• 3 Sider +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

23 kg igjen... Vurder emne: -----

#41 Brukeren er ikke pålogget   eliska 

• Newbie
  • Pip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 01-mai 12

Skrevet 21 mai 2012 - 21:10

Jippi, det har gått fint denne uken! Ned 0,8 kilo, det er jeg kjempefornøyd med :) Har nemlig skeia ut litt i forbindelse med 17. mai og fest i helgen.

Nå er jeg glad for at grillsesongen er her. Da blir det magert kjøtt eller fisk på grillen med mengder av salat til. Så koselig å sitte ute å nyte tilværelsen :) Gleder meg også til å føle meg litt mer vel i shorts og bikini, så vi får jobbe videre med den saken!

Ha en lettere uke folkens :)
0

#42 Brukeren er ikke pålogget   eliska 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 01-mai 12

Skrevet 21 mai 2012 - 21:17

Vis innleggSirkus85 skrev 21 mai 2012 - 05:50:

God morgen! Veiedag... Og for min del har jeg lagt på meg 200 gram.. Vet godt hvorfor så det er bare å dra seg selv i øra ;) Håper det går bedre med dere andre :D

Det er mulig å skeie ut av og til. Spiser man for mye en dag er det bedre å si skitt au, det var den dagen det gikk galt og så begynne med friskt mot igjen. Må ikke gi opp!!! Dette går fint :)
Gleder meg til å se dere her på siden igjen om en uke :)
0

#43 Brukeren er ikke pålogget   minsin24 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 26-januar 08

Skrevet 22 mai 2012 - 18:15

Vis innleggeliska skrev 21 mai 2012 - 21:10:

Jippi, det har gått fint denne uken! Ned 0,8 kilo, det er jeg kjempefornøyd med :) Har nemlig skeia ut litt i forbindelse med 17. mai og fest i helgen.

Nå er jeg glad for at grillsesongen er her. Da blir det magert kjøtt eller fisk på grillen med mengder av salat til. Så koselig å sitte ute å nyte tilværelsen :) Gleder meg også til å føle meg litt mer vel i shorts og bikini, så vi får jobbe videre med den saken!

Ha en lettere uke folkens :)

hei jenter :)
82,5 er den nye vekta og det er bra :) bare 14,5 igjen, hehe...men ska jo sies at det er ikke så lenge siden jeg tenkte "sukk bare 24 igjen", så det skjer jo noe :) 0,8 er jo knallbra eliska :) gleder meg også til grillsesongen, elsker å pakke inn i folie og slenge på grillen... :)

nå skal jeg innta sofan, med et sårt kne, har fått helt dilla på å springe i skauen... nydelig men kneet mitt er ikke helt enig :)
1

#44 Brukeren er ikke pålogget   minsin24 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 22 mai 2012 - 18:16

Vis innleggminsin24 skrev 22 mai 2012 - 18:15:

hei jenter
82,5 er den nye vekta og det er bra :) bare 14,5 igjen, gleder meg til å veie "søttiåno" hehe...men ska jo sies at det er ikke så lenge siden jeg tenkte "sukk bare 24 igjen", så det skjer jo noe :) 0,8 er jo knallbra eliska :) gleder meg også til grillsesongen, elsker å pakke inn i folie og slenge på grillen... :)

nå skal jeg innta sofan, med et sårt kne, har fått helt dilla på å springe i skauen... nydelig men kneet mitt er ikke helt enig :)

0

#45 Brukeren er ikke pålogget   minsin24 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 01 juni 2012 - 13:14

hei jenter :)

her var det ikke skjedd stort siden sist... vi er vel i vårmodus og er ute å trimmer istedet for i sofan med datan? :) vel vekta viste 81 kg, og det er jeg veldig fornøyd med. vel og merke har jeg spist litt lite de to siste dagene, pga en lett varriant av omgangsbøya, så det kan være litt bedrag også, for magen var veldig tom da jeg veide meg i dag men jeg er da fornøyd. midjemål er nå nede i 17,5 minus. jippi :)
0

#46 Brukeren er ikke pålogget   scarymary 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 19-april 10

Skrevet 08 juni 2012 - 07:06

lite action på denne siden ja;)

Jeg har hatt noen slappe uker men er tilbake i fullt grete roede modus nå og veier nå 98 kg. har jo tross alt gått ned 6,3 kg på 6 uker, så må vel si meg fornøyd med det:) og flere kg skal det bli før sommeren:)

god slanking alle sammen
23.04.12 104,3 kg....
18.06.12 96,6 kg (-7,7)
27.08.12 101,6....(hørte jeg noen si helsprekk??)

Hovedmål: 75 kg, forhåpentligvis før 2013.
0

#47 Brukeren er ikke pålogget   minsin24 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 30 juni 2012 - 10:53

Vis innleggscarymary skrev 08 juni 2012 - 07:06:

lite action på denne siden ja;)

Jeg har hatt noen slappe uker men er tilbake i fullt grete roede modus nå og veier nå 98 kg. har jo tross alt gått ned 6,3 kg på 6 uker, så må vel si meg fornøyd med det:) og flere kg skal det bli før sommeren:)

god slanking alle sammen

hei :)

godt å se noen flere her. jeg har også hatt en slapp periode med blant annet en ferie til danmark hvor jeg gikk opp nesten 2 kg... prøver å komme i grethe roede modus igjen og det kommer seg nå... sliter litt med tung kropp nå i allergisesongen men det hjelper seg.

6,3 kg på 6 uker er veldig bra scarymary:)
0

Valgmuligheter for emne:

• 3 Sider +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere