• 50 Sider +
  • « Første
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Slippes strev mot snerten figur Hei alle sammen! Jeg har sniktittet på innlegg her inne siden jeg startet kilokrigen i august. Nå har jeg vært skikkelig flink noen uker, men har et mål som tar lang tid å nå. Jeg tror det er lurt å føre litt logg, og dette er et supert st Vurder emne: ***** 4 Stemmer

#761 Brukeren er ikke pålogget   Slippe 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 12-januar 08

Skrevet 14 mai 2012 - 11:56

Timene går og jeg er foreløpig helt uten abstinenser etter alle vaflene jeg klarte å spise mens jeg stekte vafler på messa lørdag og søndag. For ikke å snakke om twistbollen som stod ved siden av vaffeljernet.... :unsure:

OhMyGod, går det an å bli mer fjern.... men nå går alt etter planen og jeg er supermotivert for gode valg i dagene som kommer, også 17.5 og 60-års laget på lørdag og hele neste uke da jeg er på farten og.... :)

Det står ikke på utfordringene, det står på det som sitter mellom ørene. Akkurat NÅ føles det som at hodet er på rett plass! :P
Slippe :)

Start: 09.08.2010: 81,1

Våren 2013:
Prosjekt 1: Tilbake til trivselvekt 64 kilo!
Prosjekt 2: "Gå/løpe Oslo - Paris" 1700 km. Pr 10.05 er 637 km tilbakelagt ;)
Prosjekt 3 : Motbakkedronningen - 10.05: klarer 1 gang i "greit" tempo.
Prosjekt 4 : 9 ukers program for styrke, spenst og utholdenhet

01.03 : 70,4
03.05 : 70,4
10.05 : 69,8
17.05 :
24.05 :
31.05 :
07.06 :
14.06 :
21.06 :
28.06 :
05.07 :
12.07 :
19.07 : 64 kilo!
0

#762 Brukeren er pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 16-mars 10
  • LocationØstlandet

Skrevet 14 mai 2012 - 14:51

Vis innleggSlippe skrev 14 mai 2012 - 11:56:

Det står ikke på utfordringene, det står på det som sitter mellom ørene. Akkurat NÅ føles det som at hodet er på rett plass! :P

Signerer den... jeg har unnagjort to dager på kurs (dessertbuffet...vin...pausekaker) og ett stk utdrikknigslag forrige uke. Nå venter 17. mai og konfirmasjon denne uka. Seminar og hyttetur neste uke.

Vi får bare trekke pusten, og planlegge-planlege-planlegge de dagene vi er på farten.

Og hvis vi klarer...planlegge litt rundt den usunne maten vi vet kommer.
Jeg vet f.eks at vi får rømmegrøt og spekemat dit vi er bedt på 17. mai. Jeg elsker rømmegrøt (ref. grøtdiskusjon vi hadde med MajaS, som btw vi ikke har sett på lenge?), så én tallerken blir det. Men jeg håper at jeg kan kompensere med lavere inntak resten av dagen, og forhåpentligvis med en ekstra trimtur.

Men med hodet på rett plass, er det utrolig hva vi får til :D
Start høsten 2010: 98.6 kg (men har tidligere vært tresifret)
Gikk ned 30 kg og nådde målet om normal BMI en kort periode høsten 2011
Etter et surrete 2012, ligger jeg nå på midten av 70-tallet.

Sikter mot en foreløpig stabilisering på 72-75 kg
Og hovedmålet gir jeg ikke opp, en gang i fremtiden: 70 kg
0

#763 Brukeren er ikke pålogget   Krusmynte 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 16-september 07

Skrevet 16 mai 2012 - 11:29

Vis innleggSlippe skrev 14 mai 2012 - 11:56:

Jeg også signerer denne! Å slanke seg når ikke hodet er med - ja, det er vanskelig det! Føler mitt er mye mer med denne gangen enn forrige gang jeg prøvde meg på kurs - denne gangen er ting generelt lettere grunnet endringer jeg har gjort i livet mitt (f.eks ny jobb), og da kjenner jeg at humøret er bedre og motivasjonen også mye bedre. Rart med det der. Så får det så være at jeg i et øyeblikk av utilregnelighet fylte og tømte ikke ett, men to fat kaker (fordelt på to dager, vel og merke) da jeg var på seminar med jobben. Jeg fikk faktisk abstinenser etterpå! Etter lang tid hvor det søteste jeg har spist er rosiner og suketter i teen kjente jeg et enormt søtsug etter disse to dagene. Når det er sagt er dette den eneste utskeielsen jeg har hatt siden jeg begynte på kurs denne gangen, alt annet jeg har spist/drukket av ting man egentlig ikke skal ha har vært kalkulerte risikoer i forbindelse med veldig spesielle anledninger.

La oss krysse alt for at vi klarer å fortsette med nazikontrollen og slippe flere vaffel(eller kake)abstinenser! Ha en fin 17. med magre pølser i grove brød! Eller noe sånt.. :)
0

#764 Brukeren er pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 16 mai 2012 - 22:08

Tittet innom for å si god 17. mai :)
Jeg har langhelg nå, og det er ekstra herlig ettersom vi har konfirmasjon på søndag. Det var disse utfordringene det ikke manglet på, da...
I morgen får vi kose oss, men med måte! Det er i hvert fall planen. Det er bare at det er litt ekstra krevende å ha en idiotsikker plan når man ikke vet hva dagen bringer, hvor vi ender opp og hva som blir servert hvor...:rolleyes:
Men de sunne tankene skal i hvert fall bli med ut. Og med litt hjelp av en trang bunad, skal jeg nok ikke få glemme det, heller. Hehe B)

0

#765 Brukeren er ikke pålogget   Slippe 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 21 mai 2012 - 08:12

Hei, jenter! :D

Krusmynte, du har vært kjempeflink! Det er en naturlov som sier at man skal gå på en liten smell en sjelden gang... det er vel det vi lærer av, sant? ;)

Bunad, ja - min er litt i største laget nå, faktisk! Den var ny i 2004, og jeg skal seriøst få sydd den inn til høsten. Tanken om at jeg ved å sy den inn kan risikere å måtte sy den ut igjen, streifet meg kun et kort øyeblikk. For det skal jeg jo IKKE måtte gjøre på denne siden av 60-årene i allefall ;)
Flott å ha trang bunad som en korreks på vekta også, det gir litt push på motivasjonen hver vår fremover, he he...

Jeg er glad og fornøyd, har noen svin på skogen i det siste, men de er i ferd med å bli omringet og fjernet fra min skog nå, og motivasjonen er i tråd med målsettingen : To veldig flinke uker nå, så skal jeg feire mitt eget 40 års lag. Den kvelden skal jeg nok kose meg glugg i hjel med spekemat, potetsalat, vin..... men frem til da er det full kontroll som gjelder.

Iiiiiiiaaaahhhh!!!

Våren 2013:

17.05 :
24.05 :
31.05 :
07.06 :
14.06 :
21.06 :
28.06 :
05.07 :
12.07 :
0

#766 Brukeren er ikke pålogget   Slippe 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 21 mai 2012 - 21:46

Korte skritt og små seiere :
I dag har vært en utrolig bra dag matmessig, men sause forkjøla som jeg er, så ble det ingen tur i dag heller.

Jeg holder på med 40-års gaven min, 300 m2 hage bak huset som opparbeides fra scratch, og har plantet en masse. De siste plantene kom i jorda i kveld, og med pause etter pause så ble det ikke noe tid til tur... :(

I morgen skal jeg tur - retur Troms i en tur som tar 14 - 15 timer fra jeg reiser hjemmefra til jeg parkerer hjemme. Det blir en utfordring med tanke på mat, men jeg putter nå med både bananer og nutrilett-barer i veska, så det skal ikke stå på motivasjonen i kveld i allefall :D

Våren 2013:

17.05 :
24.05 :
31.05 :
07.06 :
14.06 :
21.06 :
28.06 :
05.07 :
12.07 :
0

#767 Brukeren er pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 21 mai 2012 - 21:57

Heia Slippe :) :)

Jeg er endelig ute av konfirmasjonståka nå i kveld, og satser på to flinke uker frem mot bursdagen din :D

Jeg som trodde livet skulle bli så rolig etter konfirmasjonen, har i dag fått innspill om jobbreiser både hit og dit i løpet av juni. Brasil og Brüssel på to uker? Det lukter ikke akkurat slanking av sånt noe. Men jeg SKAL! Så det er visst bare å øve seg på å være superflink selv på reisefot.
God tur nordover, nå står vi på:)

0

#768 Brukeren er ikke pålogget   Nickii 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 28-august 08
  • LocationNordland

Skrevet 25 mai 2012 - 13:09

Hei Slippe!

Hvordan står det til? Det har vært relativt rolig og stille her inne i det siste fra flere av oss... Håper det ikke betyr annet enn at det er litt hektisk... Jeg sporet litt av da, men er nå tilbake igjen :)
We can do it!

Postet bilde
0

#769 Brukeren er ikke pålogget   Slippe 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 25 mai 2012 - 23:17

Hei!

Ja, Nickii - det har vært litt stille. For meg så har det også vært stillstand, stillstand i innsats, stillstand i vekt, stillstand i hodet...Det vil si at en dags gode innsats er "kompensert" av den neste dagens inntak...

Jeg må innrømme at jeg altfor lett har tydd til unnskyldninger, og dårlig planlagte jobbreiser har ikke hjulpet på. "Oj, nå glemte jeg banan og nutrilettbar hjemme gitt, tar en svele og en pølse til lunch da... "

Jeg har allikevel en overordnet håp og en skikkelig tro på at jeg skal finne trivselsvekten før ferien. Jeg vaker like i overkant nå, kunne tenke meg å justere ned noe, men noen dager står jeg foran speilen og føler meg veldig fornøyd!

Jeg bruker klær i S og 38, føler meg vel i lette og tynne sommerklær. Det er bare litt "blubb" som står igjen, jeg begynner å bli veldig klar for å ta unna "blubbet" også :)

Det har vært veldig lite trening denne uken. Jeg har reist og jobbet og jobbet og reist, men nå er det jo langhelg med alle muligheter!
Det blir morgenturer hver dag nå :)

Men først (det er jo alltid noe "først") - i dag har jeg hoppet inn i 40-årene!! Jubalong!!

Det har ikke vært den store feiringen, men det ble vaffel på jobb (hele 3 plater faktisk... :rolleyes: ) Kronesis sammen med fotballungene "mine", og deilig hjemmelaget pizza i kveld :))

Det hele skal feires skikkelig neste helg, så tanken er "selvsagt" å være superflink i dagene i mellom.

Ha en strålende deilig pinse! Og Nickii - du er i gang igjen, håper jeg, så tar vi et skikkelig tak sammen??

Våren 2013:

17.05 :
24.05 :
31.05 :
07.06 :
14.06 :
21.06 :
28.06 :
05.07 :
12.07 :
0

#770 Brukeren er pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 26 mai 2012 - 17:24

Oi, var bursdagen din allerede nå? Trodde det var neste helg, jeg. Gratulerer med overstått!!! Hipp hurra for deg :D :D :D

Og vi vet jo alt for godt hvor hard jobbing det er å gå ned ytterligere kilo nå som målet er i sikte. Det krever 100 % fokus, for vi har jo ikke slingringsmonn i det hele tatt lenger. Så da tenker jeg at det er supert å holde på stillstand i de mest utfordrende periodene - og så tar vi grep når vi ser at dagene tillater det best :) Jeg for min del har én uke til før jeg fyker avgårde på langtur med jobben, så den må jeg bruke!

Vi ferier pinsen i hytta på fjellet, og legger opp ved, rydder og styrer, og går litt tur innimellom. Herlig i strålende solskinn. I morgen blir det langtur innover i fjellet, hvis vi kommer frem i alt smeltevannet.

Ha en fortsatt strålende bursdagshelg - du må jammen ha vært snill i året som har gått, med dette været ;) Husk solkrem B)

Stor bursdagsklem fra Ninjastar :) :)

0

#771 Brukeren er ikke pålogget   Slippe 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 27 mai 2012 - 15:54

Vis innleggNinjastar skrev 26 mai 2012 - 17:24:

Og vi vet jo alt for godt hvor hard jobbing det er å gå ned ytterligere kilo nå som målet er i sikte. Det krever 100 % fokus, for vi har jo ikke slingringsmonn i det hele tatt lenger.

Det er dette jeg synes er tøffest å takle, tror jeg, det at det liksom ikke hjelper å være flink i to og litt slapp i en dag... :(
"Alle" sier at om inntak er mindre enn forbruk, så går man ned - men det er neimen ikke helt sant når en har bittelitt igjen av en lang vei ned i vekt!

Koser meg med pinse, går litt tur i varmen, i dag vasker jeg hus ... :blink: ... Jeg skal ha fest neste helg, og nå har huset ikke sett en støvklut på aldri det....

Rydder unna vintertøy (he he, får jo straks bruk for det igjen, men...) og kaster. Guttene har gått gjennom skuffer og skap på rommene sine og har sortert og kastet, og så tatt turen til besteforeldrene på hytta.

Det betyr at mannen og jeg er alene hjemme i kveld. Hvor ofte skjer det??? Det er sikkert mer enn et halvår mellom hver gang det skjer, så da hoster vi frem noe god vin og lager god mat i kveldingen. Tenkte jeg skulle prøve å lokke han med på en tur når det ikke er så varmt lenger. :)

Kos dere masse til fjells, Ninjastar, så går vi løs på noen hverdager til uka!

Takk for gratulasjoner, inngangen på 40-årene kunne ikke vært bedre :D :D :D

Våren 2013:

17.05 :
24.05 :
31.05 :
07.06 :
14.06 :
21.06 :
28.06 :
05.07 :
12.07 :
0

#772 Brukeren er pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 02 juni 2012 - 12:21

Fest denne helga? Regner med du har hatt nok å henge fingrene i! Kos deg masse med feiring :D :D

Jeg har forresten satt meg som mål å bli ferdig til ferien om åtte uker.. Nå er det på tide å flytte snart, kjenner jeg :) 3 kg til, så skal jeg erklære meg ferdig. Gleder meg til det :D

0

#773 Brukeren er ikke pålogget   Slippe 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 04 juni 2012 - 16:52

Ja, i helgen var det feiring og fest - det var kjempetrivelig å samle alle mine "beste" på ett og samme sted!

Men NÅ er det 5 uker igjen til ferie, og jeg har en skikkelig ambisjon for disse ukene! Ikke bare en ambisjon, den følges av en skikkelig motivasjon og lyst til å ta et skikkelig tak for å finne tilbake til den fasongen jeg hadde for noen uker siden.

Jeg har tygd ut en 5-ukers plan, fortsatt med mål å finne trivselsvekt uten å veie meg underveis. Jeg har tro på at det er måten jeg best finner målet på, har en tendens til å bli altfor opphengt i 100-grammene ... :/

Jeg kom til den erkjennelsen som har fungert så mange ganger tidligere i denne prosessen : Det er bare å GJØRE! Så det gjør jeg nå ;). I dag hadde jeg min første seier : Lunchbuffet der jeg kunne ha boltret meg i mye godt : Jeg endte med en salat med et stykke brød til. Yey!! (mange små seiere blir fort en stor).

Jeg har også "banned" alt som har med sukker å gjøre. Ikke noe godteri før ferien! Jeg skal unne meg et glass vin eller to på helga - det er min "belønning" for vel gjennomført uke.

Jeg vet at de første dagene etter et stort sukkerkalas vil bli ganske tøffe, jeg må "avruses", men det kommer til å gå helt fint!

Jeg vet også at jeg er enormt sulten etter slikt fritt inntak, så jeg tillater meg noe mer mat de første tre dagene, så er det 1400 kcal om dagen deretter. Helgene maks 1700.

Har gått til innkjøp av en "detox" - kur, Supermat detox fra Biopharma, skal ta en slik "dose" hver morgen for å hjelpe til med prosessen med å få ut vann og "grums" fra kroppen.

Ååh, det er så deilig å ha tatt grep igjen, og den franske rivieraen kan bare glede seg når jeg kommer spradende i trivselsvekt og med "ny" mage ;)

Hvem sa i et innlegg "Jeg tenkte bare på hvordan jeg var før, og jeg visste at dit ville jeg aldri igjen!". TAKK!!! Det var triggeren som fikk hodet mitt på plass :D :D :D

Våren 2013:

17.05 :
24.05 :
31.05 :
07.06 :
14.06 :
21.06 :
28.06 :
05.07 :
12.07 :
0

#774 Brukeren er ikke pålogget   Krusmynte 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 16-september 07

Skrevet 05 juni 2012 - 07:03

Oi - hvilket inspirerende innlegg! Kjenner at jeg ble glad og motivert av å lese det...

Uttalelsen 5 uker til ferie fikk meg til å tenke "heldiggris" - så gikk det opp for meg at det er jaggu samtidig som jeg begynner på min... Er riktignok 6 uker til jeg reiser, men likevel! Det gir meg hele 6 uker til å jobbe hardt for å se mest mulig minus på vekten innen avreise. Tror jeg må legge en slagplan mens jeg er ute og går tur i regnet i ettermiddag....

Lykke til! :)
0

#775 Brukeren er ikke pålogget   ElisabethV 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 24-mai 06

Skrevet 05 juni 2012 - 09:35

Gratulerer så mye med overstått dag ! :)
Hørest utsom du har hatt det topp ! :) :) BRA

Jeg har kommet akkurat dit du er nå. AKKURAT det som du siterte der om att jeg ikke vil tilbake dit jeg var før, trigget meg også litt.
OG jeg vet att jeg kan viss jeg vil, og jeg VIL VIL VIL ha godfølelsen, god samvittighet, og føle meg smekker i sommer ( smekker kommer jeg nok aldri til å bli..., men smekkrere enn andre sommre.. :rolleyes: )
Så jeg er også klar til ett ta frem til ferien !
Om 3,5 uke er det bryllup til søsteren min, den den dagen skal jeg stråååle sammen med henne :)
Vel en uke etter det reiser vi til Spania og etter spania skal vi på cruise... Så det er mye å se frem til fremover !
2009- 2012 : Nedgang fra 98,4 - 73 kg
2013 : Holde vekten...

11.01.13 : 75,8 kg
14.02.13 : 76,0 kg
12.03.13 : 75,8 kg
22.03.13 : 75,6 kg
05.04.13 : 75,8 kg
11.04.13 : 75,5 kg
26.04.13 : 76,2 kg
23.05.13 : 75,9 kg
Total nedgang 22,6 kg

HOVUDMÅL : Trivselsvekt under normal BMI, 71-73 kg.
0

#776 Brukeren er ikke pålogget   Slippe 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 05 juni 2012 - 10:38

Dag to og full kontroll så langt. Jeg "hylte" inn en boks blåbær i rent godtesug, og de var såååå gode og dekket behovet fullstendig :D

Jeg skal ikke påstå at jeg har vært gjennom denne prosessen for å bli smekrere, men du verden som det hjelper ;) Det å ikke gjemme seg i store klær, "krype i skyggene", følelsen av å bli SETT som MEG!

Det er ubetalelig!

Våren 2013:

17.05 :
24.05 :
31.05 :
07.06 :
14.06 :
21.06 :
28.06 :
05.07 :
12.07 :
1

#777 Brukeren er ikke pålogget   Slippe 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 05 juni 2012 - 13:03

Vis innleggElisabethV skrev 05 juni 2012 - 09:35:

Jeg har kommet akkurat dit du er nå. AKKURAT det som du siterte der om att jeg ikke vil tilbake dit jeg var før, trigget meg også litt.
OG jeg vet att jeg kan viss jeg vil, og jeg VIL VIL VIL ha godfølelsen, god samvittighet, og føle meg smekker i sommer

Det høres ut som at du har en herlig sommer i vente! Jeg er skikkelig klar til å ta en ordentlig sommerinnspurt. Kjenner at det "flyter lett" nå (ehm...to dager uti innspurten - men en god start er en GOD start ;) ) og lurer på hva jeg kan gjøre for å holde denne følelsen i 5 uker.

Den nøkkelen har jeg aldri funnet, men jeg satser på at vinnerinstinktet og stahet tar meg i mål ;)

Våren 2013:

17.05 :
24.05 :
31.05 :
07.06 :
14.06 :
21.06 :
28.06 :
05.07 :
12.07 :
0

#778 Brukeren er pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 11 juni 2012 - 08:55

Vis innleggSlippe skrev 04 juni 2012 - 16:52:

Hvem sa i et innlegg "Jeg tenkte bare på hvordan jeg var før, og jeg visste at dit ville jeg aldri igjen!".

Hehe, tror det var inne hos meg, i et forsøk på å gi ElisabethV noen motivasjonstips!
Det er i hvert fall det jeg gjør, når jeg har mistet retningssansen og trenger å navigere tilbake til den smale stien. Jeg synes at fokuset noen ganger er ekstra vanskelig å holde, når jeg er så nærme mål at jeg egentlig er *nesten* fornøyd med sånn jeg ser ut og ikke minst føler meg. Men jeg får alltid et dytt i baken når jeg tenker tilbake på hvordan jeg følte meg før. Jeg følte meg som en tjukk person først, og alt annet kom i andre rekke. Skal ikke rippe mer opp i det inne her hos deg - men jeg vet at det som har holdt meg i gang i snart to år her inne, er vissheten om at DIT vil jeg aldri tilbake. Uansett :)

Åssen går det ellers med sommerinnspurten? Har du fortsatt travle dager? Jeg har to dager hjemme før det braker løs igjen, så jeg føler litt at jeg bor i bag om dagen. Men da må jeg bare bli flinkere til å planlegge deretter B)

0

#779 Brukeren er ikke pålogget   ElisabethV 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 24-mai 06

Skrevet 12 juni 2012 - 09:33

Hvordan går det Slippe ?

Lenge siden du har vært her inne nå ;)
2009- 2012 : Nedgang fra 98,4 - 73 kg
2013 : Holde vekten...

11.01.13 : 75,8 kg
14.02.13 : 76,0 kg
12.03.13 : 75,8 kg
22.03.13 : 75,6 kg
05.04.13 : 75,8 kg
11.04.13 : 75,5 kg
26.04.13 : 76,2 kg
23.05.13 : 75,9 kg
Total nedgang 22,6 kg

HOVUDMÅL : Trivselsvekt under normal BMI, 71-73 kg.
0

#780 Brukeren er ikke pålogget   Slippe 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 15 juni 2012 - 23:14

Det går veldig fint om dagen! Jeg rusler stadig i rett retning med tanke på hvordan jeg ser ut og føler meg, og jeg har stor tro på å gå ferien i møte med en kropp jeg ikke skjems over :-)

Jeg tror nok seriøst jeg bør vurdere meg et kurs til høsten, for å ta unna feriekiloer som sniker seg på, og også for å gjøre en innsats for å befeste stillingen.

Fortsatt tre uker til ferie....Jeg er egentlig veldig stolt over å ha klart å snu trenden,særlig fordi det har vært en veldig krevende tid. Ikke bare er det jobb 24/7 med følelsen av å alltid henge etter, men jeg er fotballtrener tre ganger i uka, det er oppstartsmøter for junior som skal over i ungdomsskolen, avslutninger og så videre, men den saken på skolen til barna våre, med mistanke om at en assistent er pedofil, den har tatt rimelig av nå.

Vi sitter liksom litt midt oppe i den , siden vårt barn fortalte noe hjemme som vi reagerte på, undersøkte og senere varslet skolen om. Historien inkluderer press for å trekke bekymringsmeldingen, trusler om sanksjoner, frykt for represalier fra den det gjelder, en skole som ble advart mot å ansette vedkommende pga hans "spesielle" forhold til smågutter, en rektor som lyver, et FAU som står igjen helt uten tillit til skoleledelsen og i dag ble det sluppet i pressen...PUH!

Men til tross for dette, altså, så går det fint :-) Denne helgen er det fotballcup og jeg bor med laget. Det blir tørre kneipp-skiver og det som ellers ligger i pakka. Tror ikke jeg skal ha noen ambisjon om å gjøre så mye ekstra på matfronten, men jeg skal iallefall begrense inntak av vaffel :P

God helg!

Våren 2013:

17.05 :
24.05 :
31.05 :
07.06 :
14.06 :
21.06 :
28.06 :
05.07 :