Jeg har bestemt meg for å klare det på egenhånd. Jeg er ekstremt viljesterk. Men selv om jeg holder meg til kalorien og spiser svært variert, trener. Så drømmer jeg om å rulle meg i frityrstekt mat. Spise meg stapp mett, godteri osv.Ikke det at jeg spiste mye av sånt tidligere, men bare å vite at man ikke skal. Og jeg har alltid vært glad i mat, og mitt kosthold har ikke tidligere vært så usunt, men mengden. Jeg har alltid spist til jeg omtrent sprekker

Jeg er en normal+ jente. De fleste får hakeslipp når jeg sier hva jeg veier, fordi jeg alt er så greitt fordelt, men jeg veier for mye. Og jeg skal komme meg ned de kiloene nå. Men jeg er sulten. Selv om jeg spiser ofte, variert...Og når jeg er sulten så skulle det vel være svært enkelt å ta seg en gulerot, ett eple, noe grønnsaker. men det frister overhode ikke. Noen andre som har det slik. Hva skal man gjøre for å slippe taket på det å bare ønske å spise søtt, fett og salt? Er det blodsukkeret mitt som blir lavt. God råd takes imot med takk