Jeg har gått litt opp i vekt etter 17. mai. Har ligget stabilt på ca. 68,5 kg. Synes det er helt greit, fordi det har blitt veldig lite trening, og jeg har spist ganske mye mat. Men nå har jeg tid til å få trent litt mer! Har hatt 3 eksamener ganske hyppig, men nå har jeg bare 2 igjen, og de er fordelt på halvannen uke, så da kan jeg ta meg tid til å trene. Så målet er 67,5 kg iløpet av helgen 8-10 juni. For da reiser jeg hjem på "ferie". Skal bare jobbe da, så da kommer den nye utfordringen! Har aldri jobbet 8.00-16.00 hver eneste dag før, så det blir nok litt annerledes å få lagt inn trening da.
Så mine mål nå er:
67,5 kg innen 8-10 juni
66 - 66,5 kg innen 7. juli
65 kg inne skolestart (som jeg ikke nøyaktig vet når er, men det er i begynnelsen av august)
Så planen er å holde ved like, og å bare gå ned bittelitt i uka. Det er delvis fordi jeg begynner å nærme meg målet, og det er så mye vanskeligere da, og delvis fordi jeg vet det blir vanskelig å få til når jeg skal jobbe, være med venner, dra på fester og turer og å ha diverse fristelser (grilling, is osv!!)
Men da håper jeg virkelig at vi kan holde denne tråden ved like i sommer! Vi kommer nok til å stå fremfor mange vanskelige valg, med venner og familie som ikke skjønner hvorfor vi ikke kan spise akkurat det samme som dem hele tiden. F.eks. hvis venninna spør om dere skal kjøpe is, og du sier nei takk. Da blir det dårlig stemning da