Håper det blir en bra start!
Helgen gikk bra matmessig, intet snop eller junk eller fy-mat med unntak av noen teskjeer lettrømme. Men bruker kosemerkene på de i løpet av uken.
Noe jeg merker allerede, og som jeg gjorde sist er at jeg allerede etter 4-5 dager uten sukker sover så utrolig mye bedre, kan ikke sammenliknes med søvnen jeg hadde før jeg kuttet sukkeret! Deilig.
Ellers har dagen i dag vært litt småvanskelig, hodepine, fryser og ikke helt i form og merker at den første reaksjonen er sjokolade! Mat som drypper av fett! Nåååå!! Men har rensket huset samt går ikke hjemmefra med hverken visa eller kontanter, så da hjelper det ikke hvor sterke impulsene er!
Mannen har tatt over handlingen, dette hjelper også på. Leste i Kjernesunn familie at forskning har vist at dagligvarekjeder ville gått konkurs dersom det var kun menn som handler - de foretar ikke impulskjøp! Jeg er ekspert på impulskjøp så må holde meg langt unna butikkene
Ellers går det veldig greit, men det gjør det alltid i starten, håper å komme inn i gode rutiner og sukkeravvennes før den største motivasjonen man har i starten legger seg litt.
Gratulere alle sammen med flotte ukesresultat, imponerende