• 44 Sider +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

40 år og ned 12 kg - noen som blir med?! Starter GR-kurs på nett til uka. Vurder emne: -----

#21 Brukeren er ikke pålogget   Optimista 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 15-mai 12
  • LocationHordaland

Skrevet 29 mai 2012 - 22:34

Vis innleggTC skrev 29 mai 2012 - 22:02:

Så flink du har vært optimista. En time hver dag med spinning eller styrketrening er utrolig bra da. Jeg skal helt klart begynne på igjen på sirkeltrening, men de skal flytte til helga så tenkte å vente til over helga med å begynne på igjen.

og helt klart når jeg ser hvor flink du har vært så får jeg helt klart lyst til å bli like flink selv. En utrolig smitte effekt for meg når jeg hører at andre er flinke. Og best av alt er at jeg blir så utrolig glad etter å ha vært flink, merker at jeg går og smiler ekstra.

fra fredag til og med søndag så er jeg redd det blir 0 trening på meg blir boende på hotell hele helga og møter hele dagen. Kan være jeg får inn noe fredagskvelden. En tur eller noe, men avhenger litt av om jeg føler jeg må være sosial. Men skal isåfall være flink med hva jeg spiser. Det er helt klart mye god mat som er sunn en kan forsyne seg med på hotell. Men fra mandagen av så helt klart da er det trimming for fullt igjen. og jeg har i morgne og torsdag jeg må prøve å være litt ekstra flink som en kompensasjon for de dagene jeg kanskje ikke får trimma :o

Et lite tips når man må være på hotel - gjør det selv siden jeg er mye på reisefot. Tar trapper i stedet for heis og tar situps: 3 x 15 situps - om du ikke greier å løfte hele overkroppen fra gulvet mot bøyde knær (går du for høyt opp så trener du høfteleddsbøyeren i stedet for magen) så kjenn at du jobber med magemusklene. En enkel øvelse som tar bare noen minutter og du kjenner det i musklaturen - litt er bedre enn ingenting - og så blir man faktisk fornøyd etterpå. Men la deg ikke lure å tro at du har brukt mange kalorier på det!! (tipper maks 20..) men du jobber litt med magen :) SÅ kan du begynne med trening på mandag! Hilsen optimistisk Optimista :)
0

#22 Brukeren er ikke pålogget   Lamamama 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 02-august 09

Skrevet 30 mai 2012 - 09:31

Vis innleggOptimista skrev 29 mai 2012 - 20:53:

Hei!
Jeg skulle ha veid meg i dag, men kursholder er syk - blir på fredag. I tilfelle det er forskjell på badevekta mi hjemme og den på kurset venter jeg til fredag.
Trening kan jeg føre opp:
søndag: 1 t spinning
Mandag 28. 1 t. spinning og 1 time styrketrening (i sal)

I dag har jeg hviledag men skal ta en ny økt i morgen.
pga de ekstra kiloene har jeg måte kutte ut jogging (forsøk på jogging - pust pes) får veldig vondt i knærne så spinning er absolutt å anbefale. Tøft i starten men gøy når stølheten i beina (og baken) gir seg! :) Av styrketrening er det lette øvelser (ønske ikke å bli en diger muskelklump ...under spekket hehe)

Har som mål å svette godt på helsestudio 4 ganger i uken. Har greid det i vel en mnd nå så dette skal gå bra! Har prøvd å gå ute og bli svett men det er kjedelig - ingen å gå med...men jeg trives med min treningsform.

Flott at jeg ikke er alene og håper jeg kan være til støtte til dere også.:)

Så kjempeflink du er, med både spinning og styrke!
Det er skikkelig motiverende å lese - og en støtte.

Jeg har nettopp blitt medlem på Elixia og jeg har kjøpt meg spinningsko (et gavekort på XXL som holdt på å gå ut!) - så nå skal jeg forsøke meg på spinning. Har gjort det litt før, men det er en stund siden.
Kjenner jeg fikk litt lyst til å prøve etter å ha lest innlegget ditt. Dessuten er det jo dumt å la så dyre sko bare støve ned i gangen :)

Håper du får en avslappende og fin hviledag, så du er klar til en ny økt! Heier på deg fram til fredag!
0

#23 Brukeren er ikke pålogget   Lamamama 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 30 mai 2012 - 09:37

Vis innleggTC skrev 29 mai 2012 - 22:02:

Så flink du har vært optimista. En time hver dag med spinning eller styrketrening er utrolig bra da. Jeg skal helt klart begynne på igjen på sirkeltrening, men de skal flytte til helga så tenkte å vente til over helga med å begynne på igjen.

og helt klart når jeg ser hvor flink du har vært så får jeg helt klart lyst til å bli like flink selv. En utrolig smitte effekt for meg når jeg hører at andre er flinke. Og best av alt er at jeg blir så utrolig glad etter å ha vært flink, merker at jeg går og smiler ekstra.

fra fredag til og med søndag så er jeg redd det blir 0 trening på meg blir boende på hotell hele helga og møter hele dagen. Kan være jeg får inn noe fredagskvelden. En tur eller noe, men avhenger litt av om jeg føler jeg må være sosial. Men skal isåfall være flink med hva jeg spiser. Det er helt klart mye god mat som er sunn en kan forsyne seg med på hotell. Men fra mandagen av så helt klart da er det trimming for fullt igjen. og jeg har i morgne og torsdag jeg må prøve å være litt ekstra flink som en kompensasjon for de dagene jeg kanskje ikke får trimma :o

Så bare å lese at vi motiverer hverandre.
Håper du får et fint opphold på hotellet! Har du tenkt på å ta med en "strikk", som du kan få kjøpt i sportsbutikker? Det er masse fine øvelser man kan gjøre med en sånn en. Jeg har også nettopp kjøpt boka til Yngvar fra Puls - og der er det gode trimøvelser man kan gjøre hjemme.
Selv hadde jeg nok slitt med motivasjonen på hotell, men jeg innser at jeg må forsøke å endre vanene min og holde på disse. Også når jeg er på tur, for å prøve å finne alternativer.
Syns du har en god plan jeg, med å følge med på hva du spiser og forsøke å ta en tur hvis det passer sånn. Kanskje det er andre som har lyst til å være med, hvis alle er på en ny plass, så kan dere være sosiale samtidig?!
0

#24 Brukeren er ikke pålogget   TC 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 28-mai 12
  • LocationÅlesund

Skrevet 30 mai 2012 - 14:06

Vis innleggOptimista skrev 29 mai 2012 - 22:34:

Et lite tips når man må være på hotel - gjør det selv siden jeg er mye på reisefot. Tar trapper i stedet for heis og tar situps: 3 x 15 situps - om du ikke greier å løfte hele overkroppen fra gulvet mot bøyde knær (går du for høyt opp så trener du høfteleddsbøyeren i stedet for magen) så kjenn at du jobber med magemusklene. En enkel øvelse som tar bare noen minutter og du kjenner det i musklaturen - litt er bedre enn ingenting - og så blir man faktisk fornøyd etterpå. Men la deg ikke lure å tro at du har brukt mange kalorier på det!! (tipper maks 20..) men du jobber litt med magen :) SÅ kan du begynne med trening på mandag! Hilsen optimistisk Optimista :)

takk for gode råd.-- helt ærlig hadde e ikke tenkt tanken slike enkle øvelser som lett lar seg gjennomføre. En må bare komme på det :) skal helt klart ta situps, planken og en del tøy og bøy øvelser. Alt er bedre enn intet og ikke mist følelsen av å føle en gjør noe for å bidra til målet.
0

#25 Brukeren er ikke pålogget   TC 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationÅlesund

Skrevet 30 mai 2012 - 14:11

Vis innleggGraciegirl skrev 30 mai 2012 - 09:37:

Så bare å lese at vi motiverer hverandre.
Håper du får et fint opphold på hotellet! Har du tenkt på å ta med en "strikk", som du kan få kjøpt i sportsbutikker? Det er masse fine øvelser man kan gjøre med en sånn en. Jeg har også nettopp kjøpt boka til Yngvar fra Puls - og der er det gode trimøvelser man kan gjøre hjemme.
Selv hadde jeg nok slitt med motivasjonen på hotell, men jeg innser at jeg må forsøke å endre vanene min og holde på disse. Også når jeg er på tur, for å prøve å finne alternativer.
Syns du har en god plan jeg, med å følge med på hva du spiser og forsøke å ta en tur hvis det passer sånn. Kanskje det er andre som har lyst til å være med, hvis alle er på en ny plass, så kan dere være sosiale samtidig?!

strikk, det har jeg ikke og heller ikke prøvd.. skal se om jeg rekker å få kjøpt en slik en før jeg drar. hvem selger slike da sportsbutikker? og vet de hva jeg er ute etter om jeg spør etter strikk?

tar med alle gode råd på vegen.

vanskelig å si hva jeg rekker av tur, men fredagskveld vet jeg at jeg kan få tid men dagen etter så er jeg usikker.
0

#26 Brukeren er ikke pålogget   Lamamama 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 30 mai 2012 - 15:20

Vis innleggTC skrev 30 mai 2012 - 14:11:

strikk, det har jeg ikke og heller ikke prøvd.. skal se om jeg rekker å få kjøpt en slik en før jeg drar. hvem selger slike da sportsbutikker? og vet de hva jeg er ute etter om jeg spør etter strikk?

tar med alle gode råd på vegen.

vanskelig å si hva jeg rekker av tur, men fredagskveld vet jeg at jeg kan få tid men dagen etter så er jeg usikker.

Her er en link til strikk: http://www.xxl.no/hj...archWord=strikk
Har ikke en selv, men lurer på om jeg skal kjøpe en!
Jeg har egentlig mest lyst på en slik: http://www.xxl.no/hj...searchWord=mage
Har forsøkt den på treningsstudio og den er genial, syns jeg :)

God tur uansett!
0

#27 Brukeren er ikke pålogget   Optimista 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationHordaland

Skrevet 30 mai 2012 - 16:54

Vis innleggGraciegirl skrev 30 mai 2012 - 15:20:

Her er en link til strikk: http://www.xxl.no/hj...archWord=strikk
Har ikke en selv, men lurer på om jeg skal kjøpe en!
Jeg har egentlig mest lyst på en slik: http://www.xxl.no/hj...searchWord=mage
Har forsøkt den på treningsstudio og den er genial, syns jeg :)

God tur uansett!

Strikk er knalleffektivt - veier 10 gram (kanskje litt mer men hvem veier sånt hehe) så ingen unnskyldning å ikke ha den i kofferten ;) skal på trening nå men gruer meg - leggene er så ømme etter mandagens økt - sliter med motivasjonen, men tørr ikke skrive her i kveld at jeg ikke trente i dag... så takk flotte damer! At jeg skriver her til dere får meg ut av sofaen, inn i gymtøy og mot helsestudio... oppdatering etterpå :)
0

#28 Brukeren er ikke pålogget   Lamamama 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 30 mai 2012 - 19:37

Vis innleggOptimista skrev 30 mai 2012 - 16:54:

Strikk er knalleffektivt - veier 10 gram (kanskje litt mer men hvem veier sånt hehe) så ingen unnskyldning å ikke ha den i kofferten ;) skal på trening nå men gruer meg - leggene er så ømme etter mandagens økt - sliter med motivasjonen, men tørr ikke skrive her i kveld at jeg ikke trente i dag... så takk flotte damer! At jeg skriver her til dere får meg ut av sofaen, inn i gymtøy og mot helsestudio... oppdatering etterpå :)

