Ååååh så imponert jeg er over dere alle! Minuskiloer all mass og ingen trøstespising. TReninger som går av seg selv. Er STOLT av dere slankevenninner!!! NÅ skal jeg suge til meg alt jeg har lest og rette opp etter ei hektisk uke på alle plan. Her har det vært bursdager, 17. mai, renovasjon av bolig og myyyye arbeid på jobb. Når det blir sånn slår autopiloten inn og handler innn masse usunn mat til dugnadshjelp og til stakkars oss andre. REsultatet er vektoppgang, men jeg frykter ikke. JEg er back in business igjen nå.
Min store sorg akkurat nå er at jeg strever med å finne tid til kurs. Jeg har meldt meg på og i dag er kurskveld tre, men jeg har enda ikke kommet meg avgårde. Det er håpløst og enda er det to kvelder til som vil gå bort som jeg ikke får gjort noe med. Dårlig timing. Samtidig er eg livredd for å ikke gå kurs nå når det er så hektisk, så spørs om jeg rett og slett skal punge ut de tusenlappene om jeg så bare skal dra innom for å veies. Det er oppdragende på meg å gå kurs. HAr bare sånn behov for å være der liksom, og det går jo ikke...
Ellers er sola kommet til bartebyen og barna går uten parkdresser og støvler. HERLIG!!!
Klem fra frøken (litt for feite i dag) frøken