Forrige uke gikk egentlig veldig bra.
Gjennomsnittlig kcal lå på 1563 - og jeg oppnådde den nette sum av 6,6 på kostholdsscore. Det godkjenner jeg glatt
Jeg gikk 82552 skritt og fikk 17,6 trimpoeng - og det er superbra. Da var jeg på trimtur nesten hver dag. Mandag er det kurs og spinning - og søndag ble det faktisk ikke tid. Travelt med morsdag
Og det beste av alt - ned 2,0 kg
Vekta ligger nå på 82,9 kg - og jeg har 1,4 kg igjen til mitt første hovedmål - BMI under 30.
Midjemålet viste et tap på 0,5 cm - og ligger nå på 89,0 cm
Går senere der synes jeg - men jeg begynner iallefall å ane en midje inni der et sted
Har mått investere i et par nye bukser - de gamle faller av. Du verden for en deilig følelse. Skal gjemme en til skrekk og advarsel - de andre "fedmeklærne" går rett i en eller annen innsamlingskasse
Men det nytter ikke å hvile på laurbæra nei. Bare til å brette opp ermene og ta utfordingene på strak arm.
Blir noen å forholde seg til denne uka også.
Skal i venninneklubb i kveld - skal feire mitt barnebarns 15års dag på onsdag - og på lørdag drar min datter og jeg på bytur med mange innlagte pauser og stor lunsj. Og i dag er det kake på jobb!!!
Ikke blir det så mye trim heller. Må iallefall stå over torsdag og fredag - men får satse stor de andre dagene.
Hadde iallefall ei kjempeøkt på spinning i går - ble noen trimpoeng av den ja
Så vi står på - tar utfordringene etter hvert som de kommer - og bare kjenner på den mestringsfølelsen etterpå når vi har klart å holde oss sånn noenlunde til planen
Dagens lille:
"Også i livets seilas må man bruke motvind for å komme ser framover!"
mia