Hei, snarttobarnsmor!
Har glyttet innom tråden din et par ganger allerede, men var litt usikker på om jeg skulle slenge meg med da jeg er på et par tråder allerede. Men jeg svarer deg,fordi vi har samme målet. Jeg ønsker også 20 kilo ned, har prøvd mange ganger (bla a på tråden til bijou, der det gikk både opp og ned).
Jeg runder år neste år, de magiske 30

Og drømmer om en smashing, slankere og sunnere kropp!
Jeg vil gjerne følge deg, jeg
Veide mandag 91,4
Har de siste ukene strevd med motivasjon, og har jobbet mye med det mentale. Treningen har jeg også fått igang. Så nå er det maten det står på. Dvs godteriet. Maten i seg selv er sunn nok, men utskeielsene blir for ofte, og for store. Der er svakheten min.
Denne uka har, dessverre, vært elendig. rett og slett fordi jeg har vært syk. Men nå er kroppen på tur opp igjen, så nå er jeg snart i siget!
Kort om meg:
29 år, gift, småbarnsmor, aktiv jobb, liker å trene, men liker også sofaen og en god bok/film med tilhørende godisskåler. Er 170 cm, og veier 91,4 kilo.
Målsettingen er 20 kilo til neste år (vår/sommer).
Gratulerer med en flott førsteuke, det var veldig bra!
restaurantbesøk er vel bare slik det blir noen ganger. Får tenke at man ikke skal det samme i morgen. Ser ut som du ror deg godt i land med sunn grillings og salat!
Ha en fortsatt fin helg!