• 2 Sider +
  • 1
  • 2
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Minst 3 størelser ned Skal gifte meg 17.Juli 2010. Har kjøpt meg kjole,men ved prøve i februar var den for liten.(mye for liten) Har siden det vært i tenkeboksen, og funnet ut at det må da være mulig å komme inn i kjolen til sommeren? I dag har jeg begynt å veie Vurder emne: -----

#1 Gjest_suss_*

• Gruppe: Guests

Skrevet 07 mars 2010 - 21:22

Skal gifte meg 17.Juli 2010. Har kjøpt meg kjole,men ved prøve i februar var den for liten.(mye for liten)
Har siden det vært i tenkeboksen, og funnet ut at det må da være mulig å komme inn i kjolen til sommeren?
I dag har jeg begynt å veie mat og telle kalorier.
Starvekt 99,3 kg ;) Det hadde vært deilig å klare 20 kg, men første mål er 10 kg.
Hofftemål 123 cm :)
Mitt mål med å delta i forumet er å klare å holde motivasjonen oppe sammen med noen som sliter med det samme som meg.
Kommer til å ha veiedag Søndag.
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   lillelille 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 09-mars 10

Skrevet 09 mars 2010 - 20:35

Hei. Føler meg litt i samme situasjon som deg. Skal gifte meg 28 august 2010. Kjolen er ikke kjøpt enda for jeg kvier meg velldig til å stikke bena inn i brudesalongene med mine 98kg :D
Men på torsdag må jeg begynne letinga. Så i går startet jeg på kurs for å få hjelp til å komme igang med vektnedgangen. For dette skal jeg klare.
0

#3 Gjest_suss_*

Skrevet 10 mars 2010 - 07:52

Sitat

Hei. Føler meg litt i samme situasjon som deg. Skal gifte meg 28 august 2010. Kjolen er ikke kjøpt enda for jeg kvier meg velldig til å stikke bena inn i brudesalongene med mine 98kg :D
Men på torsdag må jeg begynne letinga. Så i går startet jeg på kurs for å få hjelp til å komme igang med vektnedgangen. For dette skal jeg klare.

Skal du kjøpe kjole i salong?
Det er jo kjempe spenne å se på kjoler, og prøve å finne den som er helt rett for deg :D
Jeg går ikke på kurs, men håper å delta på et nettkurs i løpet av våren. Fint om vi kan utveksle erfaringer og motivere hverandre til å nå våre mål for sommeren 2010 :D
0

#4 Brukeren er ikke pålogget   lillelille 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 10 mars 2010 - 21:58

Ja regner med at kjolen blir kjøpt i butikk og ikke på nett. Men først må jeg ut å finne noe som kan passe for meg. Supert om vi kunne støtte hverandre fremover. Tror jeg trenger det etterhvert. Vet med meg selv at nå som jeg går på kurs går det fint, men det er verre med selvdisiplinen når en skal stå på egenhånd.
Men er ved friskt mot. Har finni ut at jeg egentlig har et ganske sundt kosthold hvis en ser bort fra all den kosen vi har hatt en tendens til å ta på kveldene. Så bort med de og begynne å trene så er mye gjort, håper jeg.
0

#5 Brukeren er ikke pålogget   Angora1 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 03-desember 09

Skrevet 11 mars 2010 - 10:27

Hei damer! Kom dere inn på tråden "gifteplaner sommeren 2010"! :D Der er gifteklare damer denne sommeren! Mange tips og oppmuntrende ord. Her støtter vi alle..... i motgang og medgang. ALLE kan klare å få av noen kilo...uansett hvor mange som er planen.
Vi snakker om masse annet og, som planlegging av den store dagen!! Ikke bare-bare det heller! Til tider like vanskelig som å gå ned noen kilo! :D

Stå på og stikk innom den andre tråden!!
0

#6 Brukeren er ikke pålogget   afeni 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 20-november 05

Skrevet 17 mars 2010 - 10:44

Lykke til, jeg har planer om å komme ned 10 kg...
Fin motivasjon å sitte og lese her på forumet.
0

#7 Brukeren er ikke pålogget   lillelille 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 18 mars 2010 - 00:08

Åååå som jeg gleder meg til dagen da det begynner å synes at vekta er på veg ned. Skal bli så motiverende.
Må bortom vekta innimellom å snikveie meg, selv om det ikke er veiedag på mange dager enda. Å jippi det ser ut som det er noe som endelig begynner å skje. Er så spent på hva mandagen bringer
0

#8 Gjest_suss_*

Skrevet 18 mars 2010 - 17:56

Sitat

Åååå som jeg gleder meg til dagen da det begynner å synes at vekta er på veg ned. Skal bli så motiverende.
Må bortom vekta innimellom å snikveie meg, selv om det ikke er veiedag på mange dager enda. Å jippi det ser ut som det er noe som endelig begynner å skje. Er så spent på hva mandagen bringer

Det er veldig motiverende når vekten går nedover :(
Fikk stor tro på at dette går bra etter sist veiing.
I dag på trening var det ei som sa til meg:"du har nå gått ned i vekt ?" Å det var kjempe morro!
Da er det bare å håpe på at vekt og mål viser nedgang i morgen, når det er veiing.
Ble så glad av komentaren jeg fikk at jeg gikk og kjøpte et blad om bryllup, for å få enda flere gode ideer til vår helt spesielle dag til sommeren :D
0

#9 Brukeren er ikke pålogget   lillelille 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 19 mars 2010 - 20:03

Hvordan gikk det med deg, suss, på veiedagen?
Jeg er veldig spent på mandagen for da har jeg veiedag. Men først var det å klare seg gjennom helga da.

Synes det går veldig bra iforhold til søtsuget nå etter snart 14 dager, men kan vel tenke meg det blir verre som ukene går. Gruer meg litt til neste helg, for da skal vi i 30+60årslag. Syns det går greit å holde seg til det jeg skal spise slik i hverdagen, men vet ikke hvordan det blir å skulle bort og alle andre spiser.
0

#10 Gjest_suss_*

Skrevet 20 mars 2010 - 20:50

Det gikk veldig bra med meg på veiedagen. Har gått ned 1,1 Kg og 1 cm inn i hofften.
Klarer også å holde meg til fornuftig mat i ukene, men....
Har desverre skjeiet helt ut denne helgen og spist marengskake, og drukket rødvin sammen med en venninde.
Men har gått på skitur både fredag og lørdag med håp om at jeg har forbrent de exstra kaloriene.
Lykke til med din veiiedag på mandag :)
0

#11 Brukeren er ikke pålogget   viana2 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 14-mai 07

Skrevet 21 mars 2010 - 22:40

1.1 kg på en uke er kjempebra suss.

Os så så motiverende det er med komlpimenet. Da blir hvertfall jeg i godt humør og får ny guts..

Lykke til på veiing i morra lillelille
0

#12 Brukeren er ikke pålogget   lillelille 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 21 mars 2010 - 23:07

Så fornøyd. Var på kjoleprøving i går og jeg har finni KJOLEN. Følte meg så fin og klarte faktisk å se bort ifra alt jeg synes jeg bør forandre med meg selv. Så motivasjonen er på topp for å gjøre den allerede perfekte kjolen enda mere perfekt på meg. Hi hi.... Men har en lang veg å gå. I morgen er det kurs igjen og veiing. Spent ja.

Så bra med 1,1 kg suss. Om man sprekker litt i helgene er det bare å komme igang igjen på den smale sti igjen på mandag. Det er jo flere ukedager enn det er helgedager ,så helga utgjør ikke alt heldigvis. Dette skal vi klare folkens.
0

#13 Brukeren er ikke pålogget   lillelille 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 22 mars 2010 - 21:40

Ny kursdag i dag og veiing. 2 kg ned :)
0

#14 Gjest_suss_*

Skrevet 24 mars 2010 - 18:04

Så dyktig du har vært :)
Kan tenke meg du var stolt av deg selv :)
Det er uten tvil motiverende å se at vekten går nedover, selv om ikke alle dager er like lett.
0

#15 Brukeren er ikke pålogget   lillelille 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 25 mars 2010 - 22:47

I dag ble kjolen kjøpt. Så fornøyd. Gleder meg til å ta den på igjen når den skal tilpasses til sommeren. Da skal den forhåpentligvis syes inn en del. God følelse å føle seg så fin må jeg si, og det med ekstra vekt på kroppen. Det hadde jeg ikke trodd, men å få på seg brudekjole er en spesiell følelse må jeg si uansett fasong.
0

#16 Gjest_suss_*

Skrevet 27 mars 2010 - 17:20

Så morro med kjolen lillelille:)
Ikke riktig så positiv jeg nå.
Hadde veiedag fredag, har bare gått ned 500 gram den siste uken :)
Har ikke hvert nøye nok å skrive ned måltidene + at jeg bare var nødt til å bake en kake som jeg fant oppskrift til inne på vektklubben sin side. To kvelder har jeg i stedet for kveldsmaten spist et stykke kake :)(
Huff, ikke like lett å holde seg i skinnet. Har heller ikke trent så mye bare to runder trening denne uken(lite)
Har ellers skrevet ferdig inbydelsene, og postet de som skulle med posten.
I dag har jeg vært å handlet slik at jeg kan lage en gjestebok, som våre gjester kan skrive en personlig hilsen i på bryllupsdagen.
Når det gjelder kjolen så tør jeg ikke prøve den før jeg har gått ned 6 kg til.
Min mor mente at det bare var å gi opp slankingen( for kort tid å gjøre det på)
og heller sy ut kjolen. Det vil jeg IKKE!
Håper på en bedre uke nå.
Blir nok tungt å ikke spise godis i påsken, men skal prøve å styre meg.
0

#17 Gjest_suss_*

Skrevet 12 april 2010 - 20:49

Så var påsken over. Jeg har gått opp 2 kg.
Inn 2 cm. Så nå er det bare å prøve å være streng med seg selv, for i første omgang å gå ned de to ekstra som kom på under famillieselskapelighetene under høytiden.
Har fått sendt ut invitasjonene.
Fikk ikke den musikken som vi ønsket oss, da de var opptatt den datoen :D
Har ikke bestemt oss for noe annet heller, så da blir det vel ikke levende musikk:(
De siste dagene har jeg sittet og hørt litt på forskjellig musikk til sermonien i kirken. Men har ikke bestemt noe enda.
Er det flere som synes de må ta de fleste avgjørelser alene til bryllupet?
Min tilkommende sier bare:"ta bare du en avgjørelse på det"
0

#18 Brukeren er ikke pålogget   lillelille 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 13 april 2010 - 21:54

Stå på suss, ikke gi opp, neste uke viser vekta noe annet. Se på oppgangen som en vekker som får deg på rett spor igjen :)

Jeg hadde ikke veiedag i påsken for da var det ikke kurs. Ville ikke legge inn resultat fra min egen vekt for den er ikke lik den på kurset. Men i går var det veiing igjen: ned 1,2 kg. Fornøyd med det.
Men har et lite problem her inne på vektklubben. Skulle legge inn vekta i dag, 94,8 (uff), men får det ikke til. Hver gang jeg skriver og lagrer nekter den å lagre det jeg skriver, men tar 94 kg istede. Prøvde å legge inn andre verdier og det går bra. Men 94,8 får jeg ikke veiie. Irriterende. Selv om jeg går på kurs synes jeg dissa kiloene sitter hardt, men jubler over cm som forsvinner. Vekta får være hva den vil så lenge jeg kjenner klærne blir større og større.

Kjenner igjen det der suss med å måtte ta en del avgjørelser alene. Er ikke det at han ikke intreserer seg sier han, men han har ingen formening om det :)
Til tider litt vel irriterende.
0

#19 Brukeren er ikke pålogget   lillelille 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 20 april 2010 - 15:54

Ny veiedag i går, 1kg ned.
Fornøyd med resultatet, men jeg sliter veldig med å få til å trene. Har vel litt for mange dumme unskyldninger, men kjenner jeg mangler overskudd til å komme i gang igjen. Startet bra, men det har dabbet av igjen.... vet med meg selv at hvis jeg skal klare å holde vekta etterhvert må jeg trene, men det var det å få det til. Merker om dagen at hvor mye det betyr å få sove godt om natten har å si på formen. Med en ettåring som til tider ikke sover natta igjennom blir det dårlig med overskudd på meg. Og i natt var nok en slik natt. Så her sitter jeg som et slakt i hele dag. Heldigvis er det ikke slik hver dag.
0

#20 Gjest_suss_*

Skrevet 20 april 2010 - 20:39

Til lillelille:
Kan godt forstå at du kan slite med å få trent når du har et lite barn som ikke sover hele natten.
Har selv gjort avtale med venner som morsjonerer, da blir det lettere å stille opp å faktisk trene. Finner ikke så lett på unskylding da:)
STÅ PÅ!(prioriter deg selv 1/2 t om dagen)
Jeg sliter med å få kalorier nok, nå om dagen. Havner gjerne på 7-800, men det varierer en del.
I helgene får jeg ofte litt mange, og så blir det få i uken.
Har heldigvis tatt av de 2 kg som kom på i påsken + 600g.
Det blir spennende til ny veiing fredag.
Håper at jeg snart er kommet så langt at jeg igjen kan prøve kjolen. Sist veiing ga litt håp.
De siste dagene har jeg sittet på kvelden å laget smykke, ørepynt, armbånd og hårpynt av glassperler som jeg tenker og bruke den store dagen.
0

Valgmuligheter for emne:

• 2 Sider +
  • 1
  • 2
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere