Skrevet 15 juli 2010 - 12:48
Jeg har fått den samme, eller ikke et sånt typ "ultimatum" da, men en kommentar at jeg ikke hadde hatt vondt av å gå ned litt. Jeg tente selvfølgelig på alle pluggene, men etter mange tårer og krangler, klarte vi faktisk å finne ut hva hverandre mente. Nå skal det sies at han er fra Latin-Amerika hvor det å snakke om vekt ikke er så tabu som det er i Norge.
Det handlet ikke om at han ikke elsket meg slik jeg er, men ut av kjærlighet og vårt fremtidige liv, er vi begge tjent med at vi er sunne og i god fysisk form. Jeg har alltid hatt dårlig selvtillit og komplekser pga min vekt. En partner skal vel hjelpe en å føle seg bedre, og sannheten svir ofte veldig. Men hvis ikke kjæresten din kan fortelle deg sannheten, hvem kan?
Jeg har gått ned 13 kg og skal gifte meg i påsken 2011. Jeg mangler ikke mye for å nå målet mitt. Og jeg har først og fremst gjort det for meg selv, men jeg synes også det er riktig at man pynter seg litt for partneren sin. Dette er et vanskelig tema, men jeg mener ihvertfall at man bør kunne være ærlige uten at det trenger å bety man ikke godtar en for slik man er.
Man skal ikke la seg selv forfalle! Jeg tror at han vil DITT eget beste...Dessuten, menn...de sier så mye rart uten å egentlig tenke seg om først...
Lykke til!