nessie87 skrev 10 juni 2012 - 22:46:
Er faglært servitør så får gått en del på jobb men blir jo ikke akkurat trening, samtidig så har eg siste året studert så blitt mye mindre aktivitet, vet ikke enda om ej fortsette som student til høsten da kroppen min bare ble verre og verre fra februar, mens nå virke det som den godtar meg sånn ca igjen
Ellers så gifta ej mej for 2 uker sia i Pakistan, en uforglemmelig opplevelse og nå skal ej virkelig overraske han til eg ser ham igjen
I morgen blir det jobb samtidig som ej håpe ej rekk spinningtimen rett etterpå selv om ej e støl fra lørdagens spinningtime.
Er ellers glad i små turer på "Fjellstua" 418 trinn opp og der oppe jogger ej gjerne litt før ej går ned igjen- når eg tar hele trappen uten pauser er det en trumf. men det er lenge sia ej he vør der no, va der i kveld med ca 4 stopp.
Hva slags trening bedriver du med? Og gjør sånn ellers

Det er jo bare et pluss at du har en jobb som gjør at du må gå hele tiden.

Studier har en tendens til å ødelegge litt av aktivitetsnivået altså. Kjenner til den selv, bare jeg enda har gått ferdig videregående og et folkehøyskole år.
Wow! Gratulerer så masse.. Så koselig!

Det er et bra mål synes jeg! Det får deg jo til å ville enda mer.

Dessuten er jeg sikker på at du klarer det!
Du har nok kommet litt lenger enn meg i treningen, men i dag tok jeg turen ned til butikken for å kjøpe middag. (Og jeg kjøpte bare sunne ting, noe som ikke er alltid like lett for meg) Jeg gikk også opp igjen. Til sammen 3.6 km. Heldigvis ble det en god bakkeintervall på den turen også.

Jeg synes du er kjempeflink som går alle de trappene selv om det blir 4 stopp. Det er en god start, og det er kjempebra!

Skal melde meg inn i treningssenter, men avventer fordi det er sommer. Jeg kommer til å legge vekt på å gå turer, gå bakkeintervaller og etter hvert jogge.
Ellers prøver jeg å skaffe meg heltidsjobb, nå har jeg bare en sommerjobb på sykehuset - renholder. Det blir utrolig mye gåing i løpet av en dag, noe jeg er kjempeglad for. Forlovet meg med min kjære for 4 mnd siden.