Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Hei og hå! Vurder emne: -----

#1 Brukeren er ikke pålogget   sjokoladebananen 

• Member
  • PipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 26-desember 10

Skrevet 15 mai 2012 - 22:28

Hei!

Ny her inne, eller ny og ny... meldte meg inn her for long time ago, men kom liksom ikke ordentlig igang med slankeprosjektet mitt. Men nå er jeg iallefall igang!

Jeg er en ung dame på 34 år, bor i Nordland, bor sammen med verdens flotteste mann og har en nydelig liten jente på 2 1/2 år.
Målet mitt er å komme ned til 60 kg. Jeg har alltid vært normal slank, inntil jeg fikk meg samboer. Da kom kiloene snikende seg på, og i tillegg gjennomgått et svangerskap med tilhørende kiloer, som satte seg "fast". Nå er det iallefall nok og på tide å gjøre noe med vekta!
Jeg går ikke på noe kurs, for har rett og slett ikke økonomi til det akkurat nå, så skal gjøre ting på egenhånd. Så langt går det greit. Har fått inn greie sunne måltider samt treningsrutiner hver dag. Så får jeg bare håpe at jeg ikke gir opp, når jeg møter litt motgang. (Har en lei tendens til det!)
Håper jeg kan finne motivasjon, tips og backup her sammen med dere, til å få et nytt og lettere liv!
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   Lise1982 

• Newbie
  • Pip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 19-november 12

Skrevet 19 november 2012 - 02:13

Ønsker deg lykke til på veien mot et lettere liv! Tøft gjort å starte opp på egenhånd, men jeg håper du ikke har eller kommer til å gi opp.
0

Valgmuligheter for emne:

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere