Jeg vil gjerne også være med
Er egentlig med i en annen tråd også, men der er det ganske stille om dagen..skader ikke å rapportere her også, jeg trenger virkelig motivasjon!
Jeg er 31 år, og etter fødsel for ett år siden gikk jeg endel opp. Barselpermisjon med mye kafe og ingen trening var vel ikke så kjempelurt, så da jeg bestemte meg for å ta tak for noen måneder siden, veide jeg nesten like mye som da jeg var høygravid. Var ca 67-68 før graviditeten, ca 80 ved fødsel, og min startvekt her i dette "prosjektet" er ca 78. Har brukt noen måneder nå på å komme meg ned til ca 74, vil aller helst ned til 65. Synes det går sakte, men jeg vet godt hvorfor....altfor glad i sjokolade og dårlig mat. Og mannen min og jeg er ikke de flinkeste til å alltid velge sunt i en travel hverdag. Denne uken har jeg sprengt kcalgrensa halvparten av dagene. Æsj, så dumt altså! Har også vært syk de siste ukene, så har ikke fått trent.
På den positive siden så har jeg (bortsett fra nå når jeg har vært forkjøla) kommet i gang med å jogge, så prøver å jogge tre ganger i uka, og da gjør jeg og litt styrkeøvelser. Jeg har også blitt flinkere til å lure inn mer grønnsaker i løpet av dagen.
Det var litt on meg. Jeg ammer forresten noe fremdeles, så har vært redd for å gå for fort ned (leste noe om giftstoffer i melka, men trror nok ikke jeg er så veldig i fareesonen).
Jeg føler det er litt viktig for meg å gå ned nå, slik at jeg har en litt sunnere bmi til neste svangerskap

er for øvrig 164 høy.
Håper jeg kan få være med og følge deere!

Selv med plagsom ipad.