og helt klart når jeg ser hvor flink du har vært så får jeg helt klart lyst til å bli like flink selv. En utrolig smitte effekt for meg når jeg hører at andre er flinke. Og best av alt er at jeg blir så utrolig glad etter å ha vært flink, merker at jeg går og smiler ekstra.
fra fredag til og med søndag så er jeg redd det blir 0 trening på meg blir boende på hotell hele helga og møter hele dagen. Kan være jeg får inn noe fredagskvelden. En tur eller noe, men avhenger litt av om jeg føler jeg må være sosial. Men skal isåfall være flink med hva jeg spiser. Det er helt klart mye god mat som er sunn en kan forsyne seg med på hotell. Men fra mandagen av så helt klart da er det trimming for fullt igjen. og jeg har i morgne og torsdag jeg må prøve å være litt ekstra flink som en kompensasjon for de dagene jeg kanskje ikke får trimma
Et lite tips når man må være på hotel - gjør det selv siden jeg er mye på reisefot. Tar trapper i stedet for heis og tar situps: 3 x 15 situps - om du ikke greier å løfte hele overkroppen fra gulvet mot bøyde knær (går du for høyt opp så trener du høfteleddsbøyeren i stedet for magen) så kjenn at du jobber med magemusklene. En enkel øvelse som tar bare noen minutter og du kjenner det i musklaturen - litt er bedre enn ingenting - og så blir man faktisk fornøyd etterpå. Men la deg ikke lure å tro at du har brukt mange kalorier på det!! (tipper maks 20..) men du jobber litt med magen