Velkommen Benedikte! Så flink du har vært allerede! Jeg og er nok litt der du er (var?) med at jeg sliter med å holde oppe motivasjonen. Men vi må bare hjelpe hverandre!
Jeg vet ikke helt hvilken fasong jeg er. Skjønner ikke helt hvordan man ser det. Men jeg er vel kanskje pærefasong da? Ut ifra det dere sier, så skjønner jeg at jeg er vel litt heldig med hvor fettet legger seg
Friera, du er så flink til å sykle! Har du "treningssykkel" eller bruker du "vanlig" sykkel? Jeg kjøpte meg ny sykkel nå nylig, en hybridsykkel, og da han i butikken spurte om jeg ville trene med den, og jeg sa "ja, gjerne", så ble han bare helt oppgitt, og mente at jeg kunne ikke trene med den sykkelen jeg hadde valgt, og at da måtte jeg minst opp i 4000-5000 kr for sykkelen. Altså, jeg skjønner at det ikke akkurat er en landeveissykkel jeg har, men det må vel gå an å trene litt med den fordi! Har du noe peiling?
Husker dere at jeg sa jeg uansett ville være 72 kg innen påskeferien? Og på mandag veide jeg 71,5 kg. Men igår kveld veide jeg 75 kg!! Imorres var det nede på 72,7 eller noe sånt da, men likevel, jeg har definitivt gått en del opp i vekt den siste uken

Og skal jeg si hvorfor? Jeg har bare spist og spist og spist! Fy flate! Igår la jeg ikke alt inn på grete roede en gang, fordi jeg ville ikke se hvor mye jeg faktisk hadde spist!
Grunnen til at jeg skriver dette her, er fordi det er jo ferie nå, og vi har lov å kose oss litt, men det betyr ikke at vi bare skal fråtse, slik jeg har gjort de siste dagene. Det vises på vekten veldig raskt, og hvis man holder på slik i halvannen uke, vil det definitivt ødelegge noe av det vi har jobbet så hardt for! Det er ikke slik at jeg tror dere ville gjort det, jeg skriver dette like mye for meg selv! Men jeg tror det er viktig å få det ut likevel. Dette er jo en livsstilsendring vi prøver å få her!

Så i påskeferien, kos dere, men vær fortsatt beviste på valgene dere tar. Få heller med venninnene/familien ut på en liten tur, enn å sitte inne å kose dere. Da er alltid godteskåla litt for nærme
Ikveld reiser jeg til Riga, og når jeg kommer hjem skal jeg være på hytta resten av ferien. Så jeg kommer sannsynligvis ikke til å skrive noe her før etter påsken. Målet mitt er å opprettholde vekta gjennom påsken, så når jeg veier meg mandag om litt over en uke, vi jeg at vekten skal vise 72 kg! God påske alle sammen!

Og lykke til!