Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Nå forsvinner kiloene!!! :) Vurder emne: -----

#1 Brukeren er ikke pålogget   birtemor 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Gruppe: Members
  • Ble medlem: 02-mai 10

Skrevet 21 juni 2012 - 21:38

Måååå bare tipse alle dere i samme situasjon som meg! Jeg har(HIPP HURRA!) gått ned masse den siste måneden! Og det er fordi jeg klarer å trene mer! Har aldri likt å trene, har alltid følt meg feit og kvapsete og dårligere enn alle andre. Men så fant jeg en artikkel i Trønderavisa om noe som heter Livegym.no Det er et treningssenter på nett og nå får jeg inn flere treningsøkter om dagen. Jeg har begynt med zumba OG aerobic OG styrke(ja, er sååå stolt!)Kanskje noen fler kan få hjelp her? Egentlig perfekt å kombinere med Roede!

Lykke til alle sammen!!! :)
0

#2 Brukeren er ikke pålogget   birtemor 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 22 juni 2012 - 17:51

Glemte å legge med en link, det gjør det jo så mye enklere! :)

http://www.livegym.no
0

#3 Brukeren er ikke pålogget   Milla1985 

• Newbie
  • Pip
  • Ble medlem: 25-juni 12

Skrevet 25 juni 2012 - 20:04

Meldte meg inn i dag og har tatt en time med morgen Yoga og skal nå klokken 22:00 være med på kvelds Yoga! Fantastisk genial denne siden her! :D
Dagen i dag er den første dagen i resten av ditt liv
0

#4 Brukeren er ikke pålogget   birtemor 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 26 juni 2012 - 18:43

Så bra, Milla! Er så glad at du likte den! Er koselig å anbefale ting som andre kan ha nytte av! :)

Ser deg på Livegym! :)
0

#5 Brukeren er ikke pålogget   Choopie 

• Member
  • PipPip
  • Ble medlem: 29-juli 09

Skrevet 01 juli 2012 - 09:53

Vis innleggbirtemor skrev 26 juni 2012 - 18:43:

Så bra, Milla! Er så glad at du likte den! Er koselig å anbefale ting som andre kan ha nytte av! :)

Ser deg på Livegym! :)

Dette hadde jeg og nytte av! Supert for oss med små barn, som ikke har så mye tid til overs!! Har trent Zumba og aerobic og har gangsperr overalt! Genialt, og billig!! Takk for tips!!
0

#6 Brukeren er ikke pålogget   birtemor 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 04 juli 2012 - 22:07

Vis innleggChoopie skrev 01 juli 2012 - 09:53:

Dette hadde jeg og nytte av! Supert for oss med små barn, som ikke har så mye tid til overs!! Har trent Zumba og aerobic og har gangsperr overalt! Genialt, og billig!! Takk for tips!!

Bare hyggelig! Er så glad for at jeg hev meg rundt og anbefalte når jeg ser at andre også får masse utbytte av det! :)

Birtemor :)
0

#7 Brukeren er ikke pålogget   birtemor 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 10 juli 2012 - 21:41

Hadde vært litt artig om jeg hadde kjent igjen noen herfra inne på Livegym.no! Heter dere det samme der inne? Kan vi som også er her legge på et smileansikt bak navnet vårt, så vi ser hverandre? Jeg gjør i alle fall det, så kan dere kjenne igjen meg!

0

#8 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 08-august 11

Skrevet 11 juli 2012 - 08:34

Vis innleggbirtemor skrev 10 juli 2012 - 21:41:

Hadde vært litt artig om jeg hadde kjent igjen noen herfra inne på Livegym.no! Heter dere det samme der inne? Kan vi som også er her legge på et smileansikt bak navnet vårt, så vi ser hverandre? Jeg gjør i alle fall det, så kan dere kjenne igjen meg!

Jeg begynner med livegym etter ferien så da skriver jeg det samme nicket jeg har her! Blir moro å kan trene flere sammen!;)Blir spennende å prøve dette!
0

#9 Brukeren er ikke pålogget   birtemor 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 11 juli 2012 - 18:21

Hei jqulin!

Så artig! Jeg gleder meg til å se deg der! Jeg blir kjempeinspirert av å se "kjentfolk"! :) Skriv gjerne en hilsning på profilen min når du har blitt medlem så jeg ser at du er med! :)Hvilke timer liker du å gå på? Kanskje vi treffes på timer også! :)

0

#10 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 12 juli 2012 - 11:39

Vis innleggbirtemor skrev 11 juli 2012 - 18:21:

Hei jqulin!

Så artig! Jeg gleder meg til å se deg der! Jeg blir kjempeinspirert av å se "kjentfolk"! :) Skriv gjerne en hilsning på profilen min når du har blitt medlem så jeg ser at du er med! :)Hvilke timer liker du å gå på? Kanskje vi treffes på timer også! :)

Jeg tror det blir mye variert egentlig.. litt spent på zumba også er jeg glad i yoga! Blir veldig moro å begynne så kan vi motivere hverandre!;) Jeg skal sende en hilsen vettu!:)
0

#11 Brukeren er ikke pålogget   birtemor 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 12 juli 2012 - 18:47

Vis innleggjqulin skrev 12 juli 2012 - 11:39:

Jeg tror det blir mye variert egentlig.. litt spent på zumba også er jeg glad i yoga! Blir veldig moro å begynne så kan vi motivere hverandre!;) Jeg skal sende en hilsen vettu!:)

Supert!! :) Tror dette kan bli ganske sosialt etterhvert! :)

0

#12 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 06 august 2012 - 10:18

da har jeg meldt meg på livegym og tok første treningen idag.. høyintensitet aerobic, styrke på mage og så aerobic for nakke og armer og det føltes godt altså! Dette skal jeg nok kaste meg på hver dag!;)
0

#13 Brukeren er ikke pålogget   birtemor 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 07 august 2012 - 14:07

Vis innleggjqulin skrev 06 august 2012 - 10:18:

da har jeg meldt meg på livegym og tok første treningen idag.. høyintensitet aerobic, styrke på mage og så aerobic for nakke og armer og det føltes godt altså! Dette skal jeg nok kaste meg på hver dag!;)

SPREKA!!! Det var litt av en start!!! :) Men mener du Yoga for nakke og skuldre? ;) Den timen har jeg tatt en del også! Herlig for å få løst opp i "stressmusklene"! Skal se om jeg ser deg på en time! Tenkte meg på livetimen(aerobic og styrke kl 17.00) Kanskje jeg ser deg der? :)

0

#14 Brukeren er ikke pålogget   jqulin 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 08 august 2012 - 08:13

Vis innleggbirtemor skrev 07 august 2012 - 14:07:

SPREKA!!! Det var litt av en start!!! :) Men mener du Yoga for nakke og skuldre? ;) Den timen har jeg tatt en del også! Herlig for å få løst opp i "stressmusklene"! Skal se om jeg ser deg på en time! Tenkte meg på livetimen(aerobic og styrke kl 17.00) Kanskje jeg ser deg der? :)

Hehe.. ja det var yoga jeg mente! Er skikkelig stiv i kroppen ihvertfall etter styrke på mage!! Tenkte jeg skulle skrive på siden din men fant ikke ut hvordan! Jeg har jobba seinvakter de siste dagene så jeg har trent da på dagtid.. blir nok mye av det tenker jeg! Kanskje det blir noe ikveld for da har jeg fri!
0

#15 Brukeren er ikke pålogget   birtemor 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 08 august 2012 - 17:19

Vis innleggjqulin skrev 08 august 2012 - 08:13:

Hehe.. ja det var yoga jeg mente! Er skikkelig stiv i kroppen ihvertfall etter styrke på mage!! Tenkte jeg skulle skrive på siden din men fant ikke ut hvordan! Jeg har jobba seinvakter de siste dagene så jeg har trent da på dagtid.. blir nok mye av det tenker jeg! Kanskje det blir noe ikveld for da har jeg fri!

Zumba i kveld kl 19.00! :) Det er snaaart!

0

#16 Brukeren er ikke pålogget   Tøtto77 

• Member
  • PipPip
  • Ble medlem: 05-august 12

Skrevet 08 august 2012 - 17:36

Vis innleggbirtemor skrev 08 august 2012 - 17:19:

Zumba i kveld kl 19.00! :) Det er snaaart!

Gu så spennende?!..
Hva er dette live gym ?..ikke peiling på noen ting innpå her... Uff :rolleyes: Helt ny.. :rolleyes:
Postet bilde
0

#17 Brukeren er ikke pålogget   Tøtto77 

• Member
  • PipPip
  • Ble medlem: 05-august 12

Skrevet 08 august 2012 - 17:40

Vis innleggDamen77 skrev 08 august 2012 - 17:36:

Gu så spennende?!..
Hva er dette live gym ?..ikke peiling på noen ting innpå her... Uff :rolleyes: Helt ny.. :rolleyes:

Gikk inn på linken over, så genialt!! :D
Postet bilde
0

#18 Brukeren er ikke pålogget   birtemor 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Skrevet 10 august 2012 - 20:15

Vis innleggTherese77 skrev 08 august 2012 - 17:40:

Gikk inn på linken over, så genialt!! :D

Så bra du fant ut av det! :) Det passer sikkert ikke for alle, men det har fått meg i gang! Jeg vet nesten ikke om jeg tør å si det, men jeg tror jeg har begynt å like og trene!

Birtemor:)
0

Valgmuligheter for emne:

Side 1 av 1
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere