Dere er noen sprekinger. Snupsipups, gå deg en runde mens du venter på guttene som trener fotball. Det var et tips jeg plukket opp gjennom TV2serien Sunt og Godt (eller hva det het.) Lettere sagt enn gjort, jeg vet, men det er bare et tips

blir helt skjelven av tidsskjemaet ditt... Er det dette jeg har i vente (på den annen side, så jeg noe venninnetreff, og det gleder jeg meg til å ta meg tid til:)
Jeg har grunn til å grue for veiing i morgen. jeg har hatt sjokkiskjør fra tørsdag til og med lørdag. Det er gamle synder som henter meg inn når jeg setter meg ned med rettebunken. Jeg tenkte fornuftig og endte opp med sikkert (og jeg tuller ikke) 4000 kcal bare i sjokkis disse dagene. Potetgull og alt av mat kommer i tillegg. det er jo et halvt kilo opp, bare i sjokkis... Men det ga meg en vekker, og i dag har alt gått etter planen. Vel nesten alt. Hadde lasagnerester fra i går, gubben skulle overraske og legge opp på fat, og VIPS alt for mye lasagne på tom og sulten mage. Men absolutt ingen utskeielser i dag, så jeg er fornøyd

I tillegg har jeg vært i aktivitet i hele dag og først nå setter jeg meg ned, som eldstebarnet er lagt. Har endevendt garasjen i dag, og der var det mye rart og nedstøvet (og noe uidentifiserbart som nå hviler trygt i en svartsekk...)
Jeg ser at jeg må bli flinkere til:
1) å planlegge
2) å gjennomføre det jeg planlegger.
3) holde koken over tid. Jeg slakker fryktelig fort av ser jeg, og jeg synes det er trist å oppdage at det er slik jeg har blitt...
Ellers er det fantastisk med vår. Hadde jeg ikke vært kurert for en stund etter tre barn, så hadde sikkert gubben glisa hele tida pga våryr kjerring (kniiis) men det blir sikkert ikke før minsta er konfirmert om 14 år... (stakkar jævel

Men jeg har i det minste begynt å pynte meg litt, og det er da alltids noe...
Klem til alle dere fra store lille meg