oi, det var jo supert da!!

flink du har vært. hørtes fryktelig kjekt ut det programmet for hele kroppen. hva gjør du der da?
virker som en fin plan du har lagt da.
jeg tar det litt mer på impuls, men skal prøve å gjøre noe hver dag, iallefall annenhver dag. med minst 7 poeng i uka. er faktisk litt stiv i hoftene idag og magen etter to dager med ganske "hard" trening. -for meg ;p
jeg gjør øvelser som situps, situps på siden(for å få bort sideflesk..) og når man ligger på siden på gulvet løfter jeg en fot opp og ned, mens den andre er på gulvet-kjenner det i hoften.. sett fra siden ser det ca sånn ut: /_ om du skjønner.. samler de og løfter en opp og ned

så har jeg en rumpeøvelse jeg gjør.. ligger på ryggen med fotbladene i gulvet, så løfter jeg rumpen i samme høyde som knærne-samtidig som jeg stammer rumpen. kjennes utrolig godt..
elsker alt av fisk jeg.. alt fra havet, egentlig

her ble det kålstapp med litt gullerot, potet og røyket svinestek.
godt

asparges har jeg aldri smakt, tror jeg ikke.. aner ikke hvordan man tilbereder de?
det er sant, ikke mange som er like aktive inne her som jeg er-så er jo supert for meg at du også er like aktiv
ønsket mitt pr uke er vell 1 kg. må innrømme om jeg ikke klarer det en stund fremmover-blir jeg nok skuffet. men jeg godtar jo alt-så lenge det er nedgang. til nå har jeg gått ned 4,9 kilo siden 12 mars.
jeg var nede på 90 kilo for ca et år siden, men ødla alle de brae vanene med trening når jeg fikk besøk av en venninne i en uke.. :/ så nå er jeg oppe på 109,4 igjen.. når jeg startet på gr kurset var jeg så tung som jeg aldri har vært før-hele 114,3 kilo..
har aldri prøvd grete reoede før, men er så langt UTROOOOLIG fornøyd. dette er jo en fryd, er jo helt normal mat. og man kan spise litt av alt
gikk på lavkarbo før, gikk ned 20 kilo veldig fort-men gikk jo ikke å holde det sånn.. sprakk jo konstant siden det var så mye mat man ikke kunne spise.
blir moro å se på mandag, ja! mener jeg har vært flink, men får se om jeg har vært flink nok.. krysser fingrene for oss begge
etterpå skal jeg lage mat som skal fryses ned. er såå kjekkt, synes jeg. lager pølsegrateng/fiskegrateng/pizza, osv.. og fryser ned i porsjoner. da er det bare å ta opp når jeg ikke gidder å lage noe