3 uker uten noe særlig internett-tilgang og mobilnett i en bitteliten og eldgammel fransk landsby. Det var nesten som å reise tilbake til fremtiden når vi reiste hjemover i helgen.
Jeg hadde en del mål i ferien, og i sum skal jeg si meg godt fornøyd. Det ble IKKE mer trening, men det ble heller ikke croissanter på trammen hver eneste morgen, så det jevnet seg litt.
Ferien forøvrig var absolutt herlig, sol og rundt 30 grader i tre uker, lange og late dager i vannskorpa. En energi-dose av de sjeldne og et aldri så lite AHA- øyeblikk:
Jeg oppdaget en stund inn i ferien at jeg ikke hadde noe fokus på å fråtse, glede seg til å fråtse, planlegge innkjøp av ting man kan fråtse, selv om det var ferie.
Det beste av alt : Det føltes helt naturlig, ingen følelse av å forsake noe, ingen følelse av å måtte bruke viljestyrke og stahet for å moderere inntaket. Helt automatisk hadde jeg et helt naturlig forhold til mat!! Det var en utrolig følelse når jeg oppdaget det.
Dette til tross, jeg kjenner jo på klærne at jeg har gått noe opp. Jeg tror imidlertid at veiing fredag ikke vil bli et granatsjokk, og at veien tilbake til utgangspunktet før ferien ikke blir så lang.
Deretter er det 5 kilo som står for tur.
Og i dag var jeg i gang på hverdagsvis igjen. Inntak ca 1600 kcal, 50 minutters rask gange, og full at motivasjon. Nå skal målet nås!!!
Daglig inntak skal ned på 13-400 kcal, og jeg må prøve å få til en tur hver dag.
Skal jeg driste meg til å skissere noen arbeidsmål, så blir det å runde 65 kilo innen utgangen av august, 63,5 kilo innen utgangen av september og 62 kilo innen utgangen av oktober...