Gå til innhold

Veien mot drømmevekta


Anbefalte innlegg

Ja nå er det påan igjen. Jeg gir aldri opp. Vekta viste i dag 86,6 kg og jeg er bare 1,61 høy :angry: Jeg har prøvd å gå ned i vekt mange ganger før,og har gått på to GR kurs, men har sakte men sikkert gått opp i vekt igjen. Denne gangen er jeg vel kanskje mer motivert. Har fått problemer med kneene, og det er ikke særlig kjekt å gå tur i heia med hunden når smertene hugger til.

Det er jo så mange kjekke folk her inne, så jeg hadde satt pris på hvis noen ville være med meg på ferden mot ett lettere liv. :rolleyes: Jeg skal følge meny 2, og mitt første delmål blir å komme under 80 tallet.

 

Startvekt: 86,6

Første delmål: Under 80 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! :-)

 

Har vært medlem her en ukestid nå, og har gått ned 1,7 kg ca.

 

Startet med 86,7 kg, og veier nå 85 blank!

 

Sliter litt med å holde meg unna søtt, da jeg virkelig elsker sjokolade, kaker osv. Men det er jo forskjell på og spise en hel kake og å unne seg et stykke.. :-P

 

 

Jeg er forresten 23 år gammel og 1,73 høy. Trivselsvekten min er på 65-68 kg og mitt første delmål er 75 kg.

 

Jeg skal ha i meg 1600 kalorier om dagen men jeg har bestemt meg for at jeg kan spise hva jeg vil en gang i uken, og det er lørdagene. Har planer om å begynne å trene litt igjen, men tenkte å vente litt til før jeg tar det steget.

 

Når har du veiedag? Jeg har mandagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Donna89 :) Så kjekt at du vil være med. Det er jo en ekstra inspirasjon hvis man liksom må rapportere til noen. :D

Jeg har også veiedag på mandager, så det passer jo supert. Vi ligger jo ganske likt i vekt, men du er jo ganske høy, og trenger jo ikke gå ned så mye som meg. Minus 1,7 kg på en uke det er jo kjempebra :D

I går gikk det vel nokså bra vil jeg si. Var på tur i nesten to timer (med masse oppoverbakker), så det ble vel ca 800 kcal minus ifølge pulsklokka. :D

Jeg følger meny 2, og skal også ligge på rundt 1600 kcal. Jeg er også veeeldig glad i sjokolade og chips. Går egentlig ganske mye tur, men har den uvanen å stappe i meg en stor sjokolade pluss noe chips når jeg kommer hjem, så da er alle kaloriene på plass igjen. Må prøve å finne ett sunt alternativ. Problemet er jo bare at ingenting smaker så godt som sjokolade å chips :mellow:

Om tre uker skal jeg på tur til Tyskland med jobben, så jeg må bare klare holde full fokus frem til da (og etterpå). Jeg kommer ikke til å tenke slanking de dagene jeg er på tur.

Har på meg hold inn truse i dag på jobben, og fikk spørsmål om jeg hadde slanket meg, hi hi de skulle bare visst :P

 

Ha en fin dag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere

 

Jeg vil gjerne være med dere nedover til drømmevekten:-).

Jeg er i dag 89,7 kg og 169 cm høy. Min drømmevekt er 62 kg så jeg har MANGE kilo igjen.

 

Jeg kjenner meg igjen med dere, elsker sjokolade, snop, snacks, kaker og god mat.. Har slitt med disse kiloene i flere år etter graviditeter, men kjenner nå at det er på tide å bli ferdig med denne slankingen og heller kunne ha fokus på andre ting i livet;-).

 

Jeg har også veiedag på mandager, startet for fullt i går men har brukt ferien på å gå ned 3 kg så jeg er igang :P .

 

Jeg skal i en barndåp om 5 uker og håper på å holde 100 % trykk til da i først omgang, så må jeg så klart fortsette etterpå men med nesten 30 kg å ta av må jeg sette meg overkommelige mål.

 

Første delmål i kilo er å komme under 85 kg.

 

Jeg har gått GR mange ganger og har både lyktes og ikke lyktes. Jeg har aldri før prøvd å være med på forumene her inne så her er jeg noe rusten..dere får hjelpe meg :rolleyes: .

"]Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg også elsker alle slike usunne ting!! Koffor skal alt det som ikkje er bra for oss vere så godt, mens alt det sunne er absolutt ikkje så godt!? Dumt er det..

 

Etter 2 graviditeter med 6 års mellomrom, og kiloene som kom iløpet av første svangerskapet, og som har tviholdt seg på kroppen min siden da, var det virkelig nok for meg! Lillebroren kom til verden i april, og da var eg på 104!! Høggravid da, men anyway! Men 9 kg rant fort av, og da eg begynte å trene i mai-juni var eg på 95,5 kg. Siden treningsstart har eg gått ned 9 kg, snart 10, til, greit nok fornøgd med det, men har en laaaaang vei å gå enda. Eg vil tilbake til 65 kg som eg ikkje har vert siden før min første graviditet. Good luck me! ;) Men vi kan klare det alle sammen, å nå drømmevekta vår!!

 

Eg investerte i personlig trener eg, i mai, og det er noe av det lureste eg har gjort. Så mye lettere å tvinge seg ned på treningsenteret når det står en og venter på deg. Og han kjørte meg hardt i kver time! Så utrolig god følelse etter kver time. Og siden eg da fikk smaken på det, har eg no klart å reise på trening flere ganger i veka alene. Timene med PT er jo ferdig, så no må eg jo stå på egne ben. Og hittil er det ingen problem. Styrketrening kver mandag, onsdag og fredagsmorgen, og trilletur med barnevogna kver dag. I går kveld var eg på spinning på kvelden, siden eg ikkje fikk vert på styrketrening på morgenen pga skulestart for jentungen :rolleyes: Spinna mye før, men no var det lenge siden, men så fantastisk godt det er når svetten renner og kaloriene brenner av :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nyaco og Sjokolade-dama :rolleyes: Nå ble jeg kjempeglad over at så mange vil være med. Føler at det er en super inspirasjon. Dere er jo godt i gang begge to, så gratulerer med nedgangen. Er det noen av dere som går på kurs? Jeg følte vel sist jeg gikk på kurs at det var lite inspirerende, og jeg lærte vel ikke noe som jeg ikke visste fra før, så jeg har valgt å klare meg på egenhånd (med hjelp fra dere :D ).

Jeg tenker jo litt sånn at hvis jeg klarer meg på egenhånd så "sparer" jeg jo over 2000 hver sjuende uke som jeg heller kan bruke på nye klær. Det er jo en slags inspirasjon i det også.

 

Når det gjelder den underskrifta Sjokolade-damen, så går du inn på tickerfactory og lager en underskrift som du ønsker. Når denne er helt ferdig og alle data er ferdig ligger det en url adresse nederst, eller ganske langt nede på siden. Du må kopiere hele denne teksten med / parantes og alt.

 

Under forum går dere inn på min profil, rediger min profil. Da velger dere endre signatur. Der er det plass til å skrive hva du ønsker i signaturen. Her limes også denne url adressen inn. trykk så lagre og den skal fungere fint.

Håper det var forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vi er fler :)

 

At du klarte å svi av 800 kalorier er jo kjempebra! Selv om du kanskje har spist tilsvarende så blir det jo muskler og kondisjon av det, og muskler forbrenner fett så det er jo bra uansett da :D

 

Jeg har søkt mye på nettet i det siste etter oppskrifter på søtt med lite kalorier, har funnet en protein-pannekake med peanøttkrem som ligger på ca 290 kalorier!! Den finner dere her: http://dedication.blogg.no/1345070205_de_beste_pannekakene.html

 

Litt rare ingridienser men jeg har bestillt det meste fra iherb.com. Gleder meg til jeg får alle ingridiensene i posten, om disse er så gode som de virker så er det jo genialt for å mette det søtsuget! Flott frokost og kveldsmat :) Kan gi dere en oppdatering på det når jeg har fått laget dem!

 

Hva pleier dere og spise iløpet av en vanlig dag? Jeg syns det er litt vanskelig å variere maten, spiser som regel noe av det samme hver dag.. litt kjedelig i lengden, men da vet jeg kalori innholdet.

 

Ha en fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vi er fler :)

 

At du klarte å svi av 800 kalorier er jo kjempebra! Selv om du kanskje har spist tilsvarende så blir det jo muskler og kondisjon av det, og muskler forbrenner fett så det er jo bra uansett da :D

 

Jeg har søkt mye på nettet i det siste etter oppskrifter på søtt med lite kalorier, har funnet en protein-pannekake med peanøttkrem som ligger på ca 290 kalorier!! Den finner dere her: http://dedication.blogg.no/1345070205_de_beste_pannekakene.html

 

Litt rare ingridienser men jeg har bestillt det meste fra iherb.com. Gleder meg til jeg får alle ingridiensene i posten, om disse er så gode som de virker så er det jo genialt for å mette det søtsuget! Flott frokost og kveldsmat :) Kan gi dere en oppdatering på det når jeg har fått laget dem!

 

Hva pleier dere og spise iløpet av en vanlig dag? Jeg syns det er litt vanskelig å variere maten, spiser som regel noe av det samme hver dag.. litt kjedelig i lengden, men da vet jeg kalori innholdet.

 

Ha en fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Jeg går ikke på kurs nå. Jeg har en fryktelig hektisk hverdag og prioriterer ikke en kveld i uka til å sitte på kurs. Synes det er flott med kurs, hyggelig og motiverende hvis kurslederen er flink, men når jeg nå har tidsnød i utgangspunktet velger jeg heller å trene når jeg får litt ledig tid. :rolleyes:

 

Jeg har betalt for å få et gull abonement her på nettet og vil ha hjelp fra dere på forumet, så skal dette gå bare godt :D .

 

Når det gjelder mat er jeg også kjedelig. jeg synes det er gørr å veie og skrive, men vet at det er et nødvendig onde for at jeg skal klare å gå ned. Jeg holder meg ofte til de samme matvarene og prøver å få faste rutiner slik at jeg skal klare å holde dette fremover, prøver å tenke livsstilsendring ;)

 

Jeg skal følge meny 2, men har erfaringsmessig lært at dette gir lite vekttap for meg. Når jeg reduserer inntaket til ca 1200-1400 pr dag og litt ekstra på lørdagene går jeg ned mest og rundt 1 kg i uka.

I går endte jeg på 997 kcal og det er jo alt for lite, men det får så være denne ene dagen.

 

Synes foresten det er deilig å være igang igjen. Gleder meg så masse til å følge dere alle og at vi skal bli tynne og fine sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag :rolleyes:

 

Det er godt å være i gang må jeg si. I går gikk det veldig bra med maten, men ble ikke så mye trim. Av erfaring, så vet jeg at trim er veldig viktig for meg hvis jeg vil ha nedgang. Satser på en lang tur i ettermiddag.

Jeg er egentlig ganske kjedelig i matveien. Jeg spiser faktisk mye Fjordland retter, noe som faktisk ble anbefalt på sist GR kurs jeg gikk på. I dag blir det torsk i purreløksaus til middag, og denne har bare 341 kcal for 550 gr. (hel pakke). Ellers så prøver jeg å spise mye fisk. I fiskeboller f.eks. er det jo veldig lite kalorier så man kan spise ganske mange :D

De pannekakene du snakket om Donna89 hørtes jo gode ut, men hvor mye kan man spise for 290 kcal? Jeg har også bestilt forskjellige ting fra iherb. Bestilte spirulina (sjøgress) tabletter. Det står jo en artikkel på tv2.no om at sjøgress kan redusere opptaket av fett i tarmene med 75%, så jeg kan jo alltid håpe.

En annen av mine laster er pepsi max :P Jeg har vel drukket ca to liter daglig de siste 15 år, så nå tenkte jeg at det er på tide å slutte. Nå har jeg ikke drukket en dråpe på 2,5 uke :D det var hardt de første dagene, men etter ei uke så var både hodepinen og suget borte. Har mange ganger lurt på om det er noen sammenheng i at nesten alle overvektige jeg treffer i butikken har en firepakning pepsi max i handlekorga. :unsure: Uansett mine dager som brusslave er hvertfall over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2fat: Min aller største svakhet er også Pepsi Max! Just love it!! I siste svangerskap drakk eg det så og si kver dag, men no klarer eg å holde meg til helgene. Men da blir det til fredagstacoen, til lørdagskosen og om vi har igjen, til søndagskvelden også. Så 3 av 7 dager er jo mye, men eg trøster meg med at det er mye bedre enn før, og at det heldigvis ikkje er sukker i det. Men eg har hørt rykte om at brusen øker magevolumet, og det skremmer meg! Så en dag skal eg klare å kun drikke fredag eller lørdag, eller ikkje i det hele tatt, men ikkje enda. Eg vil ikkje gape over for mye på en gang, for da sprekker eg nok totalt. Er superfornøgd med å ha kutta ut smågodten alle dager, utenom lørdager også :)

 

Eg går ikkje på kurs. Gikk på kurs da storesøstra ble født, og gikk ned 7 kg gjennom 3 kurs på rad, men har no funnet ut at eg klarer mer alene. Men det er nok fordi eg tør å trene på treningsenteret alene..:) Det tørte eg ikkje før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

heisan

 

Eg er så heldig at eg ikkje likar pepsi max, eller egentlig ikkje så glad i brus uansett type. Takk og lov, men kom tilbake til sjokolade, kake og SJOKOLADE!!!!! Nammi!! Men heldigvis så har det gått veldig bra, ivertfall enno. :)

 

Eg har også den drømmen om å landa på 69 kg, heile 50 kg ned og det seier vell litt om kor diger eg er no.. :angry: Får sjå litt på kva eg kjem til å trivast i, samboaren er beinrangel, og det er ikkje fint. :unsure: Og det har ikkje eg lyst til å bli. Det eg har lyst til er å finna ei kropsvekt der eg faktisk trivest og synest at eg har ein flott kropp. :D:rolleyes:

 

Eg gjekk på kurs for 10 år sidan og da klarte eg å gå ned 27 kg! Så detta skal eg klara ein gang til, har kommet meg halvveges og skal klara å ro detta i land utan kurs, må berre finna stålviljen. B)

 

Vi er kjempeflinke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå du er heldig du, som ikkje liker brus!! Men ja, sjokolade og kake ja, kven er det som ikkje liker det?!? Har jo hørt om noen unger som ikkje liker sjokolade, ka søren? Men egentlig bra for dei :rolleyes: Selv om dei garantert kommer til å like det en gang senere :P

 

Til mellommåltid spiser eg vanligvis en Nutrilett. I dag til lunsj hadde eg 2 speilegg med 2 riskaker til og 1 glas skumma melk. Virkelig ikkje det samme uten tjukke brødskiver under speilegga! :blink: Meeeeen det får så vere... Skal eg bli tynn, må ting ofres.. Har lyst å lage meg gode salater, men av en eller annen grunn blir mine bare tørre og gørrkjedelige i smak! <_< Skal teste ut litt sunne dressinger og sånn tenkte eg :) Ellers kan man skjære opp frukt, og lage en god, saftig fruktsalat, kanskje med litt nøtter oppi? Eg liker godt kavringer og eg, sånne Fullkorn Skorpa, med soft light og hamburgerrygg oppå.

 

I går hadde eg en særs god treningsøkt! Først volleyballtrening (for første gang på 7 år!) og det var så gøy! Også gikk eg en tur på 40 minutter etterpå med mesteparten lett jogg. 1200 kcal på 2 timer! Lenge siden eg har klart å jogge den distansen som i går, føles godt å vere i litt bedre form enn for noen måneder siden. Men tilbake til volleyballen, det er noe eg virkelig liker, og da er det jo ingen problem å få trimma litt :) Noen spesielle aktiviteter/sporter dere liker, som dere driver med, eller kunne virkelig tenke dere å begynne med/fortsette med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det Cola Zero som er den o store drikken.

Skal slutte med det også snart, men må først komme igang med gode rutiner på resten.

 

I går klarte jeg å finne litt tid og motivasjon, ble 30 min styrketrening forran tv`n. Tror jeg må prøve å få plass til denne halvtimen jevnlig.

I morgen planlegger jeg å svømme litt før jobb. Synes det er vanskelig å finne tid og overskudd til å trene. Med 3 unger, to av dem aktive med diverse idrett og en mini på 2 som liker å ha mammaen sammen med seg etter barnehagen synes jeg ikke tiden strekker til for min trening. Hvordan gjør dere det for å ordne tid til egen trening?

 

Akkurat nå er jeg så sulten at jeg er litt kvalm, drikker vann og vurderer om jeg må ta en halv wasa sandwich jeg har i kontorskuffen.

Kjenner jeg må ha meg en handlerunde for å få kjøpt litt mat til kvelds. Liker å kose meg med cottage cheese og syltetøy, en god yoghurt eller noe god frukt til kvelds. Men ser jo at det fort blir litt kjedelig og at det er vanskelig å finne variasjoner slik at jeg ikke skal gå lei..

 

God torsdag videre, nå er vi ca halveis til neste veiing.

Keep ut the good work.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ok å drikke cola eller sprite ZERO og redbull sugarfree? Jeg drikker det hver dag :-P Blir litt oppblåst men, hehe.

 

Jeg pleier å spise omelett til lunsj, en omelett til 2 personer tar jeg ca 6 små egg, litt skummet melk, 2 kokte skinke skiver og litt tomat. Vedsiden av har jeg 2 ryvita sesamfrø knekkebrød med litt lett majones på istedet for smør. Kjeempegodt og mettende.

 

Eller så kan jeg anbefale ryvita sesamfrø knekkebrøene med lite kalorier i, kjempegodt med kokt skinke og lett majones under, og lite kalorier!

 

Anbefalning 2 er fullkornspasta, salat, litt kylling eller skinke og creme freshe lett dressing.

 

De siste dagene har jeg hatt ca 300 kalorier igjen på kvelden og da har jeg unnet meg litt Dream yougurt is, karamell og brownie! (litt over 100 kalorier pr kule) Mmmmm. Nydelig at jeg kan spise litt søtt og særlig noe med sjokolade smak og allikevel holde meg til 1600 om dagen. Veide meg i går morges og da sto vekten på 83 etteller annet!! Så det blir spennende å se til mandag hva den står på da :)

 

Ha en fin dag alle dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg :D eller ikke før klokka tre da. Må prøve å komme meg ut på litt lengre turer nå i helga. Har vært regn her hver dag, så det har ikke blitt så veldig mye trim.

Jeg er ikke så god til å spise mellommåltid egentlig. Det blir helst en banan eller en yoghurt.

Donna89, du spør om det ikke er greit å drikke cola/sprite zero, og til det vil jeg si, let på nettet om opplysninger om skadevirkninger aspartam. Det er ganske mye skremmende lesning. Kunstig søtning er nok med på å gi oss ett sug etter søtt. Jeg skal hvertfall prøve å slutte helt. Best å drikke vann.

Denne helga har jeg ingen planer, så jeg skal prøve å fokusere helt på mat og trim :rolleyes: Ikke så lett å treffe de tynne venninnene mine, for de setter alltid frem masse snop og chips å gjett hvem som har store problemer med å begrense seg. Selv så tar de bare noen få biter, mens jeg vanligvis tømmer skålene :blink: Sjokolade kan jo sammenlignes med narkotika. Har jeg skikkelig sjokoladesug, så hjelper det ikke å spise noe annet, å tro meg jeg har prøvd det meste. Må bare prøve å holde meg vekke, kan ikke ha slikt i hus lenger.

Jeg har ikke sagt til noen at jeg er på diett, for jeg har sagt det så mange ganger at det er jo flaut når jeg ikke klarer å gjennomføre det. Denne gangen skal jeg ikke si noe før de ser det selv :D

 

Ha en fin fredag damer. :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har allerede helg, siden eg er i mammapermisjon ;) Helg hele tida :P I dag har eg trent styrke 1 time på treningsenteret og så gått trilletur 50 minutter etterpå. Så i kveld skal eg kose med meg fredagstacoen!! Og Pepsi Max! Aspartam er noe forferdelige greier ja, skummelt! Men eg klarer meg ikkje uten Max´en min i helgene, ikkje enda... Vann er ABSOLUTT det beste ja, så bra for heile deg, og ingen ulemper :D

 

Når man har skikkelig sjokoladesug så går det ikkje an å dy seg om man har det i hus nei! Vi har det kun i hus lørdag, og kanskje da søndagen om det er meir igjen. Men må lære meg å kjøpe inn så lite at vi bare har litt til lørdagen, og ingen rester.

 

Du skriver at du ikkje har sagt det til noen at du er på diett, 2fat. Skjønner veldig godt det du sier om at det er flaut når du da ikkje gjennomfører det, men samtidig gir det ikkje et ekstra push om folk vet om det? Da er det jo vanskeligere å gi seg? Men igjen, eg ser veeeeldig godt poenget ditt altså! :) Eg har sagt det til alle som eg snakker med, om vi kjem inn på temaet da, og eg har allerede fått mange komplimenter og bemerkelser om at eg har gått ned i vekt. Og det er jo så kjekt å høre! Noen spør meg til og med om tips for de synes eg er så flink! ;) Veldig gøy :D

 

Riktig god helg, og tenk på ka dere kan gjøre for å vere sunnere/sprekere i helga B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Da skal nok jeg prøve å kutte ned på zero brusen ja! Fun saft og vann fremover!

 

Den oppskriften på protein pannekakene jeg delte har jeg nå fått testet ut selv. NYDELIGE pannekaker/lapper som virkelig metter. Og HELE oppskriften er på 290 kalorier, så jeg spiste alle lappene selv som et måltid (blir ca 4-6 små lapper av vær røre). Har laget disse vær dag til frokost, men de passer jo godt som kveldsmat også. Så de er absolutt å andbefale!

 

Ellers koste jeg meg med sikkert 2000-3000 kalorier igår, som sagt har jeg "spisedag" vær lørdag. Kan jo godt hende jeg hadde gått ned enda mer om jeg ikke hadde hatt en spisedag med så mye kalorier men jeg har valgt å gjøre det sånn og er fornøyd med det :)

 

Imorgen er det veiedag igjen, og jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag :D

 

God morgen alle sammen. :)

I dag viste vekta 84,5, og det er minus 2,1 kg. :D Må vel si meg fornøyd med det. jeg må si at jeg slet litt i går, og det var egentlig bare dere her inne, og det faktum at jeg skulle rapportere her i dag som hindret meg i en fullstendig sprekk. Så istedenfor sjokolade og chips, så ble det ett stort eple fra naboens epletre :rolleyes:

Har egentlig vært superflink i helga, både med trim og mat, så nå må jeg holde fokus fremover.

Er veldig spent på hvordan det har gått med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag :D

 

God morgen alle sammen. :)

I dag viste vekta 84,5, og det er minus 2,1 kg. :D Må vel si meg fornøyd med det. jeg må si at jeg slet litt i går, og det var egentlig bare dere her inne, og det faktum at jeg skulle rapportere her i dag som hindret meg i en fullstendig sprekk. Så istedenfor sjokolade og chips, så ble det ett stort eple fra naboens epletre :rolleyes:

Har egentlig vært superflink i helga, både med trim og mat, så nå må jeg holde fokus fremover.

Er veldig spent på hvordan det har gått med dere?

 

Hei og hopp.

 

Her ble det -1,8 kg, og vekten stoppet 88,5 kg denne dagen :P .

Fornøyd, men skulle gjerne hatt ennå mer reduksjon denne første uken med veiing og skriving, men totalt sett fornøyd.

 

Har 7,8 trimpoeng og det er nok omentrent der jeg kommer til å ligge.

Forrige uke brukte jeg ingen av mine frimerker og lå for lavt på kcal, må prøve å komme meg litt opp denne uka så jeg ikke ødelegger forbrenningen..

Spennende å høre fra dere andre!

God uke og lykke til med kommende uke.

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Dere har jo skikkelig nedgang dere! :D Grattis!

 

Eg vegde i dag tidlig 84,9 kg, som er 800 g ned siden forrige mandag :) Eg er fornøgd med det, og satser på at det er all styrketreninga som gjør at eg ikkje går så fort ned i vekt ;)

 

Har vert på trening i dag, og på trilletur, forbrente så mye som 1252 kalorier!

 

Har også trent fredag, lørdag og søndag på treningsenteret + trilleturer med barnevogna :)

 

Så utrolig flink du var, 2fat, som tok deg et eple istedet for sjokolade og chips, enormt bra!! Eg har vert veldig flink på dagtid når det gjelder kosthold, med salatspising, mye vann og sånt, men så kjem helgekveldene, og da er det kos kos kos... Fredagen taco og pepsi max. Lørdagen biff, potetkuler, bearnaisesaus, pepsi max, og etterpå smågodt. Søndag Big One pizza og chips med dip! Så her har eg virkelig "glømt" slankinga, og virkelig kosa meg...;) En dag i veka kan jo vere greit, men ikkje tre! Får sjå ka eg gjør neste helg. Men taco og pepsi max på fredagen kan eg ikkje unnvære, men trener eg masse førut, går det nok bra. Er vel sånn med det meste, at bare man trimmer og forbrenner mer enn man inntar, så blir det vektnedgang :)

 

Lykke til i veka som kommer B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...