• 14 Sider +
  • « Første
  • 12
  • 13
  • 14
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Ned 20kg Motivasjonspartner? Vurder emne: -----

#261 Brukeren er ikke pålogget   gro123 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 02-mars 11

Skrevet 01 februar 2013 - 10:27

Hei! Da var det en ny veiedag. Jeg veide 77,3 kg i dag tidlig, altså en nedgang på 1,1 kg! Er veldig fornøyd. Hadde som mål å være under 78,0, så det gikk jo helt greit. Målet mitt for neste uke er å være under 76,8, slik at jeg får en nedgang på minst et halvt kg. Håper det også kommer til å gå. Jeg er så utrolig gira på å se 76-tallet igjen! Før så var det rundt det som var min absolutte maksvekt, så det betyr at jeg virkelig begynner å nærme meg noe.

Så langt denne uka har jeg trent tre ganger, men skal trene i dag også. Det ble pilates på mandag, løping tirsdag og yoga på onsdag. I dag skal jeg igjen på yoga og så jogge en tjue min på tredemølle etterpå. Etter yogaen på onsdag ble jeg virkelig veldig støl, og i sånne muskler jeg ikke helt visste at jeg hadde. Sånn helt nederst i korsryggen for eksempel. Jeg har begynt å få litt ryggtrøbbel så det er én av grunnene til at jeg velger å trene mye yoga, trenger å få bygd litt core og bli litt mer fleksibel i leddene og sånn.

Solsikke, all nedgang er jo faktisk nedgang :) Tenk så utrolig mye bedre det var at du gikk ned 0,1 kg i stedet for opp. Og det kan vel være at det hadde litt å gjøre med pizzaen på kvelden. Og det betyr da på en måte at du egentlig ville gått ned mer :)

Sånn kalorimessig ligger jeg fortsatt på rundt 1400. Jeg må innrømme at jeg er litt stressa for å spise mer i tilfelle jeg ikke vil gå like mye ned og greie å fortsette sånn som jeg har gjort til nå. Denne uka kommer jeg til å ha trent fire ganger, så da burde jeg vel kanskje spise mer? Hmm, jeg vet neimen ikke. Kanskje jeg skal gå opp til sånn rundt 1500.

Dere får ha en god helg! :D
0

#262 Brukeren er ikke pålogget   gro123 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 08 februar 2013 - 12:21

Hei der! Hvordan går det med alle sammen? Jeg tror jeg skal bli litt flinkere til å poste innlegg, synes nemlig virkelig det hjelper :)

Så var det veiingen da. Jeg veide 75,9 kg i dag!!! :D Det betyr at jeg har gått ned 1,4 kg fra forrige fredag, så er helt vilt fornøyd med det. Målet mitt var jo å være under 76,8 og det har jeg da greid. I midjen har jeg gått ned én cm, så nå er den på 73 cm. Det er jeg også veldig fornøyd med. Målet mitt for neste uke er å veie mindre enn 75,5 kg. Jeg har gått ned så mye de to siste ukene, så jeg skal prøve å stabilisere meg litt.

Denne helga blir skikkelig utfordrende. Skal på middag med vin og alt mulig i kveld og også ut igjen i morgen. Får bare prøve så godt jeg kan. Har bare trent to ganger denne uka, men skal trene i dag også og så kanskje en gang til helga.

Hvordan har det gått ed dere i det siste? :)
0

#263 Brukeren er ikke pålogget   LilleBien 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 13-mars 10

Skrevet 10 februar 2013 - 22:05

Hei damer!
Henger meg på her jeg, håper det går greit :)/>
Jeg følger meny 2 og skal ligge på rundt 1600 kcal. Personlig synes jeg det vanskeligste er å drikke vann. Det er liksom ikke så veldig godt. Liker det heller ikke med agurk/sitron i. Noen tips?
Nå er jeg klar for å satse for fullt, og i morgen går startskuddet for en ny periode av livet mitt.
Er 24 år, 1.59 og veier 77.6 kg. Første delmål er under 75, men har ingen tidsfrist.
I denne perioden skal jeg fokusere mer på kondisjonstrening samt følge Roede-metoden, den har funket før så jeg håper den gjør det igjen.
No more messing around!
LilleBien

Postet bilde
0

#264 Brukeren er ikke pålogget   gro123 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 14 februar 2013 - 20:55

Hei LilleBien! Alltid hyggelig at flere folk henger seg på. Det har vært ganske stille på denne tråden i det siste, men jeg har planer om å fortsette å poste innlegg noen ganger i uka :)

Er så enig med deg om det med vann! JEg synes virkelig det er noe av det kjedeligste å drikke, alt annet er liksom så mye bedre! Er ganske glad i farris, så det funker for meg, men det blir jo dyrt i lengden da.

Okei, litt om meg: Jeg er snart 20 år (neste onsdag faktisk, 6 dager!!!), er student og bor i Bergen. Jeg er 1,80 høy og veide 75,9 forrige fredag. Var oppe i hele 80,8 i jula, så det har gått forholdsvis fort. Har egentlig som mål å være under 75,0 kg til bursdagen min, men vi får se om det holder. Har ikke vært så flink den siste uka, så det blir spennende å se i morgen. Det er sant ja, jeg har veiedag på fredager. Prøver å sette meg et mål til hver fredag, så i morgen er det egentlig å være under 75,5 kg. Tviler på at det funker men.

Det blir spennende å se i mprgen! :D
0

#265 Brukeren er ikke pålogget   gro123 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 15 februar 2013 - 09:43

Ålrait, i dag var jeg 75,7 kg, altså ned 0,2 siden forrige fredag. Midjen var på 72,5 cm, altså ned en halv cm. Er egentlig godt fornøyd med det. Målet var jo egentlig å være under 75,5 kg, men har ikke vært så flink denne uka, blitt generelt litt for mange kalorier. Har trent tre anger så langt og så skal jeg på yoga i dag. Så det er jo i alle fall bra :)

Nå gjelder det bare å virkelig ikke sprekke i helga! Har jo mål om se 74-tallet før bursdagen min, og det ser ut som om det kan bli litt vanskelig. Selv om målet mitt jo egentlig er å se 74-tallet neste fredag.

Hvordan går det med dere for tida? Lenge siden jeg har hørt noe fra dere :)
0

Valgmuligheter for emne:

• 14 Sider +
  • « Første
  • 12
  • 13
  • 14
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere