Hei alle sammen!
Så herlig stemning det var her inne for tiden! Så glad på alles vegne. Det ser ut som våren har tatt med seg munter stemning, motivasjon og resultater. Herlig!! Hurra-hurra for dere alle flinke damer!!! Jeg må innrømme at jeg ikke har klart å henge helt med i alle innleggene her, ettersom det er leeenge siden jeg var innom sist. Men det er alltid like koselig å "se" dere igjen. Gode gjengen!
Jeg er fremdeles gravid, jeg. Og veldig fornøyd med det! Straks 17 fullgåtte uker, og faktisk nesten halvveis!?

Veeeldig utålmodig på den magen, som lar vente på seg. Mammabukser er kjøpt, og garderoben ryddet, men jeg går fremdeles inn i mine vanlige dongeribukser (de største, vel og merke), og jeg ser ikke mye mer gravid ut enn "til vanlig". Ble litt misunnelig da jeg møtte ei kor-venninne som er en uke eller to etter meg. Hun er syltynn til vanlig og tror dere ikke hun hadde STOR mage allerede?!

Men den kommer nok hos meg også, det er bare å være tålmodig. (Argh...)
Jeg har skeia mye ut i det siste, etter å ha vært veldig, veldig flink med kostholdet de første to månedene. Har blitt for mye sukker i det siste, og jeg sliter med å stramme inn. Det rare er at vekta ikke går opp? Jeg gikk jo ned fra 95-96 til 92 i løpet av de to første månedene, og der ligger jeg jammen enda. Ikke har jeg trent i det hele tatt, heller. Har fryktelig dårlig samvittighet for det, men har vært mye ute og reist, og da forsvinner all motivasjon. Akkurat nå teller jeg på fingrene om jeg skal fryse medlemsskapet mitt hos SATS (vi får et ekstraordinært tilbud om det for tiden, siden ett av to sentre plutselig må stenge og ikke åpner igjen før i november). Sånn som det er nå kan det i alle fall ikke fortsette. Penger ut av vinduet!!! Gremmes...
Ellers har vi endelig begynt å se etter et nytt sted å bo. Roskva kan nok skrive under på at det er dyrt her oppe (!!!), så det er jammen ikke bare enkelt. Vi har ganske store krav til hva vi vil ha også, men vi må nok senke ambisjonsnivået en del. Drømmen er et rekkehus på vel 100 kvadrat, i et rolig strøk og med gåavstand til byen og universitetet. Med MYE ettermiddags- og kveldssol! Jada... Her i byen må man fort ut med minst 3.5 mill for noe slikt, og gjerne helt opp mot 4.5-5 mill dersom man vil bo i de mest populære områdene på vestsiden av øya. Vi sikter på 3.5 mill, for å si det sånn...
Oi, som jeg skriver, da?! Får vel nesten stoppe nå, før dere blir lei.
Ønsker alle en fantastisk vår! ...og håper at all treningsmotivasjonen deres har smittet over på meg.
vekt:...98.97.96.95.94.93.92.91.90.89.88.87.86.85.84.83.82.81.80.79.78.77.76.75
nå:........|...........................................................................................
mål:..................1..................2...................3...................4..................:)
Start (22.04.2013): 97,5
1: juni 2013
2: aug 2013
3: okt 2013
4: des 2013
:) mai 2014