Hei
Håper alle sammen har hatt ei fin helg, og fått fine resultater etter veiing!
Men englejenta28, det der hørtes jo vanskelig ut.. Hvorfor skal dere dra sammen? Og har det vært noe mellom dere tidligere? Hørtes ut som en vanskelig situasjon.. Håper det går bra
Jeg har ikke vært så flink i helga.. Altså, har tatt meg sammen på godterifronten! Ikkke no godteri eller potetgull, men jeg har drukket øl og vin. Og faen så mange kalorier det er i øl! Helvete altså

Dessuten ble det nattmat, men det var bare 3 brødskiver med majones og salami - så det kunne vært verre.
Har også kuttet ned på brød, har gått tilbake til min kjære frokostblanding + knekkebrød.
Har ikke fått veid meg noe enda, da badevekta har stått og støva ned lenge.. Og er uten batteri. Skal få fiksa det så fort som mulig! I mellomtida får jeg bare være flink slik at den første veiinga blir hyggelig
Jeg har printet ut en treningsplan fra nrk.no/puls, noen av dere som har kjennskap til den? Fulgte med på Puls på nrk da de "vanlige menneskene" skulle prøve dette treningsopplegget, og jeg ble imponert! Det virker kjempebra, og lover ned 2 buksestørrelser på 4 UKER

Har troa ettersom det er et ordentlig opplegg og det er NRK og ikke Se & Hør

Her er linken hvis dere vil sjekke det ut:
http://www.nrk.no/he...sstil/1.7970164
Har starta dagen med frokostblanding, skummet melk, et knekkebrød m/ makrell i tomat og purreløk. Og så noen kopper kaffe da

Skal på quiz i kveld, så da vet jeg det blir øl.. Jeg pleier å spise mindre når jeg vet jeg skal drikke øl - synes dere det er greit? Er jo en fin måte å fordele kaloriene på da, så man ikke sprekker fullstendig når man drikker øl
Ha en fin dag! Klem fra meg!