Hurra for Optimista og dagens treningsøkt!
Så flott at du opplever det som motiverende å "snakke" med oss. Takk det samme!
Merker at jeg forsøker å bevege meg mer i hverdagen og skal nok snart klare å pusle meg til treningssenteret...
I dag har jeg gjort yoga, 1 time og 15 minutter. Det brenner jo ikke mye fett, men det er veldig godt for kroppen. Kjenner at det løsner opp grums og spenninger.
0

#29 Brukeren er ikke pålogget   Optimista 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationHordaland

Skrevet 30 mai 2012 - 19:38

Vis innleggGraciegirl skrev 30 mai 2012 - 19:37:

Hurra for Optimista og dagens treningsøkt!
Så flott at du opplever det som motiverende å "snakke" med oss. Takk det samme!
Merker at jeg forsøker å bevege meg mer i hverdagen og skal nok snart klare å pusle meg til treningssenteret...
I dag har jeg gjort yoga, 1 time og 15 minutter. Det brenner jo ikke mye fett, men det er veldig godt for kroppen. Kjenner at det løsner opp grums og spenninger.

0

#30 Brukeren er ikke pålogget   Optimista 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationHordaland

Skrevet 30 mai 2012 - 19:40

Yes!!! da er en times spinning økt unnagjort, + 20 min rask gange i motbakke på tredemølle og litt situps for samvittighetens skyld!!
Fredag skal jeg veie meg og jeg er spent på om vekta e blitt redusert!:)

Og hvordan går det med den fysiske aktiviteten hos dere andre? Jeg kom meg ut av sofaen - kom igjen!!! Kom igjen! :) Takk igjen for motivasjonen! :)
0

#31 Brukeren er ikke pålogget   TC 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationÅlesund

Skrevet 30 mai 2012 - 21:30

Optimista og Graciegirl så utrolig flinke dere har vært *tommelen høyt opp*

og bra at vi påvirker hverandre til å ville yte best mulig trimmmessig siden vi skriver rapport her. Føler garantert det samme her :)

jeg starta dagen med først 15 min på maskina mi, så gikk jeg en tur på 50 min før jeg dro på jobb.
Ppå kvelden tok jeg nye 15 min på maskina mi før jeg gikk jeg 40 min tur. Hadde kun 40 min på meg så gikk fort i 20 min og snudde og viste at da måtte e gå like fort tilbake for å rekke det jeg skulle.

takk for all oppmuntring jenter. stor klem fra meg til dere begge
0

#32 Brukeren er ikke pålogget   Optimista 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationHordaland

Skrevet 31 mai 2012 - 07:24

Vis innleggTC skrev 30 mai 2012 - 21:30:

Optimista og Graciegirl så utrolig flinke dere har vært *tommelen høyt opp*

og bra at vi påvirker hverandre til å ville yte best mulig trimmmessig siden vi skriver rapport her. Føler garantert det samme her :)

jeg starta dagen med først 15 min på maskina mi, så gikk jeg en tur på 50 min før jeg dro på jobb.
Ppå kvelden tok jeg nye 15 min på maskina mi før jeg gikk jeg 40 min tur. Hadde kun 40 min på meg så gikk fort i 20 min og snudde og viste at da måtte e gå like fort tilbake for å rekke det jeg skulle.

takk for all oppmuntring jenter. stor klem fra meg til dere begge

Se der ja TC! 50 min tur før jobb - imponert (jeg er B menneske... :) ) og dele opp trimmen som du har gjort er lurt! Og så får du 2 x god samvittighet! :) Rask gange er mer effektivt enn mange tror - hmmm du skulle bodd i nærheten av meg og dratt meg ut på tur på morgenkvisten :) Ha en super dag alle, og vær litt stolt av oss selv for kaloriene vi har kvittet oss med - snart kan vi si Kiloer! :) klem fra meg!
0

#33 Brukeren er ikke pålogget   Lamamama 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 31 mai 2012 - 10:22

Vis innleggOptimista skrev 31 mai 2012 - 07:24:

Se der ja TC! 50 min tur før jobb - imponert (jeg er B menneske... :) ) og dele opp trimmen som du har gjort er lurt! Og så får du 2 x god samvittighet! :) Rask gange er mer effektivt enn mange tror - hmmm du skulle bodd i nærheten av meg og dratt meg ut på tur på morgenkvisten :) Ha en super dag alle, og vær litt stolt av oss selv for kaloriene vi har kvittet oss med - snart kan vi si Kiloer! :) klem fra meg!

Hurra for dere, begge to! Jeg skal si jeg har fått to flotte damer med på laget! Er superglad for at dere svarte på innlegget mitt!

Jeg er veldig, veldig imponert over innsatsen deres på trimfronten. Det er en veldig god påminnelse at rask gange funker bra som trening. Man (jeg!) trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det.
I dag har jeg lovet meg selv å gå hjem fra jobb - og det er 1 time (passe rask) gange. Det er jo en vinn-vinn greie, hvor jeg får unna trimmen på hjemveien.

Jeg kan ikke se så mye på vekta ennå, det har jo bare vært noen dager. Men, jeg syns alikevel jeg har litt mer energi og sofasløvheten slipper litt. Har pleid å spise SÅ MYE godis hver kveld og jeg kjenner etter et par dager at det gjør kroppen godt å spise sunnere.
Det er utrolig overraskende å oppdage hvor mye MAT jeg kan spise, nå som jeg ikke tømmer i meg like mye tomme kalorier.

Tusen takk for at dere holder meg i ørene her inne! Klem tilbake!
0

#34 Brukeren er ikke pålogget   Optimista 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationHordaland

Skrevet 31 mai 2012 - 11:06

Vis innleggGraciegirl skrev 31 mai 2012 - 10:22:

Hurra for dere, begge to! Jeg skal si jeg har fått to flotte damer med på laget! Er superglad for at dere svarte på innlegget mitt!

Jeg er veldig, veldig imponert over innsatsen deres på trimfronten. Det er en veldig god påminnelse at rask gange funker bra som trening. Man (jeg!) trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det.
I dag har jeg lovet meg selv å gå hjem fra jobb - og det er 1 time (passe rask) gange. Det er jo en vinn-vinn greie, hvor jeg får unna trimmen på hjemveien.

Jeg kan ikke se så mye på vekta ennå, det har jo bare vært noen dager. Men, jeg syns alikevel jeg har litt mer energi og sofasløvheten slipper litt. Har pleid å spise SÅ MYE godis hver kveld og jeg kjenner etter et par dager at det gjør kroppen godt å spise sunnere.
Det er utrolig overraskende å oppdage hvor mye MAT jeg kan spise, nå som jeg ikke tømmer i meg like mye tomme kalorier.

Vi skal dra lasset sammen! :) Flott med 1 times gåing fra jobb, og ja man blir faktisk mer opplagt når man er litt mer i bevegelse. Stølhet er bare et sunnhetstegn, selv om jeg ærlig må innrømme at en øm rumpe etter spinningøkter og legger som er så stive at jeg tror de skal sprekke - ikke bidrar til en elegant kvinnelig gange....Høye hæler er ikke aktuelt å bruke for å si det mildt...
Men, blir du godtesyk prøv dette: hver gang du har lyst på noe godt, ta en minigulrot (knallgode og megasunt)! eller begynn å strikke! (faktisk man forbrenner kalorier mer da enn bare å ligge på sofaen...har sjekka haha) Strikking drar tankene dine bort fra godtteri også...
Personlig syns jeg det har vært vanskelig å spise nok og regelmessig - men begynner å få taket på det nå - faktisk sett at planlegging ikke er så dumt... :) tenk å være 47 og endelig lære hvordan man skal spise...jaja - nei kanskje jobbe videre her på jobben, men ville bare inn å sjekke statusen på dere :) Ha en fin dag videre!
0

#35 Brukeren er ikke pålogget   Laila1 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 31-mai 12

Skrevet 31 mai 2012 - 12:37

Hei
Kan jeg få være med også?

- 45 år
- 163 cm
- 68,9 kg
- Jeg ønsker å være 63 kg.

Startet på Grete Roede høsten 2010 og da veide jeg 77 kg - våren 2011 veide jeg 64 kg og var strålende fornøyd. Dessverre ble det noen ekstra kilo sist sommer, forsøkte å holde meg stabil høsten 2011 og det gjorde jeg, men så kom jula og da ble det enda noen kilo.

På nyåret bestemte meg for å ta meg sammen og jeg gikk vel ned noe, men det gikk så sakte.

Denne våren har jeg slitt veldig og selv om jeg har vært flink med mat og trim stanser vekta på 68.9 kg, det har den gjort i 4 uker nå og jeg begynner å miste motet. Jeg vil ned 2 kg innen 20. juni - kan dere heie på meg alle sammen, så skal jeg heie på dere :rolleyes:

Jeg føler at jeg er på en evig slankekur og jeg gruer meg til fremtidige fristelser ifbm sommeravslutninger og ferie, men sånn skal det vel ikke være?
0

#36 Brukeren er ikke pålogget   TC 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationÅlesund

Skrevet 31 mai 2012 - 15:35

Vis innleggLaila1 skrev 31 mai 2012 - 12:37:

Hei

- 45 år
- 163 cm
- 68,9 kg

Startet på Grete Roede høsten 2010 og da veide jeg 77 kg - våren 2011 veide jeg 64 kg og var strålende fornøyd. Dessverre ble det noen ekstra kilo sist sommer, forsøkte å holde meg stabil høsten 2011 og det gjorde jeg, men så kom jula og da ble det enda noen kilo.

På nyåret bestemte meg for å ta meg sammen og jeg gikk vel ned noe, men det gikk så sakte.

Denne våren har jeg slitt veldig og selv om jeg har vært flink med mat og trim stanser vekta på 68.9 kg, det har den gjort i 4 uker nå og jeg begynner å miste motet. Jeg vil ned 2 kg innen 20. juni - kan dere heie på meg alle sammen, så skal jeg heie på dere :rolleyes:

Jeg føler at jeg er på en evig slankekur og jeg gruer meg til fremtidige fristelser ifbm sommeravslutninger og ferie, men sånn skal det vel ikke være?

klart du kan være med her har vi hjerterom til alle :)

når jeg begynte å skulle slanke meg igjen denne gangen så stod jeg bomfast samme hva jeg gjorde. Vet jeg spiste utrolig riktig og burde gått ned. Fikk så forespørsel fra ei jeg kjenner om jeg ville være med å teste denne 3 dagerkuren her da ho ville se effekten på litt fler.

http://un9.blogg.no/...nning__kic.html
jeg var ikke i tvil og takka ja. Og etter kuren begynte endelig begynte noe å skje. De andre gikk ned mer enn meg, men jeg var fornøyd selv med å gå ned litt over ett kilo på tredager. De andre gikk ned en god del mer i kilo enn meg. mener de lå på rundt 3 kilo. Men jeg gikk mest ned i mål ... jippi... det er jo helt klart det aller viktigste. Etter dette så har vekta min begynt å bevege seg. Ho som tok testen på oss ringte noen .. usikker om det var i herbalife eller bio energiser og spurte litt om mitt problem med å slite å gå ned. Første han ba ho sjekke var omjeg hadde blod type 0. Noe jeg dessverre har. For han sa de med blodtype 0 sirkulerer alt mye saktere enn de andre blodtypene. Og er vel ikke bedre av at jeg har nyrestein i kroppen.

i etter det så har jeg sakte men sikkert klart å gå litt ned :)
0

#37 Brukeren er ikke pålogget   TC 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationÅlesund

Skrevet 31 mai 2012 - 15:57

Vis innleggGraciegirl skrev 31 mai 2012 - 10:22:

Jeg føler og at vi er perfekte for hverandre. så takk for at du la ut denne posten så vi havnet sammen. Dere er herlige :)

I dag var e redd for at jeg av en eller anna grunn ikke skal rekke kveldstrim, så jeg fant ut at jeg skulle være ekstra flink før jeg dro på jobb :)

jeg gikk 7,53 km i ulent terreng på 1t og 30 min 58 sek
det står at jeg forbrente 560 kcal har lastet en app som måler. og legger seg under history.. så om jg følger samme løpen fler ganger så kan jeg se om jeg jo jeg på sikt ha som mål å klare å gå løpa raskere
0

#38 Brukeren er ikke pålogget   TC 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationÅlesund

Skrevet 31 mai 2012 - 15:59

Vis innleggOptimista skrev 31 mai 2012 - 07:24:

ja skulle gjerne hatt deg i nærheten så vi kunne dra hverandre mest mulig ut.

viktig at vi er stolt av oss selv når vi er flinke. og jeg merker i tillegg at jeg blir så utrolig fornøyd med meg selv at jeg går rundt å smiler og er i ekstra godt humør om dagen :)
0

#39 Brukeren er ikke pålogget   Optimista 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationHordaland

Skrevet 31 mai 2012 - 19:44

Velkommen Laila1!
En aktiv gruppe du har kommet inn i ;)

Dagens treningsøkt er unnagjort - 50 min spinning og 1 time styrketrening i sal! Yes!! da kan jeg se frem til en hviledag i morgen -ok kanskje litt bevegelse da, får se. Når jeg leser aktiviteten hos dere andre tørr jeg ikke ligge på latsiden! :) Så skal jeg også veie meg i morgen etter jobb, det er jeg veldig spent på.....Dere skal få tilbakemelding ila fredag kveld :) her gjelder det å ikke holde noe hemmelig hehe!

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen, nå skal jeg ut og nyte litt kveldsol med god samvittighet og knakse på noen babygulrøtter.....
0

#40 Brukeren er ikke pålogget   Lamamama 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 31 mai 2012 - 20:06

Vis innleggLaila1 skrev 31 mai 2012 - 12:37:

Hei

- 45 år
- 163 cm
- 68,9 kg

Velkommen, Laila1! Så flott at du har lyst til å henge med oss her inne.
Du har jo vært superflink og klart å gå ned fra 77 kg til 68,9 kg hittil (samlet sett). Det er jo FLOTT!
Her inne er jeg sikker på at vi heier deg i mål med de første 2 kg! Selv har jeg som mål å gå ned 1 kg før bursdagen min (14.6). Det klarer vi :)

En stor utfordring for oss alle er vel å finne ut hvordan vi kan kombinere fristelser og moderasjon...Det er ikke alltid så lett, spør du meg. Innser at jeg må lete meg fram til noen alternative fristelser og lære meg å nyte mindre av fristelser med mye kalorier og fett. Forstår det i teorien, men kjenner meg selv så godt at jeg vet det blir en kamp i praksis.

Har du noe som kan motivere deg ekstra? Jeg prøver klær ganske ofte. Har klær i ulike størrelser. Nå er jeg på mitt tyngste noen gang (med unntak av graviditeten) og har lite klær som passer. Nekter å kjøpe nye klær og forsøker å glede meg til jeg passer inn i ulike plagg igjen. Noen dager, særlig når det er fint vær, hjelper det masse å tenke på kjoler som venter på meg.

Klem fra meg
0

Valgmuligheter for emne:

• 44 Sider +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet