Fredag, og tid for ny veiing! Målene viste noe nedgang, og vekta var snill med sine 61,4 kg, men denne uka har vekta vært veldig turbulent etter forrige helgs utskeielse. Den gjorde plutselig et hopp ned igår, og nå håper jeg at det er reell nedgang!! Snart er jeg tilbake på det laveste veid i desember. Det skal bli deilig å komme ned de siste kiloene ja. Og denne helga skal jeg være flink! Våren nærmer seg med stormskritt, og nå skal jeg være klar til å møte lysere tider.
31.12: 63,2 kg
07.01: 62,8 kg (-0,4 kg) (-0,4 kg tilsammen)
13.01: 61,8 kg (-1,0 kg) (-1,4 kg tilsammen)
21.01: 61,4 kg (-0,4 kg) (-1,8 kg tilsammen)
16/30 dager hvor jeg er fornøyd med matinntaket
14,5/30 trimpoeng
1/15 dager med 30 day shred
firsttime: Den jojo-vekt historien din minner utrolig mye om meg selv. Jeg har også holdt på slikt. Gikk ned nesten 20 etter første fødsel, holdt meg en god stund, også este jeg ut, ble deppa, spiste enda mer og trente mindre.. Så det som jeg jobber ekstra med denne gangen er å innstille meg på at dette er en varig endring. Gamle vaner må ikke komme tilbake, da blir løpet kjørt. Mens før har jeg hatt den holdningen om at hvis jeg går ned 10 kg, så kan jeg spise "normalt" igjen. Eneste at min måte å spise på er ikke normal.. Det har jeg innsett nå. Jeg har tro på at du klarer du, det virker som om du er klar nå:-)
Dillaa: tusen takk for motiverende og kloke ord:-). Jeg også prøver å spare noen kcal, men jeg har lært at hvis jeg sparer for mye inn på dagen, så spiser jeg altfor mye på kvelden.. Da klikker det i hodet mitt, også hiver jeg innpå.. Jobber med den også

.
Det mentale er MYE MYE viktigere enn man tror når man skal slanke seg!!