Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Snegla sin vei mot et sunnere og lettere liv Vurder emne: -----

#1 Brukeren er ikke pålogget   snigla 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 11-juni 12

Skrevet 12 juni 2012 - 01:02

Hei alle som titter innom !

snigla er en jente på 32 år .

Har vært en jojo slanker i 15 år , før jeg gikk på en smell november 2008 , hadde blitt syk av all slankingen !

Hadde en vekt på 99.9 kg , stooort sjokk !

Juli 2009 hadde gått ned til 82.5 men med same måte som før . Kroppen var enda mer syk og i februar 2010 var vekten oppe på 93.8

Startet med noe helt nytt livsstilendring ..... !

Etter dette kommer snegla inn , får dette har ikke gått fort nedover !

Gikk ned 6.2 kg i 2010 og var 01.10 siste gang på 90 talet og mistet 9.4 kg i 2011 .
Har siden sommeren 2011 ligget stabilt rundt 79 kg , hadde et hopp rundt jul på + 3.9 som var borte til påske

Håper en dagbok og mer fokus , skal få vekten til å løsne igjen og kampen om det siste 20 kg kan starte !

Sist veiing 01.06.12 viste 79.8

Har mistet totalt :
13 cm rundt navlen , 21 cm - 5 cm over navlen , 18 cm - 5 cm under navlen , 11 cm rundt puppene , 5 cm rundt halsen , 3 cm på overarm , 13 cm på hoftene , 13 cm på lår , 5 cm på legg og 16 cm på rumpa .

Målet er å komme ned til normal bmi som vil si 64 , men satser på 60 - 63 kg . Er 160 høy .

Legg gjerne et spor i dagboken min
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   Sanndrom 

• Member
  • PipPip
  • Ble medlem: 31-desember 11

Skrevet 12 juni 2012 - 19:14

Så flink du har vært, selv om det kanskje ikke har gått så fort. Tror det er større sjans for at en klarer å holde det. Selv har jeg begynt veien ned mot matchvekt denne måneden. Har akkurat fått en liten gutt og veide 100 som høygravid. Har klart å komme meg ned til 91 nå, men vil ned 20-25 kg og det skal ta meg et år, er planen!
0

#3 Brukeren er ikke pålogget   snigla 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 12 juni 2012 - 22:17

Hei sanndrom :) Koselig med en hilsen ! Tusen takk ! Gikk dessvere fortere når jeg var en jojo slanker , men det positive er at når jeg la om til livsstilendring er det mye lettere å holde stabil vekt , noe jeg aldri klarte tideligere ... Kanskje vi kan følge hverandre på veien fremover , har selv en plan om å klare mitt mål til ferien neste år , tror visst jeg legger lista til at jeg skal klare en halv kg i uken da har jeg et realistisk mål . Har troen på at nå er jeg klar å kjempe om det siste 20 kg :rolleyes:
1

#4 Brukeren er ikke pålogget   snigla 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 22 juni 2012 - 22:39

Da kan jeg si med et smil at kampen om det 20 siste kg har endelig startet :rolleyes:

Dagens veiing var en god opplevelse :D

01.06 viste vekten 79.8 kg og i dag var den nede på 77.4 kg

Kjempe herlig motivasjon :) :) :)
0

Valgmuligheter for emne:

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere