Det ble ikke en formiddagstur akkurat. Plutselig begynte det å hagle og småregne i en to timer. Da fristet det mer med en liten blund på øyet. Sov en og en halv time. Kanskje ikke så smart, men det var utrolig godt. Kjekt å ha masse fritid.
Kom nettopp inn døra forresten. Jeg vært ute på en aldri så liten gå/joggetur. En ordentlig nattetur. Tok ca. 1 time. Noe som alle turene denne uka her vært på. Enten en time blankt eller noe over. Kjenner at kondisen gradvis,
saaakte men sikkert sniker seg litt på. Har fortsatt ikke vært på SPREK da. Er faktisk veldig sjenert på sånt, så jeg finner grunner til å unngå å dra dit bare for å spørre om én ussel liten ting. =p Jaja. Skal ned til byen og se festivaltoget, det begynner jo 12, og treningssenteret skal være åpent til 16 på lørdager. Toget går liksom forbi, så vi er i området. Kanskje jeg skal traske bort dit etter toget har gått forbi.
Sitter også og funderer på å veie meg i morgen siden det blir litt fyll og fanteri i morgen (med så å si ingen karbohydrater så klart). Vil se om det påvirker vekta i noen grad. Kanskje ta bilde av tallet, uten å se selv hva det blir... Synes ikke det er helt sunt å gå og veie seg hver- eller annenhver dag. Det blir alt for hysterisk, og man føler man gjør noe galt så fort man går opp 100gr. En trimtur i morgen, dét blir det. For å gå inn i feststunden og føle at jeg har gjort hva jeg kan for å begrense skaden.
Skal straks avrunde, men vil bare komme med én ting til:
EN LITEN OPPDAGELSE I NATTESTUNDEN, OG KANSKJE ET ALDRI SÅ LITE TIPS: Når man første kommer seg ut, så er det utrolig hva det impulsive i deg kan gjøre. Planen min var å gå en relativt kort tur, men impulsen og motivasjonen jeg fikk av å bare ut og bevege meg, drev meg til å gå en betydelig lengre tur. Tror jeg økte lengden på turen med hvert fall 25-30 minutter. Det samme skjedde i går, eller på torsdag da.