hei smil_ende

Jeg er stadig innom å titter her.. Så jeg følger med på siden.. Og er du aktiv, er jeg også aktiv.. er så og si innom Grete Roede sine sider hver dag.. Følger en annen gruppe også, men er gjerne på to.. Tror vi har mer de samme målene for nedgang.. Og litt bryllupsplanlegging ved siden av er alltid oppmuntrende
Jeg følger nok ikke en helt typisk grete roede form for vektnedgang.. Men det jeg gjør, det fungerer for meg.. Jeg bruker nok sidene mer til å registrere og ha noen å diskutere fremgang og nedturer med..
Når i sommer gifter du deg? Jeg gifter meg i august, og ville ned litt over 4 kg.. Men har uoffesielt i dag 2,5 igjen.. Superfornøyd med det.. Har veiedager på mandager, og har hatt et periode hvor ting har fungert dårlig i det siste.. Men tok seg opp igjen for en ukes tid siden, og når føler jeg jeg er i siget.. Spiser nok litt lite mat i fht grete roede, så fokuserer mer på styrketrening og oppstramming enn mye forbrenning nå.. Jeg spiser såpass at forbrenningen er oppe og går, samtidig som jeg spiser mindre enn jeg bruker.. Planen min er å fortsette sånn til jeg når målet mitt.. Da skal jeg svært forsiktig øke inntak av antall kcal enkelte dager, og samtidig øke treningen.. For planen er da å holde vekten stabil, men kanskje stramme opp noen cm til.. Men det er langsiktig.. Første målet er bryllup i august, og vekten på 65 kg..
Skal i et annet bryllup i juni, så har bestilt meg kjole til det bryllupet fra kina.. Samme leverandør som jeg tenker bruke på brudekjolen.. Så venter den i posten i løpet av en drøy uke.. Så da skal jeg se om jeg skal sende inn de samme målene for brudekjolen, eller om jeg må justere litt
Gleder meg enormt.. Nesten ferdi med å lage invitasjoner.. så da blir det å sende ut nå i mai..