Heihei!
Jeg er langt ifra ny her inne. Har fulgt x-antal tråder, hatt x-antall mål osv. Det eneste utfallet av alle disse rundene er at jeg fortsatt sitter med 20 kilo i pluss, og et elendig selvbilde. Når man hele veien setter seg mål man aldri greier, ja da bli selvtillit gradvis svekket.
I dag er jeg en dame som er overvektig med et syn på selv som ikke fortjener dagslys.
Før var jeg en aktiv dame, slank og med godt selvbilde. Det er denne personen jeg vil være! Og det er denne personen det er best for meg selv, og familien min, at jeg er!
Vet ikke hvor mange ganger jeg har begynt på nytt, og tenkt "Denne gangen har jeg trua". I starten tenkte jeg det. Etter hvert som det har blitt flere og flere starter har jeg tenkt "ja, jeg prøver igjen, tviler på at det går denne gangen...". Og da går det jo ikke!!! Erfaringene viser jo for meg at det ikke går, da hadde jeg ikke skrevet denne nye tråden.
I dag tidlig tenkte jeg "ANDRE KAN, ALTSÅ JEG KAN OGSÅ!!! NÅ KOMMER DET TIL Å GÅ!!!!"
Litt om meg:
- 29 år
- gift tobarnsmor
- 170 cm
- 91,1 kilo
Målet mitt med denne siste starten er:
* komme igang med og få gode rutiner på trening --> strammere kropp, og mer energi
* spise sunnere mat, mindre godis og pare passe posjoner --> slankere og sunnere kropp
-----> BEDRE SELVBILDE
Målet mitt er å ta av 20 kilo på 1 år!
1.delmål: 7 kilo til 3.september.
2.delmål: 5 nye kilo til 3.desember
3.delmål: 5 nye til til 18. mars
4.delmål: 5 nye til 10.juni
Min jobb blir ikke bare vektnedgang, men også å bygge selvtillit! Flere som tenker likt??
Vil du være med på å styrke kroppen og sinnet?? Hyggelig om du blir med