• 17 Sider +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Mia tar grep - igjen Da var jeg tilbake - litt beskjemmet og aldri så lite flau:( Har ruslet litt rundt i "kulissene" her en stund og lurt på om jeg skulle legge igjen spor etter meg. Og nå har jeg bestemt meg - jeg lager min egen tråd:) Har vært "medlem" her Vurder emne: ***-- 1 Stemmer

#41 Brukeren er ikke pålogget   mia52 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 24-oktober 11

Skrevet 14 februar 2012 - 09:06

Ny uke - med nye muligheter :)

Forrige uke gikk egentlig veldig bra.

Gjennomsnittlig kcal lå på 1563 - og jeg oppnådde den nette sum av 6,6 på kostholdsscore. Det godkjenner jeg glatt ;)
Jeg gikk 82552 skritt og fikk 17,6 trimpoeng - og det er superbra. Da var jeg på trimtur nesten hver dag. Mandag er det kurs og spinning - og søndag ble det faktisk ikke tid. Travelt med morsdag :P

Og det beste av alt - ned 2,0 kg :D :D

Vekta ligger nå på 82,9 kg - og jeg har 1,4 kg igjen til mitt første hovedmål - BMI under 30.

Midjemålet viste et tap på 0,5 cm - og ligger nå på 89,0 cm
Går senere der synes jeg - men jeg begynner iallefall å ane en midje inni der et sted :P

Har mått investere i et par nye bukser - de gamle faller av. Du verden for en deilig følelse. Skal gjemme en til skrekk og advarsel - de andre "fedmeklærne" går rett i en eller annen innsamlingskasse :)

Men det nytter ikke å hvile på laurbæra nei. Bare til å brette opp ermene og ta utfordingene på strak arm.
Blir noen å forholde seg til denne uka også.
Skal i venninneklubb i kveld - skal feire mitt barnebarns 15års dag på onsdag - og på lørdag drar min datter og jeg på bytur med mange innlagte pauser og stor lunsj. Og i dag er det kake på jobb!!!

Ikke blir det så mye trim heller. Må iallefall stå over torsdag og fredag - men får satse stor de andre dagene.
Hadde iallefall ei kjempeøkt på spinning i går - ble noen trimpoeng av den ja :P

Så vi står på - tar utfordringene etter hvert som de kommer - og bare kjenner på den mestringsfølelsen etterpå når vi har klart å holde oss sånn noenlunde til planen :)

Dagens lille:
"Også i livets seilas må man bruke motvind for å komme ser framover!"

mia
0

#42 Brukeren er ikke pålogget   mia52 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 21 februar 2012 - 08:40

Uke 8 - du verden som disse ukene bare fyker avgårde :huh:

Vi har vinterferie på vårt kurs denne uka - så da blir det ingen veiing. Blir spennende å se hva 14dager på egenhånd har forårsaket av opp- og nedturer. Egentlig burde det ikke være noen problem - men det er det jo. Derfor jeg går på kurs med ukentlige veiinger :P

Var ikke flink til å notere mat og trening forrige uke - og vet det skled ut. Gjør lett det når jeg lar alt skure å gå.
Og "sluntrer" jeg unna det ene drar det lett andre ting med seg. Som trimmen - så ikke mange trimpoeng heller.

Derfor fult fokus denne uka. Spiste sundt og godt i går - trimtur på 1,5 time. Gikk nesten 10 km faktisk. Veldig greit med disse "appene" på mobil da. Fant en treningsapp og den logger antall kilometer - tid - gjennomsnittsfart osv. Inspirerende ;)

Så - fokus tilbake. Jeg satser på å nå BMI under 30 innen 5. mars :D

Dagens lille:
"Livet er 10% det som hender deg og 90% hvordan du takler det!"

Dette takler vi dere :)

mia
0

#43 Brukeren er ikke pålogget   mia52 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 23 februar 2012 - 14:30

Har hatt noen flotte treningsøkter denne uka.
Ut på tur i regnvær og blest - men du verden så godt allikevel. Hjem til en varm dusj - og kan synke ned i godstolen med verdens beste samvittighet :P

Sunn mat og mengder helt etter boka - og det har vært tilstrekkelig.
Men akkurat nå har jeg "lyst på" et eller annet. Heldigvis er ikke tilgangen så stor akkurat her på jobb. Gudene vet hvordan jeg hadde taklet å ha masse mat rundt meg :huh:

Vel - akter ikke å falle for fristelsen nå nei. Vet middagen står på bordet når jeg kommer hjem. Og det blir en lang tur i dag også. Har vært sol og fint i dag - men akkurat nå kom regnet tilbake. Så da blir det full mundur med regntøy i dag også ;)

Vel - våren kommer vel en gang......

