Maria40 skrev 29 mai 2012 - 10:54:
Men til min store glede så var vekta på under 70 kilo da jeg veide meg inn i går til ekspresskurs på nett. Og det må jo være en god start. Ingen tid til trening i dag heller, men håper at jeg får syklet en tur i morgen. Det er alltid så mye å gjøre med jobb etter en langhelg, og det blir en sein dag foran pc tenker jeg..Men har ryddet vekk alt av drops og annet som kan friste fra skrivebord skuffen. Trikset med vann funker overhodet ikke, men en neve med rosiner hjelper litt.
Bra at du finner måter da...med tanke på rosiner, men skjønner det der m søtbehov er vanskelig!! Hva m en lackerol innimellom da, de er vel sukkerfrie? Også tipsa ei meg idag om banan som hun fryste ned og kjørte til "softice" m litt sjokoladepulver på.... Og gratulerer m under 70 Maria40, det er jo flott
Vel, min største bøyg er fysisk aktivitet, min dørstokkmil er liksom så mye lengre enn alle andres
Fast veiedag for meg er, idag...altså tirsdager.
Ikke gått ned et gram gitt, men i cm har jeg gått ned 7,5 tilsammen, og 19 siden starten. Så husk å måle dem også folkens, så kanskje man får litt motivasjon der også