Skrevet 28 mars 2012 - 18:47
Jeg er med!!
Litt om meg:
Frem til jeg var 18 år var jeg alltid syyylslank(TYNN) uansett hva jeg spiste, hadde et grusomt kosthold med MAAASSSSSSSE godis og lite mat.
MEN så begynte jeg å legge på meg og har ikke klart å legge vekk godteriet, for godteriet er min STORE last! Jeg er rett og slett avhengig, bruker det til trøst - kos - ALT!
Nå er jeg 25 år og 2 barnsmamma og nekter å fortsette denne utviklingen! Er 1.65 cm og 73 kilo, mitt drømmemål er å holde meg under 60 kg, men det er ikke noe jeg tenker på nå. Nå er målet mitt å veie under 65 kg, altså gå ned 8,5 kilo innen sommeren! Første delmål vil bli å komme under 68 kg.
Mitt problem(untatt godisahengighet) er at jeg har store kroniske ledd/ og muskelsmerter, er under utredning for revmatisk sykdom og de mistenker bekhtrev(hvis noen vet hva det er?). Er såpass dårlig ihht smerter og betennelser nå at jeg klarer ikke å trene, men har begynt med daglig inntak av voltaren(betennelsesdempende) i samråd med lege for å se om jeg da kan klare å trene generell lett trening hos manuellterapeut.
Så akkurat nå er det kostholdet som blir mitt fokus + holde meg i noe bevegelse. Håper jeg kan begynne å trene snart også!
Håper vi alle sammen klarer målet vårt!! Jeg sliter litt med motivasjonen, men jeg MÅÅÅ bare klare dette! Så håper dere vil hjelpe meg på den tøffe veien til 65 kg, jeg ønsker å hjelpe dere så godt jeg kan iallefall:)
Startvekt(3/9-12): 74,8 kg
1. delmål : 69,5 kg innen 5.okt
MÅL : 64,5 kg innen 1.des
Veiing:
06/09: