Tusen takk til dere for fine og fornuftige innspill! Det er ikke alltid så lett å finne den rette balansen.. Og jeg er alltid mye flinkere til å være fornuftig på andres enn egne vegne.. Rart, det der?!! Så det er supert at dere er her:)
Monken og MajaS, å klare og legge seg i tide for å få nok søvn, er helt klart et stort forbedringsområde! Der MÅ jeg bli flinkere.. Blir morsomt å følges mot sommeren:)
Krille, du har helt rett. Jeg prøøøver å begynne pent. Men når motivasjonen først er her, er det veldig vanskelig å holde tilbake! Men, om ikke annet, jeg er veldig vàr på signaler fra kroppen, jeg har hatt endel skader opp gjennom åra. Når jeg kjenner at noe er på vei, er jeg forsiktig med å belaste videre. Det er vel en start!
Slippe, jeg synes opplegget ditt høres veldig fornuftig ut! Jeg ser for meg at jeg etterhvert kommer til å trappe litt ned på hardtreningen, og gå mer lange turer. Jeg kommer ikke til ha tid til å holde på med denne treningen i evighet, heller.
I det store og hele så har jeg heldigvis ikke mange perioder hvor jeg blir så trøtt og sliten av dette opplegget her. Så kanskje jeg rett og slett må bli flinkere til å trappe litt ned de periodene hvor jeg føler på det?
Og ellers.. så HAR jeg vært på pilates i dag, det er deilig trening! Godt for både kropp og sjel, synes jeg! Og en runde på tredemølle først. Det trengtes etter en uplanlagt høykalori-middag.. Jeg hadde en utmattende diskusjon med en kollega rett før jeg skulle hjem fra jobb, og var fullstendig tom da jeg kom hjem. Overhodet ikke i modus til mager middag. Men men, sånn er det noen ganger. Jeg er uansett litt stolt av meg selv for at jeg dro på trening som planlagt. Jeg ville jo egentlig bare bli på sofaen, se på tv, spise sjokolade og deppe.. Så en minus for middag og en pluss for trening = sånn ca på track:)