Måtte vi klare å holde fristelsene på avstand :blink:

mia
0

#44 Brukeren er ikke pålogget   Sarri 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 13-januar 12
  • LocationVestfold

Skrevet 23 februar 2012 - 18:25

Hallo Mia, Jeg slenger meg på, syns din historie er ganske lik min. For 10 år siden gikk jeg ned 20 kg, men 10 har sneket seg på igjen, og nå er jeg snart ferdig med kurs 1. Har gått ned 5 kg og er fornøyd med det. Fortsetter direkte med kurs 2.

Jeg er 66 år og AFP- pensjonist. Så jeg skulle ha god tid. Men tida flyr fra meg. Ville gjerne holde litt igjen.

Jeg trener på Spenst 3 ganger i uka, og nå er jeg jammen ute å går en tur nesten hver dag også. Ellers har jeg gått lite site år, har så dårlige knær. Jeg har opperert 3 ganger og det neste er kunstig kne. Enda en grunn til å bli lettere. Jeg veier 85 kg og er 163 cm, så du skjønner at det trengs å redusere vekta.

Syns du er så positiv og har så pågangsmot at jeg blir inspirert av å lese deg. Håper å gi litt tilbake etterhvert. Har lest deg en tid nå, men nå gjorde jeg alvor av å svare deg.

Du hører fra meg igjen.
0

#45 Brukeren er ikke pålogget   mia52 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 24 februar 2012 - 13:25

Vis innleggSarri skrev 23 februar 2012 - 18:25:

Hallo Mia, Jeg slenger meg på, syns din historie er ganske lik min. For 10 år siden gikk jeg ned 20 kg, men 10 har sneket seg på igjen, og nå er jeg snart ferdig med kurs 1. Har gått ned 5 kg og er fornøyd med det. Fortsetter direkte med kurs 2.

Jeg er 66 år og AFP- pensjonist. Så jeg skulle ha god tid. Men tida flyr fra meg. Ville gjerne holde litt igjen.

Jeg trener på Spenst 3 ganger i uka, og nå er jeg jammen ute å går en tur nesten hver dag også. Ellers har jeg gått lite site år, har så dårlige knær. Jeg har opperert 3 ganger og det neste er kunstig kne. Enda en grunn til å bli lettere. Jeg veier 85 kg og er 163 cm, så du skjønner at det trengs å redusere vekta.

Syns du er så positiv og har så pågangsmot at jeg blir inspirert av å lese deg. Håper å gi litt tilbake etterhvert. Har lest deg en tid nå, men nå gjorde jeg alvor av å svare deg.

Du hører fra meg igjen.

Så koselig da - så kan vi forsøke å komme oss nedover sammen :)
Godt med input fra andre i samme situasjon - da kan vi holde motet oppe hos hverandre da ;)

Ikke godt med disse knærne nei. Kjenner det jeg også - og det er en av grunnene til at vekta må ned hos meg også. Prøve meg på litt jogging jeg - det måtte jeg stoppe med. Kneet holdt ikke gitt - men til raske turer holder det. Og da går jeg da vet du :P
Styrketrening er mitt svake punkt - men har store ambisjoner om å starte sånn litt etter hvert. Er ikke noe glad i treningssentrer - så håper å få til noe hjemme. Har flere treningsvideoer fra GR - det er bare å starte.

Og du - vi nyter hvert kilo vi mister. Lurt av oss å fortsette på kurs tror jeg. Helsegevinsten er stor om vi klarer å komme oss litt nedover - og det driver meg. Og må jo innrømme at det er mye kjekkere å handle klær med en litt mindre kropp ;)

Vi står på du - satser friskt gjennom helga - og ser målet blinke i det fjerne :D

klem fra mia
0

#46 Brukeren er ikke pålogget   Sarri 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationVestfold

Skrevet 24 februar 2012 - 17:12

Hallo igjen!
I dag har jeg vært på 30 min. styrketrening, verdens flotteste instruktør, bare å se på han er jo vært oppmøte. Du skulle nesten vært der så hadde du skjønt hva jeg mente. Kanskje du fikk lyst til å gå på trenings-senter også! Neida, jeg er ikke guttegæren, men noen er jammen verd å kikke litt på.
10 varmegrader her i dag, og snøen smelter så det synes fra time til time. Hentet sykkelen opp fra kjelleren og syklet til byen. Jeg føler meg veldig sporty for tiden.
Mitt beste tips for tiden er KÅL. Jeg koker og river og lager stuing og blander det i alt. Tror det er slankende. Og så er det lett å fylle grønsak-kvoten med det. Fint for fordøyelsen er det også, får virkelig fart på sakene. Coleslaw står i oppskriftheft sammen med seibiff. Veldig godt!

Denne helgen er vi bare hjemme, det er godt. Da blir det lettere å kontrolere matinntaket.

Dette kurset har alt gått greit for meg, men jeg vet jo at det kommer dager som ikke er det.

Ha en god helg

Klem Sarri.
0

#47 Brukeren er ikke pålogget   mia52 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 27 februar 2012 - 09:41

God morgen ;)
Går greit med deg Sarri?

Min helg har vært deilig og avslappende - og litt i overkant kalorimessig :P
Litt selskapelighet - kaker i massevis. Ingen unnskyldning for overspising - men klarte ikke å holde meg til planen. Litt sur på meg selv for det da :angry:
Var på besøk hos gode venner lørdag - ble servert en aldeles nydelig stenovnsbakt pizza - og rødvin. Masse salat også heldigvis - det berget meg fra å ta et ekstra stykke. Og så spaserte vi hjem - en tur på rundt 45 minutter i en aldeles nydelig og stjerneklar kveld :)

Kaffebesøk hos en gammel tante på søndag - ble servert vafler. Spiste litt - men var struktrert med inntaket.
Kom hjem og gikk amok i konfektskåla - at det går an - voksne dama :blink:

Har over 20 trimpoeng denne uka - det er mye mer enn jeg pleier å klare. Så nå er jeg spent på veiing i kveld ;)

Kanskje jeg skulle sjekke ut instruktørene på trenignssenteret gitt. De jeg har sett til nå er ikke noe spesielt å hvile øynene på altså :D Men jeg forstår hva du mener Sarri!!

Vi satser for fult. Skal komme tilbake å rapportere resultat i morgen.

mia
0

#48 Brukeren er ikke pålogget   Sarri 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationVestfold

Skrevet 27 februar 2012 - 16:38

Hallo igjen!
Høres ganske vanskelig ut denne helga di. Jeg har hatt en veldig lett helg både matmessig og ut på tur, men jeg går ikke ned!! :angry: :angry: Heller litt opp. Vet jo at det måtte komme, men alt har gått så greit dette kurset. Men jeg har gått ned 7 cm rundt livet, får bare trøste meg til det.

Glad jeg har deg å beklage meg til, det hjelper det. Det er litt tåke både ute og inne her i dag.

Hadde forresten en lang tur i går med datter og 2 barnebarn som sprudlet og sprang rundt som yre foler. :) Sola skinte og rene påskestemningen ute ved havgapet.

Nå er det ny uke og nye muligheter. Skal ha laks til middag, da får jeg et hjerte. Blir ganske barnslig av dette her.

Siste kursdag til onsdag. Håper det er litt ned til da hvertfall.

Vi tastes!!
0

#49 Brukeren er ikke pålogget   mia52 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 28 februar 2012 - 12:00

Og så var siste veiing på dette kurset tatt. Kan ikke si jeg var særlig fornøyd med resultatet nei :angry:

Ned 0,7 kg på 14 dager - hva skal man si :huh:
Og jeg som virkelig har stått på denne uka. Vel skled det ut uka før - men ikke så mye.
Vel - nyttet ikke å henge med nebbet. Her må hard lut til :P
Og jeg har jo gått ned over 11 kg på 2 kurs :D

Litt fakta:
Ned 0,7 kg - vekt nå 82,2 kg. Det vil si 0,7 kg til BMI under 30!!
Midjemål ned 0,5 cm - og viser nå 88,5 cm. Har faktisk tapt 9,0 cm rundt livet siden jeg startet :)

Gjennomsnittlig kcal lå på 1621 - og med et kostholdsscore 5,7
Klarte 21,4 trimpoeng - og gikk 84716 skritt. Det er jeg virkelig fornøyd med :D
Derfor jeg var sånn mellomførnøyd med vektresultatet!!

Men nå er det ny uke. Og jeg skal klare meg 14 dager på egenhånd. Vi reiser på fjellet søndag - så da mister jeg første kurskveld på neste kurs. Satser på at det går bra jeg da ;)

Så du ser Sarri - vi sliter vist begge to med å gå ned for tida. Men vi gir ikke opp nei - det må jo løsne tilslutt. Får grave fram staheten - og så lysner det vet du :P

Nå må jeg jobbe videre :)

mia
0

#50 Brukeren er ikke pålogget   Sarri 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationVestfold

Skrevet 28 februar 2012 - 18:04

Ja da var ditt kurs ferdig da. 11kg på to kurs er vel bra! Det skl du være fornøyd med. Og midjemål ned bra også. :D

Jeg kan ikke la være å veie meg hver morgen. Men det er jo veldig dumt, vekt ned betyr veldig godt humør og opp betyr ganske motløs. Men altså ingen forandring denne siste uka. Min siste dag er i morgen, så da kommer dommen min.

Du får resultat i morgen kveld.

Tror jeg vet noe jeg har gjort feil de siste dagene. Har nok for store og sjelden måltider, selv om kalori-inntaket er greit. Det blir min oppgave i morgen... i går hadde jeg kosthold-score på 9,2 ? Rare greier det der. :blink:

Jeg er nå på en vekt jeg har hatt lenge 85,5 kg. Det har vært vanskelig å komme under dette i sikkert et par år. Så det er nok der jeg er nå.

Rapport kommer i morgen, ha det bra så lenge!

Klem
0

#51 Brukeren er ikke pålogget   mia52 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 29 februar 2012 - 10:09

Vis innleggSarri skrev 28 februar 2012 - 18:04:

Ja da var ditt kurs ferdig da. 11kg på to kurs er vel bra! Det skl du være fornøyd med. Og midjemål ned bra også. :D

Jeg kan ikke la være å veie meg hver morgen. Men det er jo veldig dumt, vekt ned betyr veldig godt humør og opp betyr ganske motløs. Men altså ingen forandring denne siste uka. Min siste dag er i morgen, så da kommer dommen min.

Du får resultat i morgen kveld.

Tror jeg vet noe jeg har gjort feil de siste dagene. Har nok for store og sjelden måltider, selv om kalori-inntaket er greit. Det blir min oppgave i morgen... i går hadde jeg kosthold-score på 9,2 ? Rare greier det der. :blink:

Jeg er nå på en vekt jeg har hatt lenge 85,5 kg. Det har vært vanskelig å komme under dette i sikkert et par år. Så det er nok der jeg er nå.

Rapport kommer i morgen, ha det bra så lenge!

Klem

Lå også på en vekt rundt 80 - 82 kg lenge. Kanskje det er det kroppen husker og tviholder på. Men jeg har bestemt meg for å være enda staere - for nå vil jeg ned :P

Skal du gå videre på kurs?

Lykke til med veiing i kveld da :)

klem fra mia
0

#52 Brukeren er ikke pålogget   Sarri 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationVestfold

Skrevet 29 februar 2012 - 19:37

Siste kurskveld og bare ned 0,1!!! Men 4,8 tilsammen. Det var som søren at jeg ikke greide 5 kg.
Men 35,5 cm ned og 6,5 i midjen. Det må jeg jo være fornøyd med.
Jeg fortsetter på kurs neste onsdag. Er under tvil blitt enig med kursleder at jeg ikke skal veie meg hjemme. Kjenner at det stritter i hårrøttene. Det blir veldig vanskelig for meg,Sykt eller... :mellow:

Har tenkt på et ord som jeg skal ta til meg, nemlig KONTROLL. Ikke selvkontroll, for det er noe overvektige mangler synes mange, men kontroll. Kontroll over maten jeg spiser og det jeg ikke vil spise. Dette skal være mitt motto, hvertfall denne uka.

Er det noe for deg også?

Tenkte først jeg skulle ta fri denne uka, men det skal jeg ikke. Full kontroll er det som gjelder.

Ha en fin kveld og god natt.
0

#53 Brukeren er ikke pålogget   Sarri 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationVestfold

Skrevet 03 mars 2012 - 17:32

Fortsatt nydelig vær. B)
Har vært en lang tur i skauen. Bare noen steder med glattis, ellers bart.

Det er vel nå du er på fjellet,fikk ikke ønsket god tur. Jeg får holde tråden varm.

Var på Harry-tur i går og kjøpte mange lure ting med lite fett og kalorier. Lurer på hvorfor de har så mye bedre matvarer i Sverige.Og mye er til halv pris av det her hjemme også.

Jeg er helt fortapt uten å kunne gå på vekta. Nesten som å være narkoman. Jeg mister all oversikt over tilværelsen min og føler at jeg bare raser opp i vekt. Jeg må være helt skrudd i hodet mitt. Vet ikke hvor lenge jeg greier det, men så var det dette med KONTROLL da. Kanskje en god øvelse for meg. Kurslederen vet nok hva hun sier. Skal fortsette å prøve.

Bakte et 4-kornbrød i dag. Veldig lettvint, ferdig blaning i pose, men det hadde mange kalorier!!

God helg der du er :D
0

#54 Brukeren er ikke pålogget   Sarri 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationVestfold

Skrevet 06 mars 2012 - 10:04

Ja, ja, så fortsetter jeg her alene.
Var på symøte i går og det ble servert Kyllingsalat, så da gikk jo det bra. Men Napoleonskake etterpå var ikke helt perfekt får en si, et stort stykke på en asjett til hver. Ikke var den så god heller, men jeg spiste pent opp og sa ingen ting. Det er jammen ikke lett når det blir servert sånn :huh:
Jeg veier meg ikke om dagen og er veldig frustrert. Har lovet å ikke veie meg denne uka, og da holder jeg det, men tror nok ikke det er noe jeg fortsetter med. Alt for vanskelig for meg. Det er jammen vanskelig nok ellers.
I morgen begynner nytt kurs. Så da er det bare å la seg inspirere!!

Håper du har det fint der du er! :rolleyes:
0

#55 Brukeren er ikke pålogget   Sarri 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationVestfold

Skrevet 07 mars 2012 - 15:56

Første dag p¨å nytt kurs. Hdde gått ned 1,4 kg. Veldig fornøyd med det jeg. 6,1 tilsammen.

Nå har jeg jammen lovet å ikke veie meg en uke til, uff!

Føler meg litt alene her. Nå må du snart komme hjem igjen. Eller noen andre som er interesert??

Skal ha laks til middag i dag, da blir det et hjerte til. Barnslige meg samler på hjerter :D
0

#56 Brukeren er ikke pålogget   mia52 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 12 mars 2012 - 13:15

Da var jeg tilbake til kvardagen :)

Jeg har hatt ei fantastisk uke på fjellet med smått og stort i familien. Det ble masse god mat og drikke - ikke så mange og lange turer som jeg håpet på - men utrolig trivelig å samle hele styrken under samme tak :D

Etter så masse flotte måltider kjenner jeg at jeg gruer meg til vekta i dag. Lurte en stund på om jeg skulle feige ut og la være å gå. Men har bestemt at her gjelder det å sette punktum for utskeielsene og starte med sunne vaner igjen. Så jeg stiller på kurs :o Er jo for gale da - men føler nesten jeg er oppe til eksamen <_< Og så er det litt skamfølelse inni bildet også - for ikke å ha klart å holde meg til "planen".

På grunn av fjellturen fikk jeg ikke med meg føste kursdag -
men kjenner nå at jeg er klar til innsats igjen - trur eg......

Så håper du kommer innom igjen Sarri.
Jeg har vært flink til å la være å gå på vekta stadig vekk på disse kursene jeg. Måtte litt jobbing til da - men nå er det ikke så vanskelig. Så bare stå på - vi går opp og ned okke som B)

Kommer innom i morgen og rapporterer fra kurset :huh:

mia
0

#57 Brukeren er ikke pålogget   Sarri 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationVestfold

Skrevet 12 mars 2012 - 18:46

Godt å ha deg hjemme igjen :rolleyes: :D Følte meg litt alene.

Så du har også latt være å veie deg. Hvorfor skal det være så vanskelig da?? Det går litt lettere, men jeg har ikke helt kontroll over meg selv enda.

I går ble det litt is og kringle på meg, og det hadde jeg ikke regnet med. ca 300 kalorier mer enn jeg skulle i går. Men jeg har vært på 1 time styrketrening i dag (ingen atlet som trener i dag). Så har jeg syklet opp og ned til byen. Da håper jeg de kaloriene er forbrent hvertfall.

Hvis en tar vektnedgang på litt sikt, så må en tåle å ha en stopp i nedgangen når en er på tur med familie. Det gjelder bare å fortsette med fult fokus etterpå. Kjenner den følelsen av å ikke ville gå på kurset, men jeg har alltid gått likevel.
Så får en litt trøst og litt piff til å komme videre. Du har jo vært flink da!! :)

Sammen er vi sterke.

Sarri
0

#58 Brukeren er ikke pålogget   mia52 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 13 mars 2012 - 08:58

Alltid godt å være flere - noen som er i samme situasjon :P

Tror du ikke jeg hadde klart det kunststykke å gå opp 700 gram da :angry:
Forferdelig frustrerende - men hadde det på følelsen da. Må jo bare ta det på min egen kappe det - man kan ikke stappe i seg alt det jeg gjorde når en er i vektnedgangmodus :huh:

Men jeg er glad jeg gikk på kurset da. Da fikk jeg satt et punktum - og kan gå videre ;)
Er egentlig et prinsipp hos meg også det - går man på kurs så møter man opp. Kanskje like viktig det når man sliter.

Jeg ligger på meny 2 - men prøver å ligge rundt 1500 kcal sånn til daglig. Hvilken meny ligge du på Sarri?
Regnet ut ny meny i går - og la inn 10 trimpoeng. Vet det er ambisiøst - men det skal gå :rolleyes:

Med laks til middag i går kom jeg opp i 1404 kcal.

I dag skal jeg ha venninneklubb. Det blir kyllingsalat og en nøttekake. Der får jeg være litt forsiktig - men unner meg et lite stykke ;)

Stå på Sarri - vi kan dette. Og du - vekta gjemmer vi :D

mia
0

#59 Brukeren er ikke pålogget   Sarri 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationVestfold

Skrevet 14 mars 2012 - 14:56

Da var den veiingen unnagjort. Gikk opp 100 g. Så det er vel egentlig stillstand. :angry:
Jeg er på meny 1. ca 1300 kal. Ligger litt over, opp mot 1400, men ikke mer, og det går greit. Jeg har hatt 13-14 trimpoeng de siste ukene og det må jeg greie. Det er faktisk litt lettere nå med nærmest sommer og bare veier. Da sykler jeg og kommer meg mer ut. Jeg skulle nok gått mer, det ser jeg hjelper, men kjærna mine er ikke veldig samarbeidsvillige. Jeg har en rockering som jeg går og ser på også....

Jeg var litt skuffa i dag. Får håpe på nedgang neste uke. Ser ut som annenhver uke er det som gjelder for meg.

Skal prøve å la vekta være i fred denne uka også. KJEMPEVANSKELIG.

Men KONTROLL er det som må til. En god øvelse for meg.

Jeg veide 85,2 i dag og er 163 cm høy, så jeg er jo alt for tjukk. Men nå skal det bli andre boller.

Klem Sarri
0

#60 Brukeren er ikke pålogget   mia52 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 15 mars 2012 - 10:56

Det er demotiverende når vekta går opp - men 100 gram er stillstand Sarri :P

Men du - vi kommer sterkt tilbake. Og neste gang vi veier oss er det ned. Jeg satser på å gå ned de 700 gramma jeg gikk opp sist. Håper egentlig jeg skal klare kiloen da - skal iallefall jobbe for det. Får legge inn noen ekstra trimpoeng ;)

Synes 1300 kcal er litt lite jeg - men klarer meg stort sett med rundt 1400 til kvardags. Blir en utfordring i helgene da. Legger du inn grønnsaker og beregner kcal av?

Flink du er med trimmen forresten - bør nok ligge rundt der jeg også. Men offisielt har jeg lagt meg på 10 :)

Har også en rokkering - men har problemer med å få det til. Ramler ned hele tida gitt. Vet det blir bedre med trening - men.....

Jeg veide forresten 82,9 kg mandag - er 165 cm høy - og dermed ligger jeg i kategoreien fedme. M E N det er ikke langt igjen til overvekt( 81,5 ) - det er mitt første delmål :rolleyes:

Stå på Sarri - vet det er vanskelig å unngå vekta. Gjør som jeg - gjem den såpass unna at du må bruke tid på å hente den fram. Min er høyt oppi et skap - på badet ble det for fristende å ha den :huh:
Men blir det for vanskelig - bestem deg for en dag du har lov å veie deg - men kun en!! Jeg gjorde det i starten ;)

Vi satser på nedgang!!
mia
0

Valgmuligheter for emne:

• 17 Sider +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her