Dette blir altså mitt aller siste forsøk på å bli såkalt normalvektig. klarer jeg det ikke denne gangen, orker jeg ikke prøve flere ganger.
har prøvd det meste av
* shaker, supper, barer (alle de raser man jo opp i vekt igjen når man begynner å spise vanlig mat)
* tabletter (for å dempe sultfølelsen-som jeg aldri har hatt..)
* lavkarbo(fryktelig opplegg som jeg anbefaler alle å styre unna. er ikke normalt å spise slik. uvell og kvalm blir man av fettet. jeg spiste alt for lite for jeg gruvde meg til å spise.. i tillegg fikk jeg store allergi utslag.)
så nå er det kun grete roede som står igjen. har bestillt meg et nettkurs siden jobben kræsjer med møtetiden. det begynner på mandag nå, 12. jeg gleder meg faktisk.. jeg er så borte vekk at jeg ikke aner egentlig hva sunn mat er-etter alt jeg har gått på. skal bli bra å lære seg hva som er bra for meg, hvor store porsjoner, osv..
nå er jeg så tung som jeg aldri har vært før, vekta viste 113,8 i stad. (ska veie meg igjen i morgen og bruke den som startvekt.) likere blir det vell ikke av at nå "må" jeg tømme skapene for fristelser og fy mat før jeg begynner.. ja, jeg spiser og spiser.. denne helgen har jeg nesten ikke gjort noe annet. syns det er for galt å kaste det.. og jeg syns det blir for dumt å spørre om noen vil ha en halvspist sjokoladeplate eller en åpnet nugatti feks..
jeg er kort, bare 163.. så kiloene har ikke mer plass å legge seg.. jeg ser ikke ut, har ikke gjort det på en stund. jeg har dobbelthake, armer jeg nesten kan fly med om jeg rister på de, hengmage og håndtak på ryggen.. når jeg ser meg fra siden i speilet har jeg fått en hump med fett over rumpesprekken som går til under midjen.. det går utover før det går inn igjen. har vell gått tom for lagringsplass andre steder. helt fryktelig egentlig, men jeg må smile når jeg skriver det..
jeg er 22 år gammel. barn er vell ikke så langt unna, men jeg skal ikke sette noen til verden før jeg er normalvektig og har vært det en stund. det er urettferdig for det barnet som kommer til å få en lat mor.. og jeg ønsker dessuten å nyte trivselsvekten en stund før jeg skal bli gravid (og stor-igjen)..
dette kommer til å bli en tråd jeg ofte bruker. mest for å holde meg selv i sjakk, for når man har sagt ting må man holde seg til det.. skryting, syting, nedturer og oppturer..
puh, en dag igjen med fy mat og godteri.. ante ikke at jeg hadde så mye drit i skapene. gleder meg til grønnsaker, salat og frukt i morgen