Gå til innhold

Første og siste boksekjøp på zizzi


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest nueva vida

Heisann!

Er en gammel traver her inne, med noen få oppturer (nedgang i vekt) og mange nedturer (stillstand, oppgang i vekt). Det er dessverre bare slik det er blitt. Men nå er det nok. Det er nok med dårlig selvbilde, omveier fra speil, unngå å bli tatt bilde av og salte, bitre tårer over en feit kropp. Det er patetisk. Ikke å være feit, det er ikke patetisk, men å være mistilfreds. Da er det to valg; gjør noe med det, eller bli tilfreds der du er!

Man er ikke et dårlig menneske selv om man er tykk og ikke får på seg klærne sine, men når man stadig går å sutrer og klager, blir sur og tung i humøret pga mistilfredshet, ja da bli det for dumt!

 

Har startet såååå uendelig mange ganger. Har startet tråder her inne, blitt med på tråder, men aldri har det vart lenge, og aldri har resultatet blitt som de skisserte målene.

Nå velger jeg å starte enda en tråd, og den skal bli den siste (har hørt det før...).

 

Var i helga på bytur og skulle kjøpe klær. Er jo så mye fint. Gensere gikk passelig greitt. Fant noen gensere kroppen min kan kle. Men fant ikke en eneste kul bukse som passer min kropp. Ble så skuffa, selv om det langt ifra kom som noen bombe. Enden på buksevisen ble at jeg kjøpte meg en bukse på zizzi. DET er første og siste gang!

 

Jeg begynte trening for 2 mnd siden, og er kommet godt i gang. Har 3 økter i uka. Her blir det gåturer som alltid inneholder motbakke og litt jogg. Det siste blir det forøvrig mer og mer av :)

Har også de siste 2 ukene fått inn litt styrke en gang i uka sammen med en venninne.

Dette gir motivasjon og mestringsfølelse.

 

Min store svakhet er ikke først og fremst maten; vi er en familie på 4, der to er små barn. Vi spiser vanlig sunn mat. Ungene har et strengt regime på godis. Men mor selv i huset følger noen andre regler. Og da skjønner dere vel at svakheten er, ja nettopp, godteri. Og først og fremst sjokolade!

 

Dette blir langt - her er mine tall og mål:

96 kilo

100 cm i midjemål

170 cm

30 år

 

Målsettingen er 26 kg bort! Har egentlig ikke noen tidsperspektiv på dette, men vil gjerne klare det ila 1 år! Delmål tar jeg etter hvert!

Delmål 1: KOMME IGANG

 

Metode:

Fortsette med trening ganger 3 pr uke.

Godis-spising midt i uka er forbudt. Kun litt på lørdag!

 

Noen som er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Så flott at du er så godt i gang med treningen, og at du er så bevisst på hva du vil gjøre med vekta di. Jeg kjenner meg veldig igjen i dette med å ha startet flere ganger, startet egen tråd osv. Been there, done that :P Nå er jeg også i gang selv, tar jeg ikke helt feil så starter jeg på slankeuke 4 kommende mandag. Ikke verst ;)

 

Jeg tror at når man kjenner motgangen komme, eller motivasjonen svikte, så er det hvertfall lurt å være rundt på diverse forum og hente motivasjonen tilbake. Er også innom fitnessbloggen, mange før og etter bilder der :D

 

Selv spiste jeg litt godterier forrige helg, var på ferie da. Ble ikke mye, og heldigvis gikk jeg ikke opp i det hele tatt..puuh.

 

Prøver så godt jeg kan og holde meg helt unna slikt i starten, også spiser jeg kromtabletter. Anbefales.

 

Skal følge med her, ta gjerne en titt på min tråd også hvis du vil :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann!

Takk for invitasjon til din tråd, har vært innom. Syns tråden var så fin og oversiktlig, så jeg vil absolutt følge dere der inne. Dere er så flinke!

 

Her skal tredje treningsøkt gjennomføres i dag, jogg + styrke sammen med en venninne!

 

Gleder meg til å ta skikkelig fatt på opplegget mitt nå. Skal bli godt endeleig å ta tak i eget liv. Jeg har jo begynt, men tiden er inne for å ta det et steg videre.

 

Det er så vondt å miste selvtillit pga ene mislykkede forsøk etter det andre. Følelsen av å aldri lykkes, er ikke noen god følelse. Og den eneste som kan gjøre noe med det er en selv.

Har gjennom hele vinteren levd inaktivt og usunt. Da jeg i mars fant ut at jeg skulle ta tak, begynte jeg i en annen ende en før. Før har det gått fra totalt-gi-f til full-skjerp på en natt. Det har aldri fungert.

Nå begynte jeg med en ting om gangen. Jeg valgte treninga. Satte meg som mål å gjennomføre 3 økter i uka. Og det har jeg greidd!!!! Er så stolt av meg selv! Det gir energi, og mestringsfølelse. Herlig ;)

Nå er neste steg å ta maten. Godteri blir kun lørdager. Ellers så tenker jeg å fortsette med maten som før, fordi den er sunn. Kan selvfølgelig bytte ut bremykt med brelett, ikke fult så mye ost osv. Men det er endringer jeg evt tar etterhvert.

Vil ikke nok en gang gå i fella der jeg tar meg vann over hode, og ror aldri klarer dette.

 

Et steg om gangen......

 

Ha en flott søndag! Her er det hagearbeid som står på agendaen, alltid like hyggelig ordne til til sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Da går startskuddet for kotholdsendringene! Har prøvd så mange ganger, og det har aldri gått. Det er klart det påvirker en jo en smule. Det handler om å endre tankemønster. Jeg er forberedt på hard jobbing, og er motivert for detteher.

 

Har tenkt at det er viktig å legge litt tyngde i frokosten. Starter man med for lite kcal først på dagen, vil kroppen gå på underskudd etter noen timer og da vil søtsuget melde seg. Har prøvd detså mange ganger. Lugge ut det ene og det andre, komme ned på et minimum i matinntak. Det går helt greitt frem til tidlig kveld, da melder søtsuget seg. Kroppen skriker etter nring. Da er det bedre å bruke 100 kcal for mye på vanlig mat.

 

Har begynt dagen nå med ostesmørbrød. Hjemmebakt grovbrød med kokt skinke og jarlsbergost. Kjenner det ligger godt i magen :)

 

Treninga i går ble det ikke noe av. Hervar det et styggevær fra en annen verden. Det blåste enormt, makan til vind. Så vi avlyste, og noeninnetrening ble det da heller ikke.

Liker ikke at været setter kjepper i hjulene, og har som motto at det ikke skal gjøre det. Men når det blir så enormt som i går, ja da sier det seg selv.

Blir gåtur senere i dag :)

 

Ha en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker veldig motivert synes jeg :) Dette med å kutte dele opp tingene slik du gjør er nok en god ide, og det å ikke nekte seg ting bestanding. Småmengder er noe helt annet enn store mengder (flere ganger i uken). Selv spiste jeg uten problemer både sjokolade og potetgull daglig. Og det var ikke litt, en stor sjokoladeplate går ned lekende lett, blir liksom for lite.

 

Har du prøvd kromtabletter? Innbiller meg at det har innvirkining på meg, jeg er normalt gal etter godterier, men nå klarer jeg meg uforskammet bra. Spiste noen sjokoladebiter i helga, men klarte å begrense meg liksom. Det er ikke hverdagskost B)

 

Lykke til videre, gleder meg til å følge den videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hello :)

Her går det ganske bra, bortsett fra en kjip forkjølelse. Den gjør meg i dårlig form, så trim har det ikke blitt noe av denne uka. Håper å få til noe ila resten av uka.

Maten går bra, er sugen på noe. Kjenner det ikke er veldig lett når kroppen krangler litt i mot. Også første uka.... Men det er bare gjøre sitt beste! I helgen får vi besøk, så da bli det litt ekstra kos. Men jeg tenker å modere meg. Har det i hodet, så det bør gå bra.

 

Kromtaletter, ja. Det har jeg åde hørt og lest om. Er det noe i det tro? Verd et forsøk, kanskje.

 

Ha en fortsatt fin uke, til de som leser her inne.

 

God bedring til meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Forkjølelsen river enda i hals og nese. Ingen god start på denne nyoppstartede prosessen min. Men man vet ho at denne forkjølelsen gir seg:)

Skal prøve meg på en liten, lett trimtur i dag. Bare for å komme meg litt ut i naturen og få brukt kroppen.

 

Syns nok heller ikke at det er veldig lett å holde meg til et strengt matregime. Vet ikke hvorfor det blir slik bare pga at kroppen butter litt imot?

Prøver så godt jeg kan :)

 

Gleder meg på besøk i helga, og håper formen blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiffigfrøken

Her vil jeg også være med!

 

Håper det er plass til meg her :)

 

Jeg er ei jente på 29 år, datter på straks 3. Har tidligere vært aktiv håndballspiller i mange år, men etter å ha truffet den "rette" har det blitt mye sofakos og lite trening..No som har resultert i at jeg har lagt på meg ALTFOR mange kilo. Er 175 høy, og veier 105,7 kg. :o

Ingen som vil tro det når de ser meg, for jeg er nok mer kompakt enn "tjukk" som man kanskje skulle tro med alle de kg... MEN NÅ SKAL DE BORT! Begynner på Roede Standard 08 mai, og nå er det ingen vei tilbake (har allerede smugbegynt). Nå er jeg supermotivert, og skal ned til 75 kg. Det vil bli en lang prosess, men jeg gleder meg som en unge til å kunne handle meg busker jeg har lyst på, selv om de er str 40...Nå trener jeg tre ganger i uka, to ganger spinning og en bootcamp. Får håpe dette gir resultater! Jeg skal følge meny 3. Merker jeg sliter med å få i meg alle kcal (1900), men øvelse gjør mester. Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei, fiffigfrøken :)

Så bra at du vil være med. Vi er jo utrolig like. Ca samme alder og omtrent like mange kilo som skal av. Jeg er også som deg, mer kompakt enn feit. Har sagt til familie og venn at jeg skal ned 26 kg. De reagerer med "hæææææææææ....da blir du for tynn!!!!!" De vet ikke at jeg veier 96 kg. Og trekker du av 26 kg, kommer du på 70, som jeg var for ti år siden. Jeg var absolutt ikke mager, men slank. Så jeg tror også at jeg bærer kiloene ganske godt...

Uansett; det er for mange av dem, og bort skal de.

 

Så fint at du skal på kurs. Jeg har ikke kursmuligheter her hvor jeg bor. Nærmeste er halvannen time kjøring, og det går ikke. Så jeg er all by my self. Har gått kurs før, den gang det var nærmere, og har bøkene. Jeg leser i dem, og leser her inne. Er motivert og gira på å gjøre detteher, men å få forkjølelse første uke var ingen god start. Tror det hadde gått bedre om det kom etter en god start. Menmen... Forkjølelsen er på retur, håper jeg ;)

 

Du er flink til å trene. Godt at det er på plass. Jeg trener 3 ganger i uka, og har gjort det siste 2 mnd. Med et kosthold som ikke har vært bra, har jeg ikke tatt av noe disse ukene, men formen er betydelig bedre. Og det kjennes godt. Lurt å ta en ting om gangen, Rom ble ikke bygd på en dag. Det blir heller ikke vår nye livsstil og vår nye kropp. Men med små steg, en dag om gangen, ja da skal vi sakte men sikkert nærme oss.

Trening har det ikke blitt denne uka, når kroppen har vært kranglete. Men nå når frokosten er fordøyd skal jeg ut på tur. Gulvet skal vaskes også, så er vi klare for helg.

Skulle få besøk, men det ble avlyst på tampen. Da blir det ryddehelg på noen lagerrom i kjelleren.... Godt ha noe å henge fingrene i :)

 

Gleder meg til å fortsette med deg, fiffigfrøken

Jeg veier meg hver mandag, og prøver å være her inne så ofte som råd. Det gir motivasjon. Noen ganger blir det lange innlegg, andre ganger blir det bare noen ord!

 

Ha en flott helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gerbra

Heisan!

Jeg er med og man skulle tro jeg hadde skrevet innlegget ditt :rolleyes: Jeg er i samme situasjon som deg men er mye eldre da, 45 år og har tre barn. Veier mer også, 100 akkurat og er som deg veldig misfornøyd. Har kommet igang med trening men kiloene raser ikke akkurat av så mitt mål er å holde ut og være tålmodig! Jeg har en tendens til å gi opp raskt men nå skal jeg ikke det. Trene tre ganger i uka og spise nok og sundt er det mest riktige for meg tror jeg.

Vi får oppdatere hverandre og motivere hverandre. Jeg tror det blir lettere å velge det sunne nå fram mot sommeren! Dette klarer vi :rolleyes: :rolleyes:

 

Snakkes:)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Velkommen, gerbra! Så bra at du vil være med. Fint å være flere. Det kan være motvirende og oppbackende. Så kavi dele sunne og fornuftige erfaringer med hverandre!

 

Sammen skal vi klare detteher!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Yes - yes - YES :D

Da var ukens første treningstur unnagjort. I mai-snøvær :huh:

Ble motbakke og jogg, samt ynoen styrkeøvelser da jeg kom inn igjen. Gjør utrolig godt nå!!!

 

Huset er vasket, mann og barn snart hjemme. Da er det helg i heimen , og vi skal kose oss!

 

Godfølelse på rett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobba :D :D DEilig følelse å ta helg etter en flott treningsøkt!

 

 

Yes - yes - YES :D/>

Da var ukens første treningstur unnagjort. I mai-snøvær :huh:/>

Ble motbakke og jogg, samt ynoen styrkeøvelser da jeg kom inn igjen. Gjør utrolig godt nå!!!

 

Huset er vasket, mann og barn snart hjemme. Da er det helg i heimen , og vi skal kose oss!

 

Godfølelse på rett :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Da er helga ov, ryddinga nesten unnagjort, vårværet er på plass og ukens 2. Treningstur er unnagjort. Det ble en gå/joggetur med ganske hard styrke med en venninne.

Maten har vært så som så, så jeg er spent på vekten i morgen. Har ikke de største foventningene, men håper selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann, og god mandag :)

 

Etter en svært dårlig første uke med forkjølelse, lite trim og ikke spesielt bra kosthold, er jeg nå klar for å nå delmål 1; nemmelig å komme igang!

 

Er uansett ganske tilfreds med dagens veieresultat. Hadde strengt talt ikke forventet nedgang, men vekten viser 400 gr mindre i dag enn forrige mandag. Gledelig :)

 

Kommende uke er en utfordring på mange måter. Men de gjelder det uansett bare å ta på strak arm. Det er alltid utfordringer; reise, besøk, bursdag, helligdag etc. Neste helg står en konfirmasjon på tapeten, og en liten hotelltur etter det. Men nå er jeg innstilt på å gjøre noen skikkelige grep i kostholdet. Har bestemt meg for at slike ting ikke lenger skal være grunner nok til å utsette prosjektet en uke til...da ender man opp der jeg er i dag, og kommer aldri i mål.

Konfirmasjonen er forholdsvis grei. Spise sunneste matalternativet og begrenset med kaker. Turen er det verre med, hotellmat.. Da gjelder det også å velge beste alternativ. Og styre unna kiosken.

 

Neste ukes veiing for min del blir nok fredagmorgen. Siden vi reiser bort lørdag oog blir borte noen dager.

 

Ha en flott mandag, og en sunn uke folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Deilig gå/joggetur i skogen i dag! Fant en ny sti jeg ikke hadde gått før, spennende! Og så fint som det var oppover der :)

Digg å starte uka med en treningstur, da er det lettere å få de 3 øktene som er målsettingen min :)

 

Hvordan er t med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Er det mulig for en fersking å henge seg på her. Kjenner meg godt igjen i det som blir sagt. Jeg starter på kurs om kun få timer, faktisk... ;)/> Er veldig spent. Jeg er vel som de fleste som skal på kurs.. mer eller mindre misfornøyd med vekt og kropp. Men som du skriver så er det jo fint at vi tar tak i "problemet" og gjør noe med det. Vet ikke helt nøyaktig hva vekten vil vise på kurs, men min vekt er ca 30 kg for mye. Det skal jeg nå starte å gjøre noe med og jeg GLEDGRUER meg til det. Gruer meg litt til å ta tak i problemet og gleder meg til en lettere utgave av meg selv :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Velkommen, noris! Flott at du tar tak, og vil være med :-)

30 kilo klarer du å slanke bort, jeg har 26. Det blir mye mental jobbing, det er der hovedutfordringen ligger, tenker jeg.

Spennende høre hva du syns etter første kurskveld!

 

Jeg er veldig glad for bærene som er på tilbud på mega ;) med litt kesam på, var det en skikkelig digg kveldskos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Heisann

 

Er det mulig for en fersking å henge seg på her. Kjenner meg godt igjen i det som blir sagt. Jeg starter på kurs om kun få timer, faktisk... ;)/>/> Er veldig spent. Jeg er vel som de fleste som skal på kurs.. mer eller mindre misfornøyd med vekt og kropp. Men som du skriver så er det jo fint at vi tar tak i "problemet" og gjør noe med det. Vet ikke helt nøyaktig hva vekten vil vise på kurs, men min vekt er ca 30 kg for mye. Det skal jeg nå starte å gjøre noe med og jeg GLEDGRUER meg til det. Gruer meg litt til å ta tak i problemet og gleder meg til en lettere utgave av meg selv :)/>/>

 

Hei og velkommen til deg! - jeg begynte på nettkurs 8. april og har gått ned 5kg - det er en god ting å gjøre - det er like skrekkelig å stå på den vekta, for tallet er så høyt selv om vekten går ned. Men det at det går ned er så fint - og det å hele tiden (nesten) greie å velge det som er bra for meg selv - føles bra. Andre vil trolig ikke merke vektnedgangen før jeg har godt og vel passert både 10 og 15 kg, men det jeg selv opplever er det viktigste. Jeg føler meg allerede litt bedre - og er i gang med trening. Håper du greier å finne en treningsform du liker - start med å sykle eller gå turer.

Jeg gir meg ikke før jeg er rundt 70kg - med full fokus, trening og sunt kosthold er det realistisk innen utgangen av året, men det mest sannsynlige er at det tar lengre tid.

Gullmedaljekandidaten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Fridag, langhelg og vår :D Kan det bli bedre??

 

Hvordan går det med dere he inne?

 

Jeg hadde en aktiv dag i går. Ryddesjau i hagen, raking, klippingbæring og ordning. Så ble det grillmat på verandaen :)

Grillet flatbiff, så utrolig godt. Vi droppet pølsene denne gangen, og barna storkoste seg med svinekjøtt. Men det ble salat med litt rømme, var tom for kesam :angry:

Og så skal jeg for senere grillmåmtider lage en sunnere og magrere variant av potetsalat. Det blir litt for mye kcal med rømmebasert potetsalat.

Med bær og vaniljekesam til dessert var det et fortreffelig måltid i vårsola B)

 

På kvelden ble det en real trimøkt sammen med en venninne. Vi gikk en god tur i skogen. Turen begynte med utrolig bratt stigning. Puh, det var nære på krampe..hehe..

Etter turen ble det en liten styrkeøkt med kettlebell. Feilig etterpå!

 

Ha en flott Kristi Himmelfart, nyt fridagen og kommende helg :)

 

Håper å høre fra dere snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og takk for fin velkomst :)/>

 

Nå er jeg igang med min dag 3..... hehehe... alle må jo starte en gang. Det er faktisk en deilig følelse å endelig være i gang. At jeg faktisk har tatt tak i vektproblemet mitt. Jeg har drevet å skrevet i boka, veid og regnet på maten og skrevet inn i boken. Nå fant jeg ut at jeg kunne skrive tingen inn på nettet. Det var jo hakket enklere, men det er ikke alt jeg fåt lagt inn.

Når jeg har laget en italiensk grønnskassuppe, som forøvrig er supergod, så vet jeg ikke hvordan jeg skal klare å registrere denne. Hvordan løser jeg dette?? Har dere vært borti det samme?? Jeg prøvde å legge inn det jeg hadde i oppskriften. Plutselig hadde jeg en middag med nesten 600 kalorier... hehehe.. Jeg har jo ikke akkurat spist hele gryten til ett måltid helt alene ;)/> :P/>

 

Det med trimmen er et lite kapittel for seg selv... jeg har en medfødt skade som gjør at jeg har vondt for å gå. Klarer meg sånn noenlunde i det daglige, men sliter med disse anbefalte daglige turene. Jeg har en treningsdag i varmtvannsbasseng i uken. Det blir det jo litt av. Sliter med å komme meg over stangen på sykkelen, men når det er gjort så er jo sykling også bra. Men jeg skal jobbe litt med denne biten også. Det er jo dette jeg har betalt for... hehehe... en skikkelig endring. Da er det viktig å prøve å være kreativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så bra at du er igang, noris. Jeg har fortsatt en liten stubb å gå med maten... hvorfor skal det være så vanskelig? Det er så alt for lett å falle i grøfta, som i dag; naboen serverte wienerbrød til verandakosen...F**N!!! Hvorfor ikke bare si nei takk[i, og drikke teen sin og se glad ut! Fanken!! Men vi fortsetter i god tro på at jeg snart kommer etter med maten, og blir like flink der som jeg er med trimmen :)

 

Så synd at du sliter med en skade, men virker som du tross den er ved godt mot og gjør det beste ut av situasjonen. Fint at du gjør det du klarer, og finner glede i det!

 

Når det gjelder registreringa, er jeg usikker på hvordan du gjør det. Jeg registrerer ikke maten nå, men gjorde før. Dersom det er grete roede oppskrift så ligger den vel her? Er det ferdigpose ser du jo innholdet på posen, men om du har laget den fra bunnen av er jeg usikker på hvordan. Jeg har ofte tatt et lignende produkt, jeg, da blir det sånn ca.

 

Fra neste uke skal jammen jeg også begynne å registrere mat, det er alltid motiverende!

 

Har akkurat hatt en fin trimtur, og dermed var 3. økten i boks denne uka :) Det er det som er målet, og alle økter over 3 er en bonus! Har gått en flott tur i motbakker i dag også. Det er så deilig nå når stiene i skogen kommer frem igjen. Stedvis litt bløtt, men ikke verre enn det går. Jogget nedover igjen! Moro, faktisk, å jogge i terreng. Blir litt hopp og sprett..hehe... Feit og uelegant, men det driter jeg i :P

 

Jeg veier meg i morgen, fordi vi reiser bort lørdagmorgen og blir borte til tirsdagkveld. Spent..håper på noen 100gram ned siden mandag!!

 

Fiffigfrøken og gebra; går det bra med dere??

 

Nå er det tv-kveld og snart natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Juhuu...vekta smilte til meg i dag :lol:

Veide i dag 94,2, dvs 1,5 kg nedgang siden mandag :) Så utrolig deilig! Og jeg som ikke trodde jeg hadde vært flink, men hadde ikke vært så ille likevel da. Gleder meg til fortsettelse, og fra onsdag (når vi er hjemme igjen) begynner matregistreringen her. For å få en bedre oversikt over inntak tror jeg det er lurt. Vet av erfaring at det ikke er noe jeg orker i lengden, men lurt til man får det litt under huden igjen!

Er litt usikker på om dagens veiing blir helt til å stole på, det er fredag og jeg pleier å veie meg mandag. Men det er jo uansett et reelt tall når det kommer opp på vekta.

Neste veiing blir neste mandag, 2.pinsedag!

17.mai, langhelg og helligdager...wiii...

 

Ha en fortreffelig helg folkens!

Vet ikke om jeg kommer innom igjen før onsdag. Kanskje i kveld...planen er nemmelig en styrkeøkt ila dagen, og den må jo evt rapporteres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Da var 15 minutter styrke på stuegolvet unnagjort, og 4. trenngsøkt var unnagjort denne uken. Det er så moro når treningen er på plass, det er så energigivende. Kjennes utrolig godt etterpå.

 

Godfølelse :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiffigfrøken

Beklager, jeg er ikke den mest aktive her inne - glemmer å sjekke og skrive :/

 

Da har jeg vært på mitt første kurs, på onsdag. Og jeg har nok spist altofr lite mat til nå, vi får håpe det kommer gode resultater nå som jeg psier mer energitett mat, jeg må også passe på å ikke komme under 1900 kcal (meny 3) grunnet trening. Om jeg ikke går ned noe særlig til neste uke ville hun justere opp mot meny 4.

 

Trening nr 3 denne uken gjøres unna i morgen. Liker best å gå på spinningtimer, