Ja, man må jo prøve å finne ut hva som passer for seg selv, det er viktig. Jeg er helt motsatt - er ikke glad i å spise store måltider, så spiser heller mange små, det blir fort til at jeg spiser 7-10 ganger om dagen. Problemet mitt er at jeg eeeeeelsker å småspise, og her er dt lett for at jeg "glemmer" å registrere småbitene. Og mange biter små blir, som vi vet, fort til en stor Å :/
Noen ganger er jeg i kantinen fire-fem ganger om dagen, haha, da tror de vel jeg er helt tullerusk, de som jobber der:D
Det viktigste er vel å finne ut hva man trives med. Og om du trives bedre med litt færre måltider, så prøver du det

det viktigste er vel at det aldri går mer enn tre-fire timer mellom hver gang kroppen får "noe" å jobbe med, så sikkert lurt å ha et eple eller en liten yoghurt etc for hånden da:)
Er helt enig i at man må nyte livet - så mye vi bare kan!

Denne uken blir en liten utfordring for meg, med sosiale aktiviteter både onsdag, fredag og lørdag. Og alle innebærer forventninger (og lyst!!!) om å drikke alkohol.
Har laget en plan for trening ihvertfall. Jobbet i helgen, så har fri i dag og i morgen, så planlegger lengre turer begge dager, i tillegg til trening på kveld. Og yoga torsdag. Og en liten treningsøkt på søndag. Pluss gå til og fra jobb, som jeg alltid gjør.
Så får vi se hvordan det går med denne alkoholen. Onsdag skal jeg klare meg med ett glass vin, skal jo på jobb dagen etter. Fredag er det fest = utfordring og blandede følelser. Men gleder meg! Lørdag, konsert jeg har fått i gave. Og mange kjente som skal gå. Mange som vil drikke øl både før, under og etter.
Ah, dette livet

Er bortskjemt som bare det, men klarer å lage problemer av det meste :/ Nå: marka i strålende sol:)