• 5 Sider +
  • « Første
  • 3
  • 4
  • 5
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

minus 8 kg til sommeren! BLI MED! God selvfølelse er verdt mer en godteri! (og varer lenger!) Vurder emne: -----

#81 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 08-august 11

Skrevet 04 mai 2012 - 10:11

Jaja... Opp 300 gram til 65.8 kg! er egentlig fornøyd med det siden jeg spiste masse kaker fra lørdag til mandag ettersom minstegutt hadde bursdag. Jeg har nesten ikke skrivd inn mat, passa på mellommåltider og vann og jeg har heller ikke trent et minutt en gang så jeg kan for det selv! Jeg skal nok komme på bedre tanker ja! Varmen kommer snikende og plutselig er sommeren her!;) Håper det går bedre med dere andre!;) God helg!;)
0

#82 Brukeren er ikke pålogget   Choopie 

• Member
  • PipPip
  • Ble medlem: 29-juli 09

Skrevet 04 mai 2012 - 17:29

Vis innleggjqulin skrev 04 mai 2012 - 10:11:

Jaja... Opp 300 gram til 65.8 kg! er egentlig fornøyd med det siden jeg spiste masse kaker fra lørdag til mandag ettersom minstegutt hadde bursdag. Jeg har nesten ikke skrivd inn mat, passa på mellommåltider og vann og jeg har heller ikke trent et minutt en gang så jeg kan for det selv! Jeg skal nok komme på bedre tanker ja! Varmen kommer snikende og plutselig er sommeren her!;) Håper det går bedre med dere andre!;) God helg!;)

Jeg ser du skriver at du vil prøve å la være å skrive inn alt du skriver. Jeg tenkte det samme i høst. Da hadde jeg kommet meg ned i 72,5. Ble lei og sluttet å skrive inn fordi jeg følte jeg hadde kontroll på hva som kunne spises og ikke. Vips, så kom det på 1,5 kg på 2 uker. Nå må jeg bare være veldig streng og skrive inn hvert gram. Og jeg ser det funker. Nå er jeg nede i 71,6. 2,4 kg ned på litt mindre enn 2 uker. :)
0

#83 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 08 mai 2012 - 11:53

Jeg tar nok rådet ditt der ja!;) Har nok fortsatt å skrive inn allikavel.. Får nok ikke gi fra meg helt kontrollen enda! Skal være knallflink denne uken med trening og mat så blir det spennende å se på fredag!;)
0

#84 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 08 mai 2012 - 11:55

hvor har det blitt av deg skrulla?? Du har ikke gitt deg du som har vært så flink..??;)
0

#85 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 11 mai 2012 - 08:30

Ned 0.5 kg til 65.3 kg! Og ned 1 cm i midjemål til 65 cm! Fornøyd med dette! Godt å se at vekten rører seg litt!;)Men alltid når jeg går ned så bra, er det noe jeg skal feire så siden jeg har bryllupsdag imorgen blir det selvsagt litt feiring og sikkert opp igjen men men...!
0

#86 Brukeren er ikke pålogget   Choopie 

• Member
  • PipPip
  • Ble medlem: 29-juli 09

Skrevet 12 mai 2012 - 09:31

Ned 0,5 er jo bra da! :) Jeg stod fast denne uka. Har vært syk hele forrige uke og ikke klart å spise noe. Skulle jo trodd jeg fikk noen kg gratis da, men neida. Forbrenningen stoppet visst opp også. Står på det samme som forrige fredag. Skal være ekstra flink denne uka, så sitter bunaden fint på torsdag. :)
0

#87 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 12 mai 2012 - 15:40

Da har du nok gått på sparebluss ja! Men dette tar du igjen vettu!;) Godt du er frisk igjen:)
Idag skal jeg spise mye god mat! Vin, champagne,indrefilet,jordbær...mmmm!! Jeg havner på ca 1600 kalorier..litt usikker på hvor mye kalorier det er i et glass champagne! Dette fordi jeg har 1 års bryllupsdag idag! 1 år siden vi rømte til roma for å gifte oss og det må feires! Jeg snikveide meg idag og var nesten nytt tall på vekta så derfor er motivasjonen stor til å ikke skeie ut så veldig selv om det er bryllupsdag!;)
0

#88 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 18 mai 2012 - 08:25

Håper alle hadde en fin feiring igår!;) Jeg legger inn vekten for igår ettersom det ble mye mat igår har jeg ikke turt å gå på vekten idag. Igår var den 0.3 kg ned til 65 kg! Så på 20 uker har jeg redusert vekten med 7,7 kg og midjen mes 12,5 cm!;)
0

#89 Brukeren er ikke pålogget   pia65kg 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 11-april 11

Skrevet 18 mai 2012 - 09:12

Slenger meg på.
Ser dere beskriver det samme som jeg opplever. Jeg startet på 72 kg og nå 10 uker etterpå er jeg nå på 68 kg. BABYSTEPS!!!
Men, det går i riktig retning. Jeg føler at jeg har klart å endre livsstil. Mer trening og fokus på hva jeg spiser - det er veldig positivt.
Men skulle gjerne hatt noen tips for hvordan jeg kan ta et skikkelig jafs. Skulle gjerne ha sett 65 kg før sommeren.
0

#90 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 22 mai 2012 - 07:13

Vis innleggpia65kg skrev 18 mai 2012 - 09:12:

Slenger meg på.
Ser dere beskriver det samme som jeg opplever. Jeg startet på 72 kg og nå 10 uker etterpå er jeg nå på 68 kg. BABYSTEPS!!!
Men, det går i riktig retning. Jeg føler at jeg har klart å endre livsstil. Mer trening og fokus på hva jeg spiser - det er veldig positivt.
Men skulle gjerne hatt noen tips for hvordan jeg kan ta et skikkelig jafs. Skulle gjerne ha sett 65 kg før sommeren.

Velkommen hit skal du være!;) Ja her går det også veldig sakte men det er vel den beste måten å slanke seg og bli der!;)Så lenge man har forandra livsstil og fått mer fokus på mat og trening så har du gjort masse rett!! Jeg har prøvd noen ganger å legge meg på 1200 kcal for å gå ned litt mer effektivt og så trappe opp igjen litt. Dette er sikkert ikke fasit på alle men verdt å prøve! Hvor mye kcal ligger du på om dagen?
0

#91 Brukeren er ikke pålogget   Katy 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 17-april 12

Skrevet 22 mai 2012 - 12:51

jqulin skrev:

1337325926[/url]' post='370508']
Håper alle hadde en fin feiring igår!;) Jeg legger inn vekten for igår ettersom det ble mye mat igår har jeg ikke turt å gå på vekten idag. Igår var den 0.3 kg ned til 65 kg! Så på 20 uker har jeg redusert vekten med 7,7 kg og midjen mes 12,5 cm!;)

Synes du er kjempeflink. Har ikke turt å gå på vekten etter 17 mai

0

#92 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 23 mai 2012 - 19:34

Vis innleggKaty skrev 22 mai 2012 - 12:51:

Synes du er kjempeflink. Har ikke turt å gå på vekten etter 17 mai

Takk for det!;) Jeg drista meg til en snikveiing etter 17 og jammen var den stabilt rolig noe som er helt utrolig etter matinntaket mitt den dagen!
0

#93 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 25 mai 2012 - 08:00

null nedgang denne uken! Må innrømme at jeg har ikke vært så veldig flink. Det har vært litt øl og isspising denne uken i finværet, men merker at jeg nå må stå på når sommeren er rett i nærheten!
0

#94 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 30 mai 2012 - 08:18

Håper det går bra med dere andre? Jeg derimot er kjempelei blitt!! Sliter med motivasjonen for det går så sakte nedover! Håper på godt resultat på fredag for nå legger jeg meg ned i kalorier for å få fortgang i dette!;)
0

#95 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 08 juni 2012 - 09:44

Det ser ut som alle har trekt seg fra denne tråden så da gjør jeg også det! Har fått gode resultater nå og motivasjonen på topp! Trenger allikavel slankevenner så jeg får finne meg en annen tråd! Håper ingen av dere har gitt opp!;) stå på videre mot en slankere sommerkropp!;)
0

Valgmuligheter for emne:

• 5 Sider +
  • « Første
  • 3
  • 4
  • 5
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere