Prøver så godt jeg kan, og så har jeg hatt et ønske/mål fra jeg startet, at jo flinkere jeg er til å følte mat og jo jevnere jeg trimmer, jo raksere kommer jeg i mål og kan begynne på kampen om å holde vekten. Da vil det fortsatt bli fokus på mat og må trimme videre, men da vil jeg etterhvert kunne innta noen flere kalorier, og det i seg selv vil gjøre hverdagen, og ikke minst festlige anledninger noe enklere. Har tenkt på det flere ganger, hvor enklere diverse hadde vært, hvis jeg kunne ha brukt et par hundre kalorier mer. Det er jo ikke så mye, men allikevel så er det det
Har begynt å ta 30 days tidlig om morgenen, føler jeg har mer glede av trimmen og klarer øvelsene bedre, når jeg ikke har gåturen i bena. Og så får jeg kvelden fri, så da slipper jeg diskusjonen med meg selv om jeg skal ta den eller ikke, for da er jeg sliten. Jeg begynner så smått å nærme meg mål, og forbrenner færre kalorier for hver kg ned, og det er begrenset hvor mye tid en har til mer trim. Mulig enkel tankegang, men får jeg enda mer effekt av 30 days, den tar jo den tiden den tar, og så har jeg funnet en ny runde for tur som er 1 km lenger enn den jeg har brukt. Er ikke så mye, men noe mer blir det allikevel, uten at det går spesielt mye mer tid
Stå på, og benytt det du har av anledninger til trim, uten å lage stress av det, for tror stress kan være negativt. Du er på god vei, har jo fokus både på mat og på trim