• 89 Sider +
  • « Første
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Den siste nedturen Da er det gjort! Jeg har nå min egen tråd:D Så langt har jeg vært gjest inne hos andre, men nå har jeg funnet ut at jeg vil ha min egen. Men alle som vil slå følge med meg her inne, er hjertelig velkomne! Desember har vært full av utskeie Vurder emne: ***** 3 Stemmer

#1141 Brukeren er ikke pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 16-mars 10
  • LocationØstlandet

Skrevet 15 juli 2012 - 18:27

Glemte å si at jeg veide meg i går (eller kanskje heller prøvde å fortrenge?!): 72.8 kg

Så denne sommerinnspurten lar vente på seg :P
Etter 30 kg ned og 10 kg opp fra 2010 til 2013, er nå all slanking satt på vent til neste år. Ninjastar har endelig en spire i magen! Sunt kosthold og mye aktivitet er planen de neste månedene. Yay!
0

#1142 Brukeren er ikke pålogget   Nickii 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 28-august 08
  • LocationNordland

Skrevet 15 juli 2012 - 21:16

9 mnd er jo en stund, så det er fullt forståelig at du er litt utålmodig. Når man prøver å bli gravid vil man jo helst at det skal skje med en gang :) Jeg var uten prevensjon nesten et helt år før jeg ble gravid med nr 1 og 5-6 mnd med nr 2. Spesielt første gang var jeg veldig utålmodig, og var nøye med at alt skulle være optimalt og klaffe. Det ironiske er at jeg ble gravid da jeg egentlig hadde bestemt meg for å vente ett års tid... Så det er ikke bare bare å bestemme sånt selv ;)

Sommerkjoler i S og M? Det høres jo fantastisk ut! Ja, det er absolutt noe du må ta med i vurderingen. Det handler jo om at du skal føle deg vel, ikke om at du skal ha et bestemt tall på vekta. Så hvis du "glemmer" vekta litt, så får du kjenne etter om du trives sånn som det er nå :) (Vet jo at du vet dette, men kan man egentlig bli påminnet det ofte nok??)
We can do it!

Postet bilde
0

#1143 Brukeren er ikke pålogget   Krusmynte 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 16-september 07

Skrevet 15 juli 2012 - 22:28

Hoppla! Tusler innom og sier hei etter gammelt. Har ferie, og tilbringer minst mulig tid ved PCén. Straks reiser jeg til Tyrkia i 2 uker og da blir det enda mindre. Gleder meg til sol og varme selv om jeg gjerne skulle ha mistet enda noen kilo før avreise. Men får se positivt på det - begge de nye bikiniene jeg kjøpte tidligere i sommer har ihvertfall ikke blitt for store! *fnis*

Forstår godt din utålmodighet i forhold til graviditet. Eller dvs jeg har jo foreløpig ikke vært på et sted hvor det i det hele tatt har vært aktuelt å begynne med sånt, så egentlig forstår jeg det ikke. Men det er vel gjerne litt med det som med vekttapet, at når man først har bestemt seg vil man jo helst at det skal skje i går! Forhåpentligvis har ikke kostholdet så mye å si i forhold til dette - klarer du 10 på kostholdsscoren er jo det et tegn på at du gjør ting riktig og får all den næringen du skal ha. Dersom maten hadde hatt noe med det å gjøre tror jeg at du ville merket på syklusen om noe var galt. For noen tar det lengre tid enn andre, har en kusine som yngler verre enn en kanin mens lillesøsteren prøvde i et par år før hun plutselig fikk det til. Og da var det omtrent som en av de andre her sa, at hun hadde bestemt seg for å vente en stund... *ler* Rart hvordan det skjer for enkelte når de begynner å slappe av!

Selv om jeg ikke er her så mye om dagene så heier jeg veldig på deg! Kjenner jeg blir veldig inspirert av tråden din - både det du og andre skriver her inne - så jeg skal komme sterkere tilbake når jeg er tilbake fra ferien og parkert forran PCén 8-10 timer om dagen igjen. Måtte ferieukene gå seeeeeent så jeg får nytt det best mulig...

God Sommer!
0

#1144 Brukeren er ikke pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 16 juli 2012 - 14:38

Vis innleggNickii skrev 15 juli 2012 - 21:16:

Så hvis du "glemmer" vekta litt, så får du kjenne etter om du trives sånn som det er nå :) (Vet jo at du vet dette, men kan man egentlig bli påminnet det ofte nok??)

