Hei.
Koselig å høre fra deg igjen, Eonda.
Håper de finner ut hva det er så du kommer i form, igjen. Så god bedring.
Smoothie - Ja, klarer du å holde vekten med å spise alt du vil uten å trene er du jo heldig.
Eva - Ned er ned, uansett om de er tatt av før eller ikke. Gratulere med fin nedgang.
Dette klarer du fint. Ikke lenge til nye gram forsvinner
Ja, Cecilie - Nå blir det å komme på banen igjen

Lykke til.
Her ble det 65,4 kg i dag og det er 600 gram ned siden sist men har jo vært nede på 65,8 kg for 2 uker siden, så i forhold til det er det 400 g ned

Merker at jeg ikke stresser så mye med å gå ned.
Var inne på hold vekten å så litt her om dagen, og det var ikke noen fine, aktive HV forum der inne, så jeg må nok bli med dere og vente til dere er nede på vekta dere skal være.
Har dere mange kilo, igjen??
Viktig å ikke miste fokus, selv om en snart er i mål. Dette er jo en livsstilsendring og da må en komme inn i en fin rytme, som en klarer å holde når en er i mål, også. Ellers går det som det gjør med de fleste - plutselig er en 10 kg opp, igjen. Det vil ikke vi !!!
Derfor må en finne en rytme som passe den enkelte. Når det gjelder mat, trening og gotteri. Kanskje trene litt ekstra de dagene en skal i selskap og eller spise litt mindre så en har litt mer å gå på i selskapet.
For jeg vet, at jeg ALDRI skal legge på meg de kiloene jeg har tatt av. Ikke orker jeg være en evig slanker heller.
En kan jo ikke hele resten av livet veie og skrive ned alt en putter i munn heller.
Men vet ikke når jeg klarer å la det være. Har jo drevet med dette i 2 år nå. Bare "fri" i ferier. Merket at det var litt skummelt å ikke vite hvor mye jeg spiste da jeg var på Rehab. Fælt å ha så kontroll på alt en putter inn i munn og alle kcal en trener ut.
Men blir tøft å ikke ha det, også...
Var hos legen i dag og vi snakket om min redsel for å gå opp, igjen i vekt...
Prognosen for å gå opp igjen i vekt er jo stor, når en tenker på at over 90 % av de som går ned, går opp igjen, eller må på en ny "slankekur" igjen.
Derfor må en holde fokus når en har gått ned, også... skummelt...
Flott tirsdag til dere alle.
Alder 51 år.
Startsvektekt 15.08.10 - 88,8 kg Høyde 170 cm - BMI 30,7
Startet på Hold vekten
01.01.13 - 64,8 kg Ned 0,4 kg - BMI 22,4
01.02 - 64,9 kg
01.03 - 65,1 kg (Opp 200 g)
01.04 - 66,8 kg (Opp 1,7 kg :( ikke bra)
01.05 - 66,6 kg (Ned 200 g)
01.06 - 66,6 kg
MÅL: 64 kg BMI 22,1
Vekt mellom 62-66 kg er akseptabelt. BMI fra 21,7 - 22,8
TRIMPOENG
Januar - 60,5 TP m sykdom
Februar - 56,4 TP Med operert og betent tå 2 ganger.
Mars - 75,3 TP Mye sliten.
April - 64 TP Ingen god måned...
Mai - 53 TP Sliten
01.06 - 02.06 3,6 TP
03.06 - 09.06 19,6 TP
10.06 -.16.06 20,2 TP