Det som jeg trener er spinning, 1time- 2 ganger i uken. Det er jo så klart på treningssenter. Og etter spinning er det 1 time styrke, kjenner virkelig at det GIR meg noe å være der!! Det er der jeg veier meg også, hver Mandag. Får nok ikke gjort det førstk.uke for da er det visst vinterferie. Har jo vekt hjemme også, men den viser så forskjellig fra den andre, så da velger jeg å holde meg til den ene
De andre dagene prøver jeg å få til en times gåtur. Har registrert trimmen for denne uken, dvs. tom fredag, og da ble det 20. Er blitt anbefalt å komme opp i 14 i løpet av ei uke.
Hva med deg og dere andre, hva trener dere- og hva synes dere er den største utfordringen? Har ihvertfall funnet ut at stikkordet for å klare dette er PLANLEGGING!!! Skrive ned det man skal spise, helst for hele uken. Må innrømme at jeg blir lei av det iblant, men det må vel til da
Nå skal jeg gjøre litt rent, og gå en tur. Ser innom her senere på dagen, kjenner at det gjør faktisk veldig godt å kunne ha dette forumet-skal bli mer aktiv enn jeg har vært!!
Ønsker alle og enhver en superfin dag