Ja, i helgen var det feiring og fest - det var kjempetrivelig å samle alle mine "beste" på ett og samme sted!
Men NÅ er det 5 uker igjen til ferie, og jeg har en skikkelig ambisjon for disse ukene! Ikke bare en ambisjon, den følges av en skikkelig motivasjon og lyst til å ta et skikkelig tak for å finne tilbake til den fasongen jeg hadde for noen uker siden.
Jeg har tygd ut en 5-ukers plan, fortsatt med mål å finne trivselsvekt uten å veie meg underveis. Jeg har tro på at det er måten jeg best finner målet på, har en tendens til å bli altfor opphengt i 100-grammene ... :/
Jeg kom til den erkjennelsen som har fungert så mange ganger tidligere i denne prosessen : Det er bare å GJØRE! Så det gjør jeg nå

. I dag hadde jeg min første seier : Lunchbuffet der jeg kunne ha boltret meg i mye godt : Jeg endte med en salat med et stykke brød til. Yey!! (mange små seiere blir fort en stor).
Jeg har også "banned" alt som har med sukker å gjøre. Ikke noe godteri før ferien! Jeg skal unne meg et glass vin eller to på helga - det er min "belønning" for vel gjennomført uke.
Jeg vet at de første dagene etter et stort sukkerkalas vil bli ganske tøffe, jeg må "avruses", men det kommer til å gå helt fint!
Jeg vet også at jeg er enormt sulten etter slikt fritt inntak, så jeg tillater meg noe mer mat de første tre dagene, så er det 1400 kcal om dagen deretter. Helgene maks 1700.
Har gått til innkjøp av en "detox" - kur, Supermat detox fra Biopharma, skal ta en slik "dose" hver morgen for å hjelpe til med prosessen med å få ut vann og "grums" fra kroppen.
Ååh, det er så deilig å ha tatt grep igjen, og den franske rivieraen kan bare glede seg når jeg kommer spradende i trivselsvekt og med "ny" mage
Hvem sa i et innlegg "Jeg tenkte bare på hvordan jeg var før, og jeg visste at dit ville jeg aldri igjen!". TAKK!!! Det var triggeren som fikk hodet mitt på plass