Om noen uker er det julebord. Jeg har egentlig med noen kjoler til det, men vil ikke kjøpe noe i den størrelsen jeg nå heller! Har ikke fått datoen enda så vet ikke helt når det er
Jeg har tidligere vært meget aktiv og har spist sunt i mange år. Jeg trene ofte 2xdagen, også meget harde økter. Trivdes meget godt med det også, og vil tilbake dit. Jeg bor nå langt hjemmefra og vil også overaske mine nærmeste når jeg kommer hjem til jul. Grunnen til at jeg har lagt på meg de eksta kiloene mine er stress. Det var ille, veldig ille. Så dette var en av grunnene til at jeg flyttet langt vekk (også pga jobb da). Jeg vet at om jeg bare kommer igang med treninger om morningene, kutter godisen som er ett helvete jeg må igjennom så går dette bra. Da får jeg bevist for meg selv og alle andre at det var stresset. Flytta fra stresset og det ordnet seg
Det er 5 1/2 uke til jeg skal hjem til jul, og jeg skal ned 10kg. Jeg vet det er mange som kommer til å reagere på dette og si at det er altfor mye på kort tid og at jeg enten kommer til å sprekke eller falle tilbake. Dere får tro og "vite" hva dere vil, for jeg vet at jeg vil tilbake til mitt gamle liv. Da snakker jeg ikke bare om klær, men treningsnivët, energinivået, sosial livet og alt det andre! Så det "å falle tilbake til gamle vaner" som mange sikkert vil si at jeg er i faresonen for å gjøre om jeg gjør dette for raskt, er for meg å falle tilbake til gamle vaner, men god treningsdisiplin og intensitet med sunne kostholdsvaner. For en så rask nedgang som eg å vil ha, må jeg gjøre en ekstra ting, og det er å kunne ut alt av "godis". Kommer til å skrive om alt mulig i denne tråden. Det må gjerne noen flere gjøre også. Jeg skriver litt i et par andrre tråder, kommer til å fortsette med det =) men her kan jeg skrive masse uten å føle meg "i veien"
Om det er noen som vil joine meg så er det supert! Trenger en støttespiller her, eller flere!
Kom gjerne med kommentarer om at jeg ikke kommer til å klare det også (med argumenter), det gir meg en ekstra "skal vise at jeg kan"
Skal veie meg tirsdag, det som er veiedagen min. Så får se da hva tallet skal være tirsdag 20 desember (skal hjem 23)
Johoooooooo!
-Mia123