Jeg er enig - nei, jeg kan nok ikke bli minnet på dette ofte nok! Ja, selvfølgelig "vet" jeg det. Men hodet mitt "vet" forskjellige ting fra dag til dag, og er ikke til å stole på. Én dag synes jeg selv at jeg både ser ut og føler meg gigantisk, andre dager føler jeg meg rent lita og snerten. Og jeg kan også ha dager hvor jeg føler meg fin, mens speilbildet sier noe helt annet. Slitsomt, egentlig. Selv om jeg ler av meg selv, også:rolleyes:

Så på et punkt må jeg nok bare si at nok er nok. Hodet mitt kommer ikke til å være 100 % fornøyd 100 % av tiden uansett. Til det har jeg hatt for mange år med stor kropp og ditto dårlig selvbilde, tror jeg. Spørsmålet er bare hva det er som skal fortelle meg at det er "nok". Hodet og speilet stoler jeg jo ikke på. Det er sånt sett enklere med et tall, en vekt. Men kanskje kan en klesstørrelse eller andres tilbakemeldinger være det som avgjør til slutt. Jeg har heldigvis fortsatt sommeren på meg til å tenke litt på dette :)

Og så må man jo bare stole på at hodet en vakker dag laaaangsomt kommer snikende etter?!
Etter 30 kg ned og 10 kg opp fra 2010 til 2013, er nå all slanking satt på vent til neste år. Ninjastar har endelig en spire i magen! Sunt kosthold og mye aktivitet er planen de neste månedene. Yay!
0

#1145 Brukeren er ikke pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 16 juli 2012 - 14:53

Vis innleggKrusmynte skrev 15 juli 2012 - 22:28:

Selv om jeg ikke er her så mye om dagene så heier jeg veldig på deg! Kjenner jeg blir veldig inspirert av tråden din - både det du og andre skriver her inne - så jeg skal komme sterkere tilbake når jeg er tilbake fra ferien og parkert forran PCén 8-10 timer om dagen igjen. Måtte ferieukene gå seeeeeent så jeg får nytt det best mulig...

God Sommer!

Tusen takk for det - og i lige måde :) :) Og god sommer i retur - du får nyte sola for meg, for jeg har foreløpig ikke så mye som et bittelite skille på kroppen. Den er jevnt over lett skummetmelkfarget :P

Når det gjelder det å være utålmodig.... så har jeg prøvd så godt jeg kan ikke å stresse. Jeg har også hørt flere av disse historiene om at det løsner først når man slapper av. Så jeg har med vilje prøvd å lage så lite oppstyr rundt dette som mulig. Men jeg antar stresset sitter der likevel, ubevisst, uten at jeg klarer å styre det. Det meste av utålmodigheten min er forankret i min relativt høye alder (37), og at jeg føler at tida begynner å løpe fra meg. Hadde jeg vært 5-7 år yngre, hadde jeg ikke stresset i det hele tatt. Sånn rent praktisk hadde det nemlig passet bedre om noen år. Men som dere sier, dette bestemmer man jo ikke selv. Selv ikke sånne planlegge-kontrollere-oversiktsdamer som meg :rolleyes:

Sånn - da skal jeg ikke mase så mye mer om mine potensielle fruktbarhetsproblemer her inne. Dette er jo GR og ikke barnimagen ;) Men siden det for min del henger sammen med avgjørelsen rundt HV eller ikke HV til høsten, så er det liksom ikke helt til å komme unna, heller. Dere får ha meg unnskyldt, hehe.

Ellers må jeg legge til at etter en utsvevende helg, er jeg rett tilbake på det smale sporet i dag. Jeg har i hvert fall blitt god på ikke å la det slingre lenge av gangen, stort sett. Alle fremskritt teller med :)
0

#1146 Brukeren er ikke pålogget   Nickii 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationNordland

Skrevet 17 juli 2012 - 07:09

Vis innleggNinjastar skrev 16 juli 2012 - 14:38:

Jeg er enig - nei, jeg kan nok ikke bli minnet på dette ofte nok! Ja, selvfølgelig "vet" jeg det. Men hodet mitt "vet" forskjellige ting fra dag til dag, og er ikke til å stole på. Én dag synes jeg selv at jeg både ser ut og føler meg gigantisk, andre dager føler jeg meg rent lita og snerten. Og jeg kan også ha dager hvor jeg føler meg fin, mens speilbildet sier noe helt annet. Slitsomt, egentlig. Selv om jeg ler av meg selv, også:rolleyes:

Ja, når jeg tenker meg om, så er jeg jo akkurat på samme viset... Føler meg lita og nett den ene dagen for så å føle meg valkete og feit dagen etter... Men lurer på om ikke det alltid vil være sånn... Kanskje man må se på hvilke dager som er i flertall...

Ninjastar skrev:

Sånn - da skal jeg ikke mase så mye mer om mine potensielle fruktbarhetsproblemer her inne. Dette er jo GR og ikke barnimagen Men siden det for min del henger sammen med avgjørelsen rundt HV eller ikke HV til høsten, så er det liksom ikke helt til å komme unna, heller. Dere får ha meg unnskyldt, hehe.

Mas?? På 9 mnd er det ikke mye du har nevnt om dette her, så langt fra mas! For mitt vedkommende er du dessuten hjertelig velkommen til å dele hva enn du måtte ønske å dele med oss! Som Slippe en gang sa til meg, at dette forumet kan være godt å bruke for å få ut litt frustrasjon, og det er din tråd, og vi andre som velger å engasjere oss ;) Synes ikke vi skal være nødt til å sile selv om vi er på et slankeforum...

Ja, det er veldig vanlig å få høre at man ikke må stresse med å bli gravid. Men det er jo mest fordi man skal ha en fin før-gravid-tid. Det skal ganske mye stress til før det går utover fruktbarheten, så sånn sett skal du ikke uroe deg over stress ;) Jeg tror nok det er veldig tilfeldig at det for enkelte klaffer akkurat når de "slapper av". Skjønner at du ikke har så mye tid å miste. Kanskje det er på tide å tenke på å bestille time for en sjekk, hvis du ikke har hatt... Det er jo veldig godt å vite om alt er i orden, eller om evt du trenger litt hjelp...
We can do it!

Postet bilde
0

#1147 Brukeren er ikke pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 17 juli 2012 - 09:39

Takk for oppmuntring og gode ord, Nickii :) :) Det hjalp!
Men ok. Hvis dere synes jeg etter hvert prater for mye om prosjekt nr 2 (komme i mål med vekten er jo prosjekt nr 1!), så får dere heller gi meg et vink. I den grad prosjekt 2 påvirker mine forsøk på å nå målvekt, så kan det vel være at det blir nevnt inniblant...:rolleyes:
Og ja, jeg er veldig innstilt på å finne ut om alt er i orden. Jeg har som den utålmodige frøkna jeg er, selvfølgelig googlet rundt temaet å få barn i høy alder. Og fant da ut at når man har passert den gyldne grense på 35 år, så kan man bli vurdert for utredning og assistanse allerede etter 6 måneder, i stedet for 1 år. Så jeg er i gang, har tatt massevis av blodprøver (og svømmeprøver for samboer... men han ble friskmeldt, heldigvis for egoet hans ;) ) og venter nå på videre aksjon fra Oslo - jeg er henvist til Ullevål (tror ikke de har så mye sånt her nede hvor jeg bor nå), og regner med at jeg hører noe når de åpner etter feriestengning i august. Så jupp, det skjer endel på den fronten, også. Som om ikke det har vært nok annet som har skjedd. Hektisk vår og sommer, puuuh.

Så det skal bli godt å roe ned snart! På alle områder kan jeg bare si at jeg gleder meg så innmari til ferie, hvor vi skal være to, kanskje tre, uker på hytta i Rondane og ikke dra noe sted som helst. Annet enn fjellturer og DNT-hytter innover i fjellheimen. Det skal bli heeeerlig :)

Men - det er fortsatt 10 dager til ferie. Og jeg skal holde koken frem til da! Mulig det ikke blir så mye trening, siden i går har jeg blitt forkjølet og har bomull i hele hodet. Men maten er på stell nå. Dette går bra - så nå skal vekta nedover igjen! Jepp :D
0

#1148 Brukeren er ikke pålogget   Nickii 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationNordland

Skrevet 17 juli 2012 - 11:09

Prosjekt nr 2 er jo et spennende tema da :) Blir veldig moro den dagen vi får nyheten om at det er baby på vei :D Høres jo ut som prosessen er godt i gang, og bra dere har fått vite at svømmerne fungerer. De er det jo ofte ikke så mye å gjøre med... Og skulle det være at du har litt nedsatt fruktbarhet finnes det jo håp likevel. Kanskje alt som skal til er en tabelettkur :) Håper i alle fall spiren sitter snart!

Forkjølet jeg også, og særdeles lite aktiv på treningsfronten. Men passer kostholdet og satser på at det er bra nok for nå.
We can do it!

Postet bilde
0

#1149 Brukeren er ikke pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 18 juli 2012 - 11:19

Jo takk for det, jeg håper også at en liten spire sitter snart :) Spennende er det i hvert fall. Og aller først ser jeg frem til å få svar på om jeg er "normal", eller om det vil kreve ekstra hjelp. Så får man ta det fra der :)

Men aller først vil jeg i mål med prosjekt 1! Denne uken har så langt gått på skinner, full kontroll. Og planen er å kjøre dette løpet frem til feriestart neste fredag. Det er ni dager til, og bør sånn sett være absolutt overkommelig.

Forkjølelsen som kom snikende på mandag, har dessverre nådd nye høyder i løpet av natta, så her blir det ikke noe trening de neste par dagene. På den annen side bør det være ekstra lett å ha kontroll på maten, for ingenting frister, og jeg har ikke én fungerende smaksløk intakt akkurat nå:P
Så god bedring til oss begge, Nickii!
0

#1150 Brukeren er ikke pålogget   Nickii 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationNordland

Skrevet 18 juli 2012 - 11:38

Vis innleggNinjastar skrev 18 juli 2012 - 11:19:

Forkjølelsen som kom snikende på mandag, har dessverre nådd nye høyder i løpet av natta, så her blir det ikke noe trening de neste par dagene. På den annen side bør det være ekstra lett å ha kontroll på maten, for ingenting frister, og jeg har ikke én fungerende smaksløk intakt akkurat nå:P

Aldri så galt at det ikke er godt for noe ;)

Jeg har feriestart nå på fredag. Men jeg har overhodet ikke planer om å ta ferie fra slankingen. Jeg er i en god fase nå, og må bare smi mens jernet er varmt. Det er dessuten bare tre og en halv uke til jeg reiser til syden, og jeg har lyst å være litt mer klar for bikinien enn jeg er nå... Er forresten 10 år siden jeg brukte bikini... Men nå gleder jeg meg jo litt til å dra ut å handle de, for selv om jeg er litt lubben fortsatt, tror jeg at jeg skal greie å finne en bikini eller to jeg kan føle meg relativt ok i :D
We can do it!

Postet bilde
0

#1151 Brukeren er ikke pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 18 juli 2012 - 14:04

Nei, enig, jeg har heller overhodet ingen planer om å ta ferie fra slankingen i ferien min. Men ettersom jeg har vært litt lettere ustabil i innsatsen de siste ukene, så setter jeg litt kortere delmål nå. Føler meg godt i siget, men tør ikke helt jinxe det B)
Planen min er superfokus frem til ferien - og så skal jeg bli enig med meg selv (og samboer, ikke minst!), hva som er tillatt i ferien. Vi har blant annet tre familiebursdager i løpet av de tre ukene med ferie, og da må det være lov med kake. Bare det ikke blir restekake en hel uke etterpå. Dessuten skal vi på en hytte-til-hytte runde i Rondane, og da tenker jeg at litt tursjokolade må til. Jeg har også hørt rykter om at det gjerne serveres tre-retters på disse hyttene (med vin!!), i så fall er det slikt noe jeg skal unne meg etter en hel dag med gåing.
Men i det store og hele så tenker jeg sunne, vanlige middager, normal måltidsrytme, og kanskje litt ekstra i helgene.
Målet mitt er uansett å ikke gå opp i ferien, og jeg håper det er realistisk med tanke på at dette blir en aktiv ferie med mange fjellturer. Gleder meg :)

Selv om jeg også veldig gjerne skulle vært i syden... Her regner det i dag. Igjen. I natt måtte jeg lukke vinduet fordi det regnet så hardt at jeg ikke fikk sove. Veldig herlig sommervær :P
Bikini blir jo spennende å prøve etter så mange år! Men kan ikke skjønne annet enn at det vil gå bra, så flink som du har vært i det siste! Jeg var i syden for tre år siden - da veide jeg vel rundt 85 kg (BMI 30), og selv om jeg langt fra var noen sylfide, så følte jeg meg ikke så ille, utrolig nok. Det var så mange skandinaver der vi var, som var så utrolig tjukke, og som gikk i bikini uansett - at jeg så jo nesten lita ut ved siden av... Lykke til med shoppingen!
0

#1152 Brukeren er ikke pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 19 juli 2012 - 21:11

Dagen fullført med 10 i kostholdsscore :)

Derimot null trening. Forkjølelsen er langt fra over, og jeg er fortsatt helt pudding og potte tett og varm. Litt surt, for denne uka har jeg vært hjemme hele uka, og planen var full innsats på treningsfronten. Men men, klage hjelper lite. Det er bare å konsentrere seg om å bli bedre.

Ellers registrerer jeg med stor glede at jeg for første gang i sommer synes det er lekende lett å holde fokuset. Denne uken har jeg hatt 100 % kontroll. Den beste fire-dagersperioden på over to måneder :D

(Kremt...ser glatt bort i fra at forkjølelsen med tap av smak- og luktesans nok har bidratt positivt så i måte:rolleyes: )
0

#1153 Brukeren er ikke pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 20 juli 2012 - 07:33

Fredag og veiedag

Min faste veiedag har ikke akkurat vært veldig fast i det siste, jeg har jo aldri vært hjemme... Men denne uken er jeg hjemme, og da var det ingen vei utenom. Alltid litt nervøs når jeg går på vekta :rolleyes:

Etter en seriøs utskeielseshelg i anledning min søsters bursdag, etterfulgt av fire fryktelig flinke dager, viser vekta ned 0.6 fra forrige uke. Om det er de siste dagene som gjør det, eller om det rett og slett er en dehydrert og forkjølet kropp som er årsaken, det aner jeg ikke. Kanskje litt av begge. Uansett grunn, det var veldig deilig å se at vekta går ned nå:)

Nå er jeg tilbake på 1. juli-vekt, så nå må jeg pushe videre. Jeg skal ha nedgang i juli som helhet, slik at jeg deretter kan få vekk den kiloen jeg la på meg i juni.

God fredag til alle som stikker innom :) :)
0

#1154 Brukeren er ikke pålogget   Nickii 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationNordland

Skrevet 20 juli 2012 - 09:17

Well done!

Vi satser på at det er flinke-dagene som er årsaken :D
We can do it!

Postet bilde
0

#1155 Brukeren er ikke pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 20 juli 2012 - 21:59

Satser på at du har rett, Nickii :D

Fredag er i hvert fall gjennomført i bra stil. 1420 kcal er mer enn godkjent på en fredag. Null snop og null tull!
Men hvor bra det ellers har gått, det vet jeg ikke... for i dag har jeg mistet kostholdsscoren. Bu-hu! Ikke annet å vente, det er vel 1 1/2 måned siden jeg avsluttet kurset. Liker veldig godt den oversikten, så til høsten blir det enten gullmedlemskap eller kurs! Håper på hold vekten, men i nøden får jeg vurdere andre alternativer B)
Det mest irriterende var likevel at min meny på 1400 også forsvant og ble erstattet med 1600. Kunne godt ha holdt seg på 1400, synes jeg. Men jeg skjønner jo det egentlig, nå har de jo endelig et produkt å selge i GR.

Ellers har det nå gått en full uke uten trening, og jeg begynner å bli lettere grumpy. I hvert fall i følge min samboer... Så det hadde vært helt fantastisk om jeg kunne våknet opp til treningsform i morgen. Jeg krysser fingre!
0

#1156 Brukeren er ikke pålogget   skrulle 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 30-november 07

Skrevet 22 juli 2012 - 17:02

Nesten i mål jo! - gratulerer ninjastar! Godt å se at du har jobbet deg nedover og at det er bra med deg bortsett fra forkjølelse og en smule utskeielse. Jeg sniker meg tilbake på forumet litt slukøret og med halen mellom beina - fortsatt 10 kg som skal få svi (og nå må det da kunne la seg gjøre???). Satser på at jeg klarer å holde fokus framover!

- skrulla :)
0

#1157 Brukeren er ikke pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 22 juli 2012 - 22:24

Vis innleggskrulle skrev 22 juli 2012 - 17:02:

Nesten i mål jo! - gratulerer ninjastar! Godt å se at du har jobbet deg nedover og at det er bra med deg bortsett fra forkjølelse og en smule utskeielse. Jeg sniker meg tilbake på forumet litt slukøret og med halen mellom beina - fortsatt 10 kg som skal få svi (og nå må det da kunne la seg gjøre???). Satser på at jeg klarer å holde fokus framover!

- skrulla :)

Jeg lurte på hvor du ble av, skrulle-snuppa :) :) Godt å se deg tilbake, full av guts! Og JAA, klart det lar seg gjøre!! For hver gang vi går på snørra, så lærer vi litt mer til neste runde. Og til slutt kommer vi i mål! Vi må bare klare å løfte blikket og se fremover, uten å gi opp i motbakkene. Ingen grunn til å komme her med halen mellom bena. Jeg tror det er en naturlig del av prosessen å ha noen tilbakefall, slik at vi til slutt er rikelig rustet til å holde vekten rett inn i solnedgangen, hehe. Med eller uten elg...;) Og fokus klarer du å holde - det er bare å bli her og ikke stikke av så lenge av gangen at strutsehodet rekker å bore seg alt for langt ned i sanden. 10 kg får du til, stå på:D
0

#1158 Brukeren er ikke pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 22 juli 2012 - 22:33

Ukesoppsummering: Inntaksmessig den beste uken siden jeg tok ekspresskurs i mai. 7 flinke dager på rad, jeg er stolt av meg selv akkurat nå!
Helgens utskeielser har begrenset seg til én kaffe latte med H-melk, og et par håndfuller potetgull. Max inntak på én dag 1600 kcal... Hurra for å være tilbake i flytsonen :D

Trimmessig så dårlig som det går an å få blitt, null komma null trimpoeng.... En uke uten trening, det er tre måneder siden sist. Dvs forrige gang jeg var syk og bøtte forkjølet.
Men forkjølelsen har satt seg i brystet, og formen har vært laber hele helgen. Så det er ikke treningslysten det står på, det skal gudene vite :P Men til uka... DA håper jeg det tar seg opp :)

Mandag i morgen, siste uke på jobb før jeg endelig tar ferie, og masse som skal ordnes før avreise fredag. Men viktigst av alt: Den gode trenden jeg er inne i skal fortsette hele uken :D
0

#1159 Brukeren er ikke pålogget   Nickii 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationNordland

Skrevet 22 juli 2012 - 23:18

Den oppsummeringen skal du være fornøyd med ja :) Kjempebra!

Forkjølelsen sitter i her også. Så ingen trening her heller, har kun gått en rolig tur. Men inntaksmessig har jeg klart meg utrolig fint i helgen. Jeg var ute og spiste i går, spiste bare halve tallerkenen (eh, ikke egentlig tallerkenen, men halvparten av det som var på den). Som du nevnte, så er ikke matlysten på topp som følge av denne forkjølelsen, så det var ikke så vanskelig å stoppe... Men jeg får vel lov å være litt stolt likevel ?!?

Herlig å være i flytsonen! Må bare nyte det så lenge det varer og få mest mulig ut av det :)
We can do it!

Postet bilde
0

#1160 Brukeren er ikke pålogget   Ninjastar 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationØstlandet

Skrevet 23 juli 2012 - 10:34

Forkjølelse eller ikke - jaaa, det er lov å være stolt når man bare spiser halve tallerkenen! Flinka :) Ikke mange ganger jeg kan skryte av å ha gjort det samme. Men jeg begynner å bli flink til å legge igjen poteter. Det er da noe ;)

I dag er formen bittelitt bedre, og det er nesten så jeg vurderer å dra på trening i kveld. Ikke fordi jeg tror jeg får så mye utbytte av det, men mer for å teste hvordan kroppen tar det og for å se om en liten opprøsking i systemet kanskje kan ha noe for seg... Men, jeg må se an dagsformen etter at jeg har spist middag. Er jeg slapp, drar jeg uansett ikke. Da gjør jeg bare vondt verre, og DET har jeg ikke tid til, jeg som har ferie fra fredag og skal tilbringe to uker med å gå fjellturer. Jeg er bare nødt til å bli i form til da, altsåB)

Og ja, måtte bare denne flytsonen vare lenge denne gangen... Jeg skal gjøre det jeg kan for å holde den i live lengst mulig!
Delmål 1 er fortsatt fullt kjør frem til fredag - da blir det veiing og en oppsummering av ståa så langt i sommer, og hvor langt unna målet jeg er. Greit å ha en pekepinn om det før tre ukers ferie starter, slik at noe holder meg stramt i ørene gjennom de neste ukene :rolleyes:
0

Valgmuligheter for emne:

• 89 Sider +
  • « Første
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare