke vil he he. Målet var jo å komme på 66 kg men ser ikke ut til at de 6 kg helt vil. Får ta å veie meg i morgen sånn at jeg vet hvor jeg ligger
Matmessig har jeg ikke vært så aller verst, for tiden veier/teller jeg ikke men fokuserer på å få sukkeret ut av kosten. Når det er i boks vil jeg mest sannsynlig begynne på prosessen med veiing av mat/telling av kcal. Tror dog ikke det blir før jeg har vært i London og løpt halvmaraton for å være helt ærlig. Treningen er såpass tøff at jeg trenger nok næring og orker ikke å gå på for mye underskudd. Så filosofien fremover er å spise sunt og begrense mengde og ikke spise snop men teller ikke kcal. Kommer til å veie meg ca hver 14 dag bare for å ha kontroll på at det ikke går feile veien B)

Når det gjelder trening er jeg fint i rute, blir vel 4 x i uken.

Men det jeg gleder meg mest til nå er at på fredag går jeg på FERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er bare så klar :D Treningsopplegget blir nok litt anderledes da men skal få til en god del økter, skal holde dere oppdatert :P

Planen for denne uken:
Mandag: Fri-gikk Nuten Opp på søndag og den var brutal/OK
Tirsdag: PT-styrke overkropp/kjerne-bena fikk hvile :blink: /OK
Onsdag: 30-40 min rolig joggetur + yoga (ikke styrke men tøying og bevegelighet-må se om jeg kan greie å få orden på musklene i ryggen)
Torsdag: Intervall (6x1km/60sek pause)
Fredag: Fri
Lørdag: Hvis været tillater det fjelltur i Hemsedal eller rolig lang joggetur:
Søndag: Fri evt fjelltur hvis været tillater

Nei er på jobb og må gjøre noe.
Svart sone 72+
Rød sone 70-72
Gul sone 68-70
Grønn sone 66-70

RØD SONE
0

Valgmuligheter for emne: