Jeg er helt ny her på Roede-klubben, og vil gjerne skrive med andre i samme situasjon, så vi kanskje kan oppmuntre hverandre
Jeg er en to-barnsmor på 34 år, 160 høy og 72 kg. Ønsker i denne omgang å komme ned til 66 kg. Har vert oppe i 83,3 kg på mit meste, men det er heldigvis 12 år siden, og jeg skal ALDRI dit igjen! Har gått kurs før, men det er mang år siden, og da var det ikke noen nettside vi kunne skrive inn i, det syns jeg er kjempe flott!
Jeg trener en god del, men litt varierende etter hvor mye tid jeg har til rådighet.... Jeg reiser en del i jobben, og har aktive unger, så det kan variere fra 3 til 6 ganger pr uke. Akkurat nå er jeg inne i en god periode, sikkert fordi motivasjonen er på topp eter en sommer med MYE god mat!
For meg er det maten som er utfordringen, jeg elsker god mat, og spesielt smågodt og sjokolade! Men nå er det slutt på utskeielsene, jeg må finne en måte å leve på, slik at jeg holder vekten stabil. Var nede i 68 kg i høst, men i vår har jeg vært altfor slapp både med trening og mat.
Håper noen vil skrive med meg, og at vi kan motivere hverandre
Jeg har veiedag onsdag, så krysser fingrene for at jeg da har gått ned.
Lykke til til alle der ute, dere er flinke!!!