Se der ja, tror jeg greide det!
Har fått tilbake mitt gamle navn. Det lå sperret da jeg begynte, i tilfelle du lurer på det. best med det kjente!
Ja nå har vi hatt en pinselørdag i Charlottenberg, handel og moro kan du tro. Det var jo litt varmt men inne i senteret var det bra. Det ble 9000 skritt. Men ellers var jeg kaputt i går for da vi kom tilbake til heimen her, ble det grilling. Deretter fotballkamp og Grand Prix. Ikke så mye mat akkurat i løpet av dagen, men passet på å hive inn litt med jevne mellomrom for forbrenningens skyld, men med en softis og en smultbolle ble det for mye. Men skitt au, jeg vet det og det var litt bevisst.
Her inne er det 30 grader og sola står på, markisen har hengt seg, så jeg ser fram til litt kjøligere dag, men jeg klager ikke, nei det er jo fantastisk med temperaturen. Vi var på tur fredag og hentet barnebarn på skolen og siden foreldrene bor på hver sin side i Oslo, kom vi inn i pinsetrafikken og brukte 2 timer fra Smestad til vi hadde passert Carl Berners plass. Og da vi i tillegg skulle ta en snarvei for å komme opp på Ekeberg, ble det riktig galt. Skulle se etter skilt , men det var det ikke -vi havnet ute på motsatt side og litt fram og tilbake inn i Oslo og til og med i Stortingsgata i buss og taxifelt. Ja ja --bønder i byen. Vi fant en parkeringplass og fikk ringt min sønn og ble så plukket opp etter nesten 3 timer fr Bogstad camping til Aker Brygge. Ja jeg ler ennå!!
Men mest imponert av mitt barnebarn på 9 år --ikke en sur min -ikke et ord negativt, han sov i nesten 2 timer-og var fornøyd. Da jeg sa at vi kunne jo ringt etter en taxi som kunne kjørt foran oss,-da sa han bare: Og det kommer du på -nå!
ha en fin pinsedag,
jeg skal i selskap til min sønn i ettermiddag på spekemat -det blir grei mat.
21.05.12 startvekt 100,7kg.
------------------------------
02.01.13 --- 95,6
25.04.13 --- 96,0
------------------------------
Delmål 1: 92 kg.til 1.juni
delmål 2: 88 kg til 1.oktober