• 9 Sider +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Et lettere år - et lettere liv! Nyttårsforsett : Varig endring!! Vurder emne: ***-- 1 Stemmer

#41 Brukeren er ikke pålogget   jojomamma 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 25-april 08

Skrevet 12 mars 2012 - 05:32

Startvekt okt 2011: 96,5 kg

05.mars - 82,6 kg
12.mars - 81,3 kg - ned 1,3 kg

Veldig fornøyd! Har til med hatt et par utskeielser - så da viser det hvor viktig trim og tette måltider er! Tenk nå kan jeg lukte 70- tallet... DET er lenge siden det! :) :)
0

#42 Brukeren er ikke pålogget   solskinnsmammaen 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 06-januar 12

Skrevet 12 mars 2012 - 09:39

5mars 12: 96,4 kg
12 mars 12: 93,6 kg - 2,8 tilsammen
0

#43 Brukeren er ikke pålogget   solskinnsmammaen 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 12 mars 2012 - 09:40

Vis innleggjojomamma skrev 12 mars 2012 - 05:32:

05.mars - 82,6 kg
12.mars - 81,3 kg - ned 1,3 kg

Veldig fornøyd! Har til med hatt et par utskeielser - så da viser det hvor viktig trim og tette måltider er! Tenk nå kan jeg lukte 70- tallet... DET er lenge siden det! :) :)

omg. dette er jo helt supert.. Så utrolig flink du er:) og så deilig det må være.. Gleder meg sånn til at min vekt viser det samme.. det kommer.
0

#44 Brukeren er ikke pålogget   solskinnsmammaen 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 12 mars 2012 - 09:59

jeg er veldig fornøyd med ukas resultater.. gid det måtte fortsette slik. Men jeg har vært flink. kost meg litt, men tatt mange valg også.. Jeg har måttet tenke mye, er det verdt det.. hva vil jeg egentlig osv?? Jeg fikk testet meg veldig i går.
Det oppstod en liten krise hos min mor og far. Legehelikopter og sykebil var på stedet. Min far ble akutt dårlig, kjempe vondt og vanskelig for å puste.. det var takk og lov ikke noe farlig. så han ble igjen hjemme.
Men etter det merket jeg at med en gang hadde jeg lyst på noe godt.. Jeg ble kjempe rastløs og hadde lyst til ¨tømme skapene. Jeg kjempet med den følelsen veldig lenge. og var så klar over at den kom og klarte knytte den til følelser med en gang. Det var så tydelig at jeg med en gang det er noe vanskelig tyr jeg til trøst i mat/ godis osv. JEg brukte mye tankevirksomhet på dette. Klarte stå imot. Spiste heller en skive ekstra med brunost og litt appelsin.. OG tenker at det er ikke det som velter lasset mitt.
Ganske stolt av meg selv.. Gleder meg til å gå på kurs i kveld. kjenner jeg trenger det. Utrolig hvor mye vanskeligere det blir å slanke seg for hver gang.. Så nå er det siste, og denne gangen skal jeg nå målet mitt og ikke gi meg før det. Begynne på hold vekten og holde vekten. Rett og slett. Også skal jeg etterhvert søke om mageplastikk. Først må jeg bare være helt sikker på at det ikke blir noen flere unger her i gården.. og det syntes jeg er litt vanskelig å ta stilling til.. Ikke for det.. Tre er ganske mange det. Hvordan er det for deg jojo.
HAr du noen påskeplaner?? OG hva er strategien for å klare den med stil?Vi skal på en liten fjelltur og det blir utfordringen.. Jeg må liksom ha påskeegg!!!! Jeg kan jo for en gang skyld fylle den med noe som ikke er så ille????
0

#45 Brukeren er ikke pålogget   jojomamma 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 12 mars 2012 - 10:51

Gratulerer med kjempe resultat!! Bra jobba!! Verdens beste følelse! :)

Hørtes stritt ut den opplevelsen med faren din! Godt å høre at det gikk bra! Aldri kjekt med sykdom! Og spennende egentlig å høre om suget som oppstod! Tenk hvor ofte det sikkert egentlig ligger noe bak, stor og smått, de her sprekkene våre!

Jeg har også tenkt på hold vekten kurs! Vil bare komme meg ned de siste kiloene først! Tror det er en god investering!

Om vi skal ha flere unger?? ;) Du får nok et annet svar av mannen, men jo - jeg tror nok det kommer en til. Men akkurat nå er vi fornøyde, og har ingen planer om å øke antall! :)

Ellers hadde vi planer om hyttetur i påsken som det ikke blir noe av, så foreløbig ingen andre planer. Blir litt jobb da. Så blir det forhåpentligvis mye turer ut! :) Mannen har også endelig funnet motivasjon til vektnedgang, og har gått ned 5-6 kg etter jul. Så vi drar lasset sammen for en gangs skyld!

Ha en fin kurskveld!
0

#46 Brukeren er ikke pålogget   jojomamma 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 19 mars 2012 - 06:32

05.03 - 82,6 kg
12.03 - 81,3 kg - ned 1,3 kg
19.03 - 80,7 kg - ned 0,6 kg - totalt ned 15,8 kg

Etter helgas utskeielser er jeg fornøyd - men gleder meg fryktelig til å bikke under 80! Neste uke bør det skje! :)
Spent på deg nå, Sol! :))
0

#47 Brukeren er ikke pålogget   solskinnsmammaen 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 19 mars 2012 - 07:38

Vis innleggjojomamma skrev 19 mars 2012 - 06:32:

05.03 - 82,6 kg

Etter helgas utskeielser er jeg fornøyd - men gleder meg fryktelig til å bikke under 80! Neste uke bør det skje! :)
Spent på deg nå, Sol! :))

wow. Supert. neste uke er det 70 tallet. for en herlig følelse. dette har du drømt om og jobbet for lenge. jeg er også spent på meg selv. ligger i senga enda. skal opp nå, så da skal jeg se:-) melder inn snart:-)
0

#48 Brukeren er ikke pålogget   solskinnsmammaen 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 19 mars 2012 - 09:20

19 mars 12: 92,5 kg - 1,1 siden sist 3,9 tilsammen
0

#49 Brukeren er ikke pålogget   solskinnsmammaen 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 19 mars 2012 - 10:12

fornøyd med ukas resultat. tross noen utskeielser. jeg hadde en vanskelig fredag med masse besøk. de hadde med seg flere typer kjeks med sjokolade og potetgull. vi spilte spill til langt utpå og jeg kastet innpå det ene etter det andre. men takket være god innsats de andre dagene gikk det bra. har vært i oslo i helgen også, på overnatting.. det var også en utfordring, men jeg taklet alt bra. måtte tenke mye på hva jeg ønsker for framtiden. og det er jo å være slank. og jeg hadde det jo hyggelig jeg, selv om jeg spiste litt mindre sjokolade og snop enn de andre.. og litt mindre taco, men jeg var jo veldig mett så da ser jeg ikke helt poenget med å trenge mer;) jeg har noen tanker å endre på. jeg er jo veldig spise til jeg sliter med å puste osv... men ikke nå lenger;)
0

#50 Brukeren er ikke pålogget   jojomamma 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 19 mars 2012 - 21:09

Kjempebra!! Så flink du har vært!! :)

Vis innleggsolskinnsmammaen skrev 19 mars 2012 - 09:20:

0

#51 Brukeren er ikke pålogget   jojomamma 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 26 mars 2012 - 21:28

05.03 - 82,6 kg
26.03 - 81,2 kg - opp 0,5 kg - totalt ned 15,3 kg

Skikkelig dårlig helg!! :(
Kommer sterkere tilbake!!
0

#52 Brukeren er ikke pålogget   jojomamma 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 29 mars 2012 - 10:20

Hvordan går det med deg, Sol?! Travel uke? :)

Her går det ganske greit! Føler jeg har fått hentet meg inn etter helgas utskeielser, men jeg har et fryktelig søtsug. Håper det gir seg snart!! :)
0

#53 Brukeren er ikke pålogget   jojomamma 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 02 april 2012 - 09:42

05.03 - 82,6 kg
02.04 - 80,0 kg - ned 1,2 kg - totalt ned 16,5 kg

Fornøyd med resultatet, selv om jeg ikke er fornøyd med helgas utskeielser. Jeg sliter litt med å bare unne meg litt og med å ikke overdrive helgekosen! :(
Noe kos blir det garantert i påsken så denne ukas mål blir å holde vekta!

Nå er jeg spent på deg, Sol!! :)
0

#54 Brukeren er ikke pålogget   solskinnsmammaen 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 23 april 2012 - 09:13

23 april 12: 94 kg + 1,5 siden sist, 2,4 tilsamen
0

#55 Brukeren er ikke pålogget   solskinnsmammaen 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 23 april 2012 - 09:42

måtte jo bare bite i det sure eplet en gang og veie meg.. resultater var ikke så bra akkurat. men det kommer jo selvsagt ikke som noen overraskelse. Jeg er og blir evig håpløs!!!!
Men jeg gir ALDRI opp..
Jeg er vel på rett vei igjen nå.. har det ofte vanskelig inni meg altså.. ikke sånn med følelser osv.. men jeg har stadig lyst på noe godt.. føler jeg må ofre noe, misunner alle andre som kan spise det jeg ikke kan osv osv.. utrolig dumme tanker ettersom jeg ikke liker meg selv som tykk, eller som stapper av usunn mat.. ;)Jeg må hele tiden overbevise meg selv om hva jeg ønsker og vil, og det er en litt slitsom indre konflikt. man blir sliten av det, og gir desverre opp altfor ofte.. og jo oftere jeg gir opp, jo lettere er det neste gang liksom. så jeg må nok bare bestemme meg for å ikke gi etter.. jeg må lage meg fordelskort tror jeg.. kort jeg kan ha på innerlomma når fristelsene blir for store;) Grunnen til hvorfor jeg ønsker gå ned i vekt. alle fordelene ved å være slank og sunn osv..
Hvordan går det med deg nå da Jojo.. Du er utrolig heldig som er der du er i vekta.. Gleder meg stort til jeg er der også..

Hm.. er så baby syk om dagen også jeg.. begynner snart få lyst på nr 4;) he he.. Skal jobbe fram til neste sommer iallefall, før det blir noe ny baby. Nå har jeg søkt meg inn på skole fra høsten av. det går 4 år på deltid, men det skal nok gå ganske så greit det. Det er deltidsstudie, og kan nok kombineres med barn;)
0

#56 Brukeren er ikke pålogget   solskinnsmammaen 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 03 mai 2012 - 13:32

23 april 12: 94 kg + 1,5 siden sist, 2,4 tilsamen
3 mai 12: 93 kg - 1 kilo siden sist, 3,4 tilsammen
0

#57 Brukeren er ikke pålogget   solskinnsmammaen 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 03 mai 2012 - 13:35

en halv kilo til nå, så er jeg iallefall der jeg var..

Det går ganske bra nå, jeg er på rett vei og jobber mye med tankene mine om dagen. Jeg føler ikke at jeg må ofre noe hele tiden, men at jeg heller vinner en hel del..
Ved å si "nei takk" vet jeg hva jeg sier "ja takk" til;) og omvendt..

JEg er i en god trimmingsperiode om dagen, og gleder meg alltid til neste økt:)
Det har mye å si at solen er her, våren er her ordentlig.. Våkner om morgenen til fuglekvitter og solskinn, det hjelper meg. da blir jeg bare glad og blid av det.
0

#58 Brukeren er ikke pålogget   jojomamma 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 03 mai 2012 - 16:31

05.03 - 82,6 kg
02.04 - 80,0 kg - ned 1,2 kg - totalt ned 16,5 kg
03.05 - 80,8 kg - opp 0,8 kg - totalt ned 15,7 kg

DÅRLIG måned! Opp en kg - ned en kg - opp en kg - ned en kg. Motivasjonen svikter veldig innimellom. Så hvis jeg ikke klarer å komme i gang igjen snart så blir det nok et nytt kurs til høsten! Kanskje et hold vekten kurs faktisk. Så kan jeg bli kvitt de siste kiloene og på samme tid lære meg å holde meg der nede... Tror det kan være fint!
Det eneste positive som har vært er at jeg stort sett har holdt på trimmen. Jeg går 4-6 ganger i uken, mellpm 6-9 km hver gang. Så det er noe iallefall!

Håper det at vi er her sammen kan øke motivasjonen min litt, Sol! Godt å ha deg her igjen iallefall! :)
God jobb på deg siste uka! Nå skal vi være flinke!!! :) :)
0

#59 Brukeren er ikke pålogget   solskinnsmammaen 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 04 mai 2012 - 08:53

så fint å se deg her inne:) Jeg har tro på at så lenge vi holder oss litt igang her inne så skal det gå fint..
JEg er i en god steam om dagen, måtte den vare leeenge.. Men jeg skulle gjort mye for å være der du er nå Jojo.. Gleder meg til å være der.. Tenk deg, nå har du bare noen få kilo igjen til målet.. du har holdvekten i sikte.. det må jo være deilig. dette har du jo ønsket siden du gikk hjemme med Irene:)
Jeg for min del er jo 13 kilo mer.. hmf.. men men. nå er jeg igang, også får jeg prøve glemme hele tallet og heller fokusere på delmål.. nå er første fokus 17 mai. det hadde vært fint om vekta iallefall lå på 90 da. For da blir ikke bunden så trang. det betyr 3 kilo ned på 2 uker da.. 1,5 i uka. det er jo mulig hvis jeg følger opplegget til punkt og prikke..
JEg er veldig på trimmern om dagen, så det er ikke noe problem.. MEn nå er det helg i sikte, og den er det verste. klarer jeg meg over den går alt bra:)
Jeg har iallefall ikke planer om å handle inn noe særlig, så da hjelper det kanskje litt..

Hjemmelaget burger og pommesfrites i ovnen på menyen i dag:)
I morgen er det Taco. begge deler fin mat når man er på slankern.
0

#60 Brukeren er ikke pålogget   solskinnsmammaen 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 06 mai 2012 - 21:52

da er helgen over, og jeg er fornøyd med helgens innsats. jeg har spist gods men i kontrollerte mengder. er spent på vekten i morgen. jeg veide meg jo på torsdag, så jeg er redd det ikke har skjedd mye. men men. skål veie meg. hvordan har helgen din vært jojo? og hvor mange kilo til skal du ned egentlig? jeg tror nok det er lurt som du sier og ta hold vekten, og eventuelt de siste kildene der. sånn at man ikke ødelegger noe. så fort som mulig egentlig.
0

Valgmuligheter for emne:

• 9 Sider +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet