• 44 Sider +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

40 år og ned 12 kg - noen som blir med?! Starter GR-kurs på nett til uka. Vurder emne: -----

#41 Brukeren er ikke pålogget   Lamamama 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 02-august 09

Skrevet 31 mai 2012 - 20:10

Vis innleggOptimista skrev 31 mai 2012 - 11:06:

Vi skal dra lasset sammen! :) Flott med 1 times gåing fra jobb, og ja man blir faktisk mer opplagt når man er litt mer i bevegelse. Stølhet er bare et sunnhetstegn, selv om jeg ærlig må innrømme at en øm rumpe etter spinningøkter og legger som er så stive at jeg tror de skal sprekke - ikke bidrar til en elegant kvinnelig gange....Høye hæler er ikke aktuelt å bruke for å si det mildt...
Men, blir du godtesyk prøv dette: hver gang du har lyst på noe godt, ta en minigulrot (knallgode og megasunt)! eller begynn å strikke! (faktisk man forbrenner kalorier mer da enn bare å ligge på sofaen...har sjekka haha) Strikking drar tankene dine bort fra godtteri også...
Personlig syns jeg det har vært vanskelig å spise nok og regelmessig - men begynner å få taket på det nå - faktisk sett at planlegging ikke er så dumt... :) tenk å være 47 og endelig lære hvordan man skal spise...jaja - nei kanskje jobbe videre her på jobben, men ville bare inn å sjekke statusen på dere :) Ha en fin dag videre!

Ha, ha, ha! Tenk at du foreslår at jeg skal strikke!!! Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Eneste grunnen til at jeg fikk en grei karakter i håndarbeid på skolen var fordi mamman min "hjalp" meg hjemme. Pleide å snike prosjektene med meg hjem i sekken - og VIPS så ble strikkelua ferdig på null komma svisj!
Liker veldig godt tipset ditt om minigulrot. Det skal jeg forsøke. Er så vant til å putte noe i munnen når jeg sitter foran tv etc, så jeg håper det går greit å bytte ut godterier med et sunnere alternativ.
0

#42 Brukeren er ikke pålogget   Lamamama 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 31 mai 2012 - 20:34

Vis innleggTC skrev 31 mai 2012 - 15:57:

Jeg føler og at vi er perfekte for hverandre. så takk for at du la ut denne posten så vi havnet sammen. Dere er herlige :)

I dag var e redd for at jeg av en eller anna grunn ikke skal rekke kveldstrim, så jeg fant ut at jeg skulle være ekstra flink før jeg dro på jobb :)

jeg gikk 7,53 km i ulent terreng på 1t og 30 min 58 sek
det står at jeg forbrente 560 kcal har lastet en app som måler. og legger seg under history.. så om jg følger samme løpen fler ganger så kan jeg se om jeg jo jeg på sikt ha som mål å klare å gå løpa raskere

7,53 km????? SYV KOMMA FEMTITRE KM??? Det er jo helt fantastisk! For en fabelaktig innsats.
Hvordan får du tiden til å gå? Hører du på musikk eller noe?
0

#43 Brukeren er ikke pålogget   Lamamama 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 31 mai 2012 - 20:39

Hei igjen!

Jeg må bare ønske dere alle en SUPER FREDAG og si tusen takk for motivasjonen!
Gikk hjem fra jobb i dag, 1 time i et greit tempo. Etter at jeg hadde skrevet det her inne først så "måtte" jeg jo bare gjennomføre. Helt enig i at det er veldig gøy og motiverende å rapportere her inne.
Jeg er så glad for at vi støtter hverandre og gir hverandre tips og råd. Det kommer helt sikkert utfordringer underveis og da er det godt å ha andre i samme båt.

Største utfordringen min om dagen er å få drukket nok vann og å få spist nok grønnsaker.
Ender opp med å spise masse grønnsaker til middag, istedenfor å spre de utover dagen. Begynner å føle meg litt kanin allerede og har ikke lyst til å gå grønnsakslei.
Vann er vanskelig. Er så vant med å drikke Pepsi Max hele veien - og lite smaker like godt (spør du meg).
Tips taes imot med takk :)
Klem til dere flotte damer der ute. Godt å ha dere her :)
0

#44 Brukeren er ikke pålogget   TC 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 28-mai 12
  • LocationÅlesund

Skrevet 31 mai 2012 - 20:53

Vis innleggOptimista skrev 31 mai 2012 - 19:44:

Velkommen Laila1!
En aktiv gruppe du har kommet inn i ;)

Dagens treningsøkt er unnagjort - 50 min spinning og 1 time styrketrening i sal! Yes!! da kan jeg se frem til en hviledag i morgen -ok kanskje litt bevegelse da, får se. Når jeg leser aktiviteten hos dere andre tørr jeg ikke ligge på latsiden! :) Så skal jeg også veie meg i morgen etter jobb, det er jeg veldig spent på.....Dere skal få tilbakemelding ila fredag kveld :) her gjelder det å ikke holde noe hemmelig hehe!

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen, nå skal jeg ut og nyte litt kveldsol med god samvittighet og knakse på noen babygulrøtter.....

så flott at du føler du måtte gå da når du først hadde skrevet det til oss.. er akkurat slike små detaljer som dytter oss litt ekstra som vi trenger :) Du var kjempe flink :)overbevist om at du var veldig fornøyd med deg selv når du var hjemme og hadde vært så flink :)

håper du fikk en herlig stund i kveldssola
0

#45 Brukeren er ikke pålogget   TC 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationÅlesund

Skrevet 31 mai 2012 - 20:57

Vis innleggGraciegirl skrev 31 mai 2012 - 20:06:

En stor utfordring for oss alle er vel å finne ut hvordan vi kan kombinere fristelser og moderasjon...Det er ikke alltid så lett, spør du meg. Innser at jeg må lete meg fram til noen alternative fristelser og lære meg å nyte mindre av fristelser med mye kalorier og fett. Forstår det i teorien, men kjenner meg selv så godt at jeg vet det blir en kamp i praksis.

Har du noe som kan motivere deg ekstra? Jeg prøver klær ganske ofte. Har klær i ulike størrelser. Nå er jeg på mitt tyngste noen gang (med unntak av graviditeten) og har lite klær som passer. Nekter å kjøpe nye klær og forsøker å glede meg til jeg passer inn i ulike plagg igjen. Noen dager, særlig når det er fint vær, hjelper det masse å tenke på kjoler som venter på meg.

utrolig lurt det med å finne frem for eks bukser som du ikke får skikkelig på deg og ha de liggende for gjevnt å prøve de. Det er utrolig motiverende når en endelig kommer inn i en slik bukse igjen. Selv har jeg en jeg fikk på meg i forrige uke for første gang på ett år. Kjente det bare sang i hodet mitt YEEEES dette er verdt å streve litt ekstra for... har noen andre på lur som jeg og håper e kommer inn i etter hvert

Klem fra meg

0

#46 Brukeren er ikke pålogget   TC 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationÅlesund

Skrevet 31 mai 2012 - 21:03

Vis innleggGraciegirl skrev 31 mai 2012 - 20:34:

7,53 km????? SYV KOMMA FEMTITRE KM??? Det er jo helt fantastisk! For en fabelaktig innsats.
Hvordan får du tiden til å gå? Hører du på musikk eller noe?

ja stolt av meg selv... er utrolig ulent og varierende terreng... altså masse bratte bakker og da blir det jo og en del bratte nedoverbakker. Så helt ærlig kjenner så kjenner jeg det litt i låra etter bakkene. Men denne løypa kommer jeg til å gå ofte :) skal bli deilig når e på sikt blir så vant til bakkene at det ikke får konsekvens for låra

nei hører ikke på noe som helst. nyter naturen da der er skog til alle kanter og samtidig så ser en mange steder over alle trerne nedover på sida og ut mot bebyggelser og havet.. vakkert syne jeg aldri går lei av. går jo og forbi litt bunkerser og slik på lypa og enn vann som var drikkevann tideligere.

og får hver kilometer så komer det høyt fra telefonen min ... for eks du har nå gått 1 km og har brukt tida XX min og XX sekund og innimellom så tenker jeg litt igjenom hva jeg er nødt å få unna denne dagen
0

#47 Brukeren er ikke pålogget   TC 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationÅlesund

Skrevet 31 mai 2012 - 21:13

Vis innleggGraciegirl skrev 31 mai 2012 - 20:39:

Største utfordringen min om dagen er å få drukket nok vann og å få spist nok grønnsaker.
Ender opp med å spise masse grønnsaker til middag, istedenfor å spre de utover dagen. Begynner å føle meg litt kanin allerede og har ikke lyst til å gå grønnsakslei.
Vann er vanskelig. Er så vant med å drikke Pepsi Max hele veien - og lite smaker like godt (spør du meg).

jeg slet med samme problemet med vann kontra pepsi max.. Her i huset har det alltid vært masse brus. Nå går det mest i vann for å være ærlig. og best av alt når mor har gått over til vann så begynte jentunge helt av seg elv å ta vann istedenfor brus og. de ser og følger oss mer enn vi tenke over.
Nå smaker det helt ærlig ikke like godt med den pespi maxen lenger. Blir regelrett for søtt. Det er faktisk lettere å kutte den bortimot helt ut. for drikker du den gjevn så smaker i hvertfall ikke vannet like godt for meg. Prøv i to uker å bare drikke vann da og ingen pepsi max så ser du hva som skjer når du prøver ett glass pepsi max i en helg. Håper du tar utfordringen og gir tilbakerapport når du tar første brus glasset.

selv så har jeg nå alltid stående 2 1/2L vannflaske som jeg hver eneste dag fyller opp å tar med meg på jobben. Drikker jeg mer så fyller jeg på de der.
chi pro maskina mi tar jeg alltid ett stort glass vann før jeg tar den og ett stort
og før jeg tar den og ett stort glass når jeg er ferdig.

siden jeg tar multivitamin og omega kapsler og chlorella 3 ganger for dag så tar jeg dette før frokost, lunsj og middag. og tar drikker jeg og ett stort glass vann mens jeg tar disse.

jeg syntes faktisk det er godt å ta seg litt agurk når jeg har lyst å putte noe i munnen jeg. Er bare ofte jeg ikke kommer på det, men blitt flinkere med det nå siste dagene. Blomkål er jo og godt rått
0

#48 Brukeren er ikke pålogget   TC 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationÅlesund

Skrevet 31 mai 2012 - 21:16

oisann... glømte å si at nå har jeg vært innom sportsbutikk og kjøpt meg en medium strikk. så gleder meg til å få teste den på hotellrommet :) stod litt øvelser i pakken og alle skal helt klart testet

Ønsker dere en strålendes herlig helg

klem
0

#49 Brukeren er ikke pålogget   Optimista 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 15-mai 12
  • LocationHordaland

Skrevet 31 mai 2012 - 22:33

Vis innleggGraciegirl skrev 31 mai 2012 - 20:39:

Hei igjen!

Jeg må bare ønske dere alle en SUPER FREDAG og si tusen takk for motivasjonen!
Gikk hjem fra jobb i dag, 1 time i et greit tempo. Etter at jeg hadde skrevet det her inne først så "måtte" jeg jo bare gjennomføre. Helt enig i at det er veldig gøy og motiverende å rapportere her inne.
Jeg er så glad for at vi støtter hverandre og gir hverandre tips og råd. Det kommer helt sikkert utfordringer underveis og da er det godt å ha andre i samme båt.

Flott å lese at du tok beina fatt fra jobben i dag! Tenk hvor mange kalorier du bruker på nye aktiviteter som dette!! Stå på! Ang vann - ja helt enig at dette er en utfordring, jeg er ikke noe brusdrikke - men har drukket kaffe i litervis i stedet og det er heller ikke bra. Men vannet kan du gjøre mye med. Begynn å ta en slurk, så en munnfull mat, så en slurk til - og før du vet ordet av det er ett glass vann drukket.Og du blir fortere mett på denne måten også! Tabben jeg gjorde i begynnelsen var å drikke "vannkvoten" på tom mage.... det gjør de drevne vanndrikkerne det! :) Og hiv i en skive eller to/tre med sitron, lime, appelsin eller eple i vannet.Frisk og faktisk godt! Ha en vannflaske (med sånn tut på - artigere å drikke av syns jeg...hehe) og ha den ved siden av deg på jobben. Ta en "sprut" nå og da (kanskje når du hører magen romle eller drømmer om sjokolade eller noe sånt) - og vips før du vet ordet av det må du tusle bort til krana og fylle på vannflaska (ekstra spasertur det og vettu!)
Vi tar små viktige steg mot målet vårt - vi er i bevegelse, tatt steget og det er flott!!!
Stå på videre, ;)
0

#50 Brukeren er ikke pålogget   Optimista 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationHordaland

Skrevet 31 mai 2012 - 22:37

Vis innleggTC skrev 31 mai 2012 - 21:16:

oisann... glømte å si at nå har jeg vært innom sportsbutikk og kjøpt meg en medium strikk. så gleder meg til å få teste den på hotellrommet :) stod litt øvelser i pakken og alle skal helt klart testet

Ønsker dere en strålendes herlig helg

klem

Supert TC!! Og hvis du ligger på gulvet og syns det er for hardt - bruk sengepleddet som underlag! Fabelaktig! ;) (Snakker om egen erfaring her hihi)
Riktig god tur og gleder meg til å lese om strikktreningen på hotellet! ;)
klem
0

#51 Brukeren er ikke pålogget   Optimista 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationHordaland

Skrevet 01 juni 2012 - 16:11

Yes,Yes YES!!!! Da hadde jeg samtale med instuktøren i da - og jeg plasserte skrotten på vekta, kneip igjen øya...og yes,yes ,yes..shabababoooba shabababoba lalalaalla.... cha cha cha cha cha...(min happy-sang)....jeg er nå 2,7 kilo lettere!!! 82.8 er vekta mi nå, nærmer meg "den magiske grensa" under 80!! lalalalala lalalala...

Første jeg gjorde var å spinne avgårde - i bil - til nærmeste butikk for å handle - åå nei ikke godteri jenter - men vaskemiddel !!! Faktisk første gang ei vekt har gitt meg spontan overskudd og lyst til å skure ned hele huset (og jeg tenkte, hmmm hvor mange kalorier kan jeg forbrenne...) Tror jeg begynner å bli tussete!! Men rent skal det bli!
Så først skal jeg ta meg en liten kaffekopp og snack (sunn snacks), nyte en solstråle eller ti og så hive på skaut, bestemors forkle, gummihansker (lekkers ikke sant) bare sig'en i kjeften som mangler haha - og skure gulv!!!
Jeg er så glad, så glad!! Vektreduksjonen er i gang! Og jeg gleder meg masse til å dele deres vektreduksjons-gledesutbrudd NÅR de kommer som perler på en snor!!! I morgen skal jeg spinne av gårde til treningssenteret og ta meg en spinningøkt og styrketrening! Selv om jeg er støl som pyton i bak og legger fra forrige økt, gleder jeg meg allerede!!!

lalalala lalala..... ;) god fredag jenter! Stor klem fra meg!! Super optiminsa! :)
0

#52 Brukeren er ikke pålogget   Bettalisa 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 29-mars 12

Skrevet 03 juni 2012 - 09:31

Hei! Dette har jeg lyst til å være med på. Blir 41 i løpet av året, og er 94,9 kg. Ønsker etterhvert å komme under 80 kg. Strever med å komme igang med trening, så kanskje det blir litt mer motiverende å trene når man må rapportere det til noen....Selvdisiplin er ikke min sterke side. Mange flinke spreke damer med i denne klubben ser jeg :D
0

#53 Brukeren er ikke pålogget   Optimista 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationHordaland

Skrevet 03 juni 2012 - 11:40

Vis innleggBettalisa skrev 03 juni 2012 - 09:31:

Hei! Dette har jeg lyst til å være med på. Blir 41 i løpet av året, og er 94,9 kg. Ønsker etterhvert å komme under 80 kg. Strever med å komme igang med trening, så kanskje det blir litt mer motiverende å trene når man må rapportere det til noen....Selvdisiplin er ikke min sterke side. Mange flinke spreke damer med i denne klubben ser jeg :D

Hei på du!
Graciegirl startet tråden men tror nok hun er enig med meg at du er hjertelig velkommen - vil si du oppfyller kriterier - over 40 (så vidt :) ) og har noen kilo ekstra som oss, har godt humør, og sliter like mye som oss! Jeg har selv tro på masse humor, å oppmuntre hverandre, spre og del gleder og sorger. Rapporteringen her hjelper iallefall meg til å dra meg selv ut av sofaen når muskler verker etter siste treningsøkt! De andre jentene har vært "tause" siden fredag - kanskje de er ute i skausen og løper hihi - men gleder meg til å få statusrapport fra dem! Optimista :)
0

#54 Brukeren er ikke pålogget   Lamamama 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 04 juni 2012 - 18:58

Vis innleggOptimista skrev 01 juni 2012 - 16:11:

Yes,Yes YES!!!! Da hadde jeg samtale med instuktøren i da - og jeg plasserte skrotten på vekta, kneip igjen øya...og yes,yes ,yes..shabababoooba shabababoba lalalaalla.... cha cha cha cha cha...(min happy-sang)....jeg er nå 2,7 kilo lettere!!! 82.8 er vekta mi nå, nærmer meg "den magiske grensa" under 80!! lalalalala lalalala...

Første jeg gjorde var å spinne avgårde - i bil - til nærmeste butikk for å handle - åå nei ikke godteri jenter - men vaskemiddel !!! Faktisk første gang ei vekt har gitt meg spontan overskudd og lyst til å skure ned hele huset (og jeg tenkte, hmmm hvor mange kalorier kan jeg forbrenne...) Tror jeg begynner å bli tussete!! Men rent skal det bli!
Så først skal jeg ta meg en liten kaffekopp og snack (sunn snacks), nyte en solstråle eller ti og så hive på skaut, bestemors forkle, gummihansker (lekkers ikke sant) bare sig'en i kjeften som mangler haha - og skure gulv!!!
Jeg er så glad, så glad!! Vektreduksjonen er i gang! Og jeg gleder meg masse til å dele deres vektreduksjons-gledesutbrudd NÅR de kommer som perler på en snor!!! I morgen skal jeg spinne av gårde til treningssenteret og ta meg en spinningøkt og styrketrening! Selv om jeg er støl som pyton i bak og legger fra forrige økt, gleder jeg meg allerede!!!

lalalala lalala..... ;) god fredag jenter! Stor klem fra meg!! Super optiminsa! :)

GRATULERER med et fantastisk resultat, Optimista :) Du er superflink og veldig motiverende for meg (og sikkert flere)! Du gjør en utrolig innsats.
Kjenner jeg må komme meg på spinningsykkelen for å slå følge med deg.
Klem tilbake!
0

#55 Brukeren er ikke pålogget   Lamamama 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 04 juni 2012 - 18:59

Vis innleggBettalisa skrev 03 juni 2012 - 09:31:

Velkommen til oss! Her er det freske damer med humor :)
Strever, som deg, med å komme i gang med trening. Blir superinspirert av Optimista, som spinner så det står etter!
Hva slags trening liker du best?
0

#56 Brukeren er ikke pålogget   Lamamama 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 04 juni 2012 - 19:03

Hallo til både "nye" og "gamle" damer.
Artig å se at vi blir flere og flere her inne. Håper vi kan motivere hverandre og støtte hverandre når det går trått.
Selv får jeg masse inspirasjon av å lese om andre som er flinke til å røre på seg. Kjenner at jeg har lyst til å være like "flink".
I dag hadde jeg veiedag - og resultatet er minus 1,4 kg den første uka. Jeg er kjempefornøyd. Sliter med vanninntak og trening, men gjør så godt jeg kan. En time yoga er gjort unna i dag - og det gjør godt for både kropp og sjel. Litt trimpoeng får jeg også - og det er jo en bonus.
Ønsker dere alle en strålende uke - og håper vi sees her inne.
0

#57 Brukeren er ikke pålogget   Optimista 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationHordaland

Skrevet 04 juni 2012 - 20:17

Hei alle sammen! Flott å se at Graciegirl er på nett igjen.
Helgen forsvant lynkjapt for meg - ble litt hyperaktiv tror jeg (sånn positiv ADHD - barn blir jeg kalt tross alder og manglende ADHD-diagnose...;) etter veiingen på fredag. Ble forhindret å skure ned huset fredag kveld - så tok det på lørdag (det gikk noen timer der) så ble det spinning og litt mage og ryggøvelser etter det.

I dag gikk jeg på tredemølle i oppoverbakke i 1 time og 10 min (gangefart mellom 6.5 -7.3 km/t) og bakkegraden var 5% - 14% (det var slitsomt). Svetta som en gal men fin variasjon fra spinning - lurt å endre på noen ting ellers kan kroppen gå i "dvale" - få mindre effekt ut av treningen. Så ble det en time med styrketrening i sal med svært lite pauser - trodde jeg skulle forkomme.... himmel og hav...

Blitt flink å drikke vann - har en spruteflaske på jobben og tar en slurk i ny og ne - faktisk 2 flasker (0,7 l) i løpet av dagen!! Har byttet ut kaffe med vann. Får håpe dette varer.
I morgen blir det ikke trening - skal på lagsamling med jobben - men onsdag er det spinning igjen!!
Har dere hatt veiedag i dag? Hva er status der jenter!!? Krysser fingrene for dere!
vi tastets! Klem til dere alle :)
0

#58 Brukeren er ikke pålogget   Optimista 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationHordaland

Skrevet 04 juni 2012 - 20:21

Vis innleggGraciegirl skrev 04 juni 2012 - 19:03:

Hallo til både "nye" og "gamle" damer.
Artig å se at vi blir flere og flere her inne. Håper vi kan motivere hverandre og støtte hverandre når det går trått.
Selv får jeg masse inspirasjon av å lese om andre som er flinke til å røre på seg. Kjenner at jeg har lyst til å være like "flink".
I dag hadde jeg veiedag - og resultatet er minus 1,4 kg den første uka. Jeg er kjempefornøyd. Sliter med vanninntak og trening, men gjør så godt jeg kan. En time yoga er gjort unna i dag - og det gjør godt for både kropp og sjel. Litt trimpoeng får jeg også - og det er jo en bonus.
Ønsker dere alle en strålende uke - og håper vi sees her inne.

Sorry Graciegirl - så ikke resultatet ditt! Superbra!! 1,4 kilo den første uka er mega-flott. Og hvis du lurer på hvor mye det er - ta frem noe matvarer (1 kg sukker, smørpakker e.l.) og kjenn på vekta!!! Regner med du tok en schupidoooobi chachacha svingom på stuegulvet når du så resultatet!! :) Du er i gang! Vær stolt av deg selv!! stor grattis klem til deg! :)
0

#59 Brukeren er ikke pålogget   Lamamama 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 05 juni 2012 - 20:28

Vis innleggOptimista skrev 04 juni 2012 - 20:17:

Hei alle sammen! Flott å se at Graciegirl er på nett igjen.
Helgen forsvant lynkjapt for meg - ble litt hyperaktiv tror jeg (sånn positiv ADHD - barn blir jeg kalt tross alder og manglende ADHD-diagnose...;) etter veiingen på fredag. Ble forhindret å skure ned huset fredag kveld - så tok det på lørdag (det gikk noen timer der) så ble det spinning og litt mage og ryggøvelser etter det.

I dag gikk jeg på tredemølle i oppoverbakke i 1 time og 10 min (gangefart mellom 6.5 -7.3 km/t) og bakkegraden var 5% - 14% (det var slitsomt). Svetta som en gal men fin variasjon fra spinning - lurt å endre på noen ting ellers kan kroppen gå i "dvale" - få mindre effekt ut av treningen. Så ble det en time med styrketrening i sal med svært lite pauser - trodde jeg skulle forkomme.... himmel og hav...

Blitt flink å drikke vann - har en spruteflaske på jobben og tar en slurk i ny og ne - faktisk 2 flasker (0,7 l) i løpet av dagen!! Har byttet ut kaffe med vann. Får håpe dette varer.
I morgen blir det ikke trening - skal på lagsamling med jobben - men onsdag er det spinning igjen!!
Har dere hatt veiedag i dag? Hva er status der jenter!!? Krysser fingrene for dere!
vi tastets! Klem til dere alle :)

Så strålende flink du er. Tredemølle med opp til 7,3 og opp til 14% er jo veldig, veldig bra. Når jeg var i bedre form klarte jeg til slutt 7,0 med 3% stigning - og jeg syns det var beinhardt! Jeg må si at du virkelig inspirerer meg, Optimista.
Vet du hva?! I morgen skal jeg forsøke meg på en spinning time. Begynner med 40 minutter. Har ikke vært på spinning på neste 2 år, så jeg er rimelig nervøs. Har dyttet det foran meg lenge, men NÅ skal jeg forsøke meg. Har nye spinning sko, har aldri brukt det før, så er litt spent på hvordan det blir.
0

#60 Brukeren er ikke pålogget   Optimista 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationHordaland

Skrevet 05 juni 2012 - 22:46

Vis innleggGraciegirl skrev 05 juni 2012 - 20:28:

Så strålende flink du er. Tredemølle med opp til 7,3 og opp til 14% er jo veldig, veldig bra. Når jeg var i bedre form klarte jeg til slutt 7,0 med 3% stigning - og jeg syns det var beinhardt! Jeg må si at du virkelig inspirerer meg, Optimista.
Vet du hva?! I morgen skal jeg forsøke meg på en spinning time. Begynner med 40 minutter. Har ikke vært på spinning på neste 2 år, så jeg er rimelig nervøs. Har dyttet det foran meg lenge, men NÅ skal jeg forsøke meg. Har nye spinning sko, har aldri brukt det før, så er litt spent på hvordan det blir.

kjapt innom her! Har vært på lagsamling med jobben - har vært flink og kun spist sunt og passe hele veien og drukket masse vann!
I morgen blir det spinning på meg så Graciegirl vi spinner i lag på hver vår kant av landet! Jeg skal heie på deg!! Det går knallbra, helt sikker på det! Gleder meg til å høre hvordan det har gått med deg!! Og husk du kan selv bestemme belastning og fart. Du vil nok kjenne det dagen etter , men tenk bare positive tanker når du merker du har muskler på de utroligste steder (støl,,,) det går bedre for hver gang! Det kan jeg love deg, og du svir av mange kalorier!!! ;) Nå må jeg legge meg - god natt og all lykke til med sunn fornuftig aktivitet på en sommerlig onsdag! ;) natta klem
0

Valgmuligheter for emne:

• 44 Sider +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet