• 28 Sider +
  • « Første
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Gir jernet! Nå er det nok! Om noen uker er det julebord. Jeg har egentlig med noen kjoler til det, men vil ikke kjøpe noe i den størrelsen jeg nå heller! Har ikke fått datoen enda så vet ikke helt når det er :p Men skal også ha julekonserter med koret i Vurder emne: ***** 1 Stemmer

#521 Brukeren er ikke pålogget   mia123 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 08-oktober 11

Skrevet 31 juli 2012 - 09:21

Så flinke dere er! :D Grattis til dere begge!!!!!

Vekta her stoppa på 73,3, så jo raste opp på den uka, raste opp hele 3,5 kg, for var så vidt innom 69,8 lørdag 21, og hvis ikke DET er å rase opp så vet jeg ikke! Tørr ikke tenke på va jeg hadde veid om jeg hadde gitt blaffen :blink:

Nå er det 2 uker til jeg skal ta ferie, 68 kg var målet, dvs ned 5,3kg, haha morsomt! Særlig at det går, men.. Hvor nærme målet kan jeg klare å komme?????
Du kan ikke ta heisen til suksess. Du må gå trappene! Og du får aldri belønning for det du hadde tenkt å gjøre..!

Det du virkelig har lyst til å gjøre får du tid til ;)
0

#522 Brukeren er ikke pålogget   Nickii 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 28-august 08
  • LocationNordland

Skrevet 31 juli 2012 - 11:41

Ja, det var kanskje litt "rasing"... Men ser jo at det ikke er så veldig lenge siden du var oppe på 73, og at det gikk radig nedover da, så vi satser på at det gjør det denne gangen også. Som regel når det kommer fort på går det relativt greit av.

Du kommer deg helt sikkert under 70 før ferien :) Jeg hadde som mål 58 kg, men tror ikke det blir mye under 60 egentlig... Blir vel opp neste uke... Svinger voldsomt jeg... Ned - opp - ned - opp - ned - ned - opp - ned - opp - opp - ned - opp - ned - ned... Heldigvis går det litt flere gram av enn på totalt sett, så har saaaakte men sikkert krøpet nedover :D
We can do it!

Postet bilde
0

#523 Brukeren er ikke pålogget   trønder 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 07-juni 12

Skrevet 01 august 2012 - 12:44

så kom den h******s tanta igjenn og da ble det 80,2 på min offisielle veiedag...hurra...NOT! men tantebesøk tar jo med sek hektoene på tur ut,så det blir vel under 80 igjenn.. neste uke..

så kjedelig å se vekta røre sånn på seg,mia,men rekner med de går av like fort som de kom på når du kommer i gjenge igjen!! ;)

ikke fått trent siste par dagene.. :( kroppsvondt og dårlig dagene før tanta kommer :( synes syklusene mine er så korte for tiden,så vurderer ett legebesøk..kanskje jeg er typen "tidlig overgangsalder"..det kan forklare sinnet jeg har til tider :unsure:

jaja..har oppdaget at røkelaks og philadelphia naturell light er nyyydelig og sunt!! elsker røkelaks,så det passet meg ypperlig!!! :P
0

#524 Brukeren er ikke pålogget   mia123 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 02 august 2012 - 02:11

Er innom, d går så so så, forsatt åpne sår nårjeg var på sykestua for å få bytta bandasje osv på tirsdag.. Min stigende vekt har nok noe med denna søvnen å gjøre også.. Som dere ser på tidspunktet av innlegget så er ikke den søvnrytmen som den burde være..

Stå på! Ny mnd, jeg prøver å ikke henge for langt bak dere..!
Du kan ikke ta heisen til suksess. Du må gå trappene! Og du får aldri belønning for det du hadde tenkt å gjøre..!

0

#525 Brukeren er ikke pålogget   Nickii 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationNordland

Skrevet 02 august 2012 - 08:53

trønder, jeg sier til deg som jeg sa til mia, prøv nattlysolje! (Jeg bruker helsekostkjeden life sitt merke. Brun boks med rosa etikett).

Jeg kan ikke skryte nok av det... Jeg hadde ikke trodd at det kunne ha så stor effekt, men etter å ha prøvd å slutte med den tre runder, og endt opp trett, sliten, irritabel og med ekstra sterke pms symptomer hver eneste gang har jeg forstått at det er nattlysolje som skal til. Det har gått et par uker før jeg har merket forskjell, og tar kanskje en til to måneder for full effekt.

mia, håper sårene gror fort og heles godt! Nå kan jeg ikke skjønne annet enn at hellet ditt må snu!
We can do it!

Postet bilde
0

#526 Brukeren er ikke pålogget   trønder 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 03 august 2012 - 19:33

må få kjøpt denne oljen,antagelig...

har vært borte siste døgnet,ingen telling og veiing..tanta bare ligger å lurer og jeg føler meg rævva...i klare,rene bokstaver :P oppblåst og fæl...hundre kilo tyngre enn forrige uke,minst...jaja...LITT overdrivelse,men når jeg ikke klarer å ha kontrollen så ramler tankene på meg..ikke bra. hjelper heller ikke dette tante-surret,da..

sitter og vurderer 50gram potetgull...og så senga etterpå...føler for å hive meg inni skapet og ikke komme ut før alt er tømt...guuuud,drittkveld!! og drittform!!
ikke så veldig motiverende,dette,men en kan ikke alltid være på topp,kan en vel? :blink:

håper det går bra med dere,damer!!
0

#527 Brukeren er ikke pålogget   mia123 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 04 august 2012 - 11:02

9 dager til jeg skal hjem, frustrerende å ikke kunne trene!!!!! blir sykemeldt frem til jeg drar da.. så får vi se hvordan det blir derfra..

De sier såra ser veldig bra ut og at det gror fort egentlig, men nå er det 2 uker siden og det er fremdeles åpne sår.. Har hatt slik forbrenning tidligere, men det var inni håndflatene så er visst en helt annen groprosess, for det tok ikke så lang tid før de grodde.. Klart, nå gjelder det enda større flate da..

Men men.. Prøver å holde motet oppe, men med vekta som går den gærne veien, armen som ikke kan brukes, ingen trening som jeg jo er 100% avhengig av, ikke bare for vekta men for psyken, der jeg får ut frustrasjonen og der jeg setter inn energien når jeg gleder meg over noe. Ikke blir det sydentur i ferien helle, for skal jo holde meg unna sola (i 8-9mnd), og jeg er ikke ei som klarer å ha på meg så mye når det blir varmt, og MÅ ALLTID bade når jeg er sørover, har jo tom bada flere ganger her oppe i år! Og skal holde meg unna bdinga for nå også..

Så, håper dere får en strålende helg!! Her blir det nok å prøve å få gjort litt i leiligheta!! Alle andre er i bryllup eller dåp :P

0

#528 Brukeren er ikke pålogget   mia123 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 05 august 2012 - 10:21

vekta har nådd nye høyder dere 74,0 :blink: håper d er grunnet et litt stort matinntak i går og få timers søvn i natt..

0

#529 Brukeren er ikke pålogget   Nickii 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationNordland

Skrevet 06 august 2012 - 13:24

trønder, oljen er i kapselform og skal svelges. Så er ikke en sånn "olje-olje", hvis du skjønner :) Man kan ikke være på topp alltid nei. Denne prosessen går i bølger, akkurat som alt annet i livet. Og greier man å akseptere det er det større sjangse for å lykkes. Da vet man at det kommer bedre tider og at man bare må holde ut. Jeg har forkastet alternativet å gi opp. Samme hvor langt nede jeg har vært har jeg aldri gitt opp. Man blir kanskje litt mindre aktiv her inne og står og stanger en stund, men så kan man fortsette videre når man har fått samlet seg litt.

mia, vet det ikke er noe trøst, men jeg er også helt fraværende fra treningen. Har rett og slett ikke mulighet å få klemt det inn... Men vi har jo et godt grunnlag, så når tiden er inne skal vi komme oss i gang igjen, og med litt jobbing er vi straks i toppform igjen :)

Så min oppdatering. Hele forrige uke stod vekta på 60,8-60,7. I dag stanset den på 60,3. :D Kanskje når jeg å se 59-tallet før avreise til syden. B)

Tross for det lave tallet på vekta, føler jeg meg langt fra slank. Uten trening blir liksom kroppen mye mer ... fleskete?? Altså ikke så stram... Men det får det bli en ordning med i løpet av høsten. Håper ikke alle de siste kiloene jeg har mistet er muskelmasse :rolleyes:

Stå på videre jenter!
We can do it!

Postet bilde
0

#530 Brukeren er ikke pålogget   Nickii 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationNordland

Skrevet 07 august 2012 - 09:06

Og 60,2 i dag :D

Å være aktiv hele dagen ser ut til å ha en viss effekt... Synd jeg har en stillesittende jobb...
We can do it!

Postet bilde
0

#531 Brukeren er ikke pålogget   mia123 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 08 august 2012 - 01:48

Døgnrytmen min er helt ute.. men men.. holder meg unna godisen da hvertfall! Nå er du bare SÅ nærme da Nickii :D

Skal prøve å komme meg i seng jeg nå, og få meg litt søvn..

0

#532 Brukeren er ikke pålogget   Nickii 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationNordland

Skrevet 09 august 2012 - 09:26

Og i dag 60 blank! Var 60,1 i går kveld da jeg la meg, så hadde håpt på 59-tallet i dag, men nei... Kanskje i morgen eller på lørdag :)

Jeg vet nå også hvorfor jeg følte meg så feit. Jeg ventet jo mensen. Nå har den kommet og jeg merker at jeg er litt mindre oppblåst. Herlig! Kanskje det ikke blir så ille å dra å ut å handle sydenklær :D
We can do it!

Postet bilde
0

#533 Brukeren er ikke pålogget   mia123 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 09 august 2012 - 11:27

Fantastisk!! :D

Jeg var på 73,3 i dag.. :/ men tante har kommet på besøk igjen her å, ligger ikke helt i fosterstilling dag hvertfall ;) Har desverre ikke vært superflink m nattlysolja nå når jeg har vært sykemeldt.. Mn har inntatt innimellom da! Klart, nå har kroppen endel annet å bruke energien på å da..

Håper på å kunne trene litt neste uke.. :)

0

#534 Brukeren er ikke pålogget   Nickii 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationNordland

Skrevet 10 august 2012 - 08:06

Ja, mia, men da går det riktig vei igjen. Fra 74 til 73,3, det er bra det! Snart er du der du var igjen ;)

Vekta mi viste 59,5 kg i dag!! :D :D :D
Skal virkelig forsøke at jeg ikke går for mye over 60 i løpet av sydenferien. For det er virkelig herlig å være noenogfemtikilo :lol:
We can do it!

Postet bilde
0

#535 Brukeren er ikke pålogget   mia123 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 11 august 2012 - 13:23

Ååå! Er så stolt av deg!!!!! :D :D

Jg drakk litt brus i går til grillingen, også blir det både sjokolade, potetgull og dip til håndballkampen i kveld, så reiser jeg hjem til på mandag, da er det å begynne så smått m treningen igjen, og kutte godisen. Jeg har sagt til mamma at jeg ikke skal spise sånt og til pappa at jeg ikke gjør det ;) Tante er fremdeles på besøk..

Så kommer det som ikke har mye m vekta å gjøre.

Jeg har nå møtt en ganske så fantastisk gutt, har jo prata endel m han tidligere, men har liksom tatt en litt annen vending etter at han fulgte meg på legevakta m denna armen.. :rolleyes: Han har vært hos meg så å si hver kveld hvertfall den siste uka og endel de to ukene før også.

Jeg vet ikke hvor dette bærer hen, men det er utrolig hyggelig og jeg koser meg :D Nå har jeg en ekstra motivasjon til å gjøre alt i min makt når jeg er hjemme på ferie! Og jeg gjør det ikke for han, men for meg :)

Første kysset kom i gå, jeg svever litt :wub: mn er litt forsiktig med hva jeg lar meg føle og tenker for første gang ikke så mye på hvis omattedersomatte, men tar det som det kommer, merkelig følelse!

Vel, nok for i dag ;) Masse god tur til syden du, og igjen, STOLT av deg Nickii!!! :D

0

#536 Brukeren er ikke pålogget   Nickii 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationNordland

Skrevet 11 august 2012 - 15:27

Så koselig Mia! Litt romantikk er ikke å forakte ;) Kanskje du får hell i kjærlighet nå når du har hatt så mye uflaks :) Dette er ikke den samme gutten du har nevnt tidligere?

Måtte sjekke vekta i dag, om den fortsatt var under 60. Var 59,8 :D

Skal du være lenge hos foreldrene dine? Veldig lurt å gi dem beskjed. Så kan de støtte deg og samtidig blir det kanskje ennå mer press på deg for å holde fokus.

Blir spennende å se status om 2-3 uker :D

Jeg tar med pc'en til syden, og det skal være trådløst nett på rommene, så mye mulig jeg kommer til å være her litt for å holde fokuset. Har vurdert å ta med badevekta også, men konkludert med at det får vel være måte på... :P
We can do it!

Postet bilde
0

#537 Brukeren er ikke pålogget   mia123 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 11 august 2012 - 18:51

Stemmer, ikke samme gutten detta ;)

Reiser tilbake hit 31 august.. Kommer til å ha mest base hos pappa, også får vi se hvor d bærer hen.. :P

0

#538 Brukeren er ikke pålogget   trønder 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 14 august 2012 - 13:26

så koselig tid du er inne i,mia!! nyyt den :D god ferie også!!!
kos deg i sydens land,nickii!! det høres deilig ut med sydentur etter denne tragiske vær-sommeren. måtte le da jeg så du vurderte vekta,for det kunne også jeg funnet på å gjort :P

sommerens tredje og siste bryllup er over,og utfordringene rundt dette med mat likeså. gleder meg på hverdag igjen!! har blitt noe utenom "boka" siste tiden,lite trim da jeg har vært i drittform fysisk. fikk det etter at jeg tok meg helt ut etter en fjelltur, to uker med elendig form. samt denne tanta innimellom,da..

vekta er fortsatt under 80,så det er bare å kjøre på!! venter på å bli venn med kroppen igjen,så er skoene på!! vært kvalm og "rar" i magen også siste dagene,kurer nok etter helga. er ingen spire der,nei,om noen skulle falle for å tenke den tanken!!

skal ta endel blodprøver i morgen og sjekke hormonene mine,er jo helt på en snurr denne kroppen og syklusen. håper på å få noen fornuftige svar etter hvert. og IKKE at det er overgangsalderen,for DET er for tidlig!!!
0

#539 Brukeren er ikke pålogget   mia123 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 15 august 2012 - 22:28

Innom å leser fra mobilen, skriver i morgen;)

0

#540 Brukeren er ikke pålogget   trønder 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 16 august 2012 - 12:58

fortsatt kvalm og rar innimellom,så ingen trim,men vekta er på 79,så jeg er fornøyd!!! :D ser jeg har mål å se 75tallet på vekta,men frykter nok at jeg ikke blir fornøyd der.muligens så jeg vil komme meg nærmere 60-tallet. får se B)

nydelig vær her i dag,så solen har fått gjort sitt en stund. skal hente frøkna i barnehagen snart,er i oppstart der og det er herlig!!! (så fæl er jeg,at jeg kjenner litt på det å være MEG noen timer,og nyter det!!)
0

Valgmuligheter for emne:

• 28 Sider +
  • « Første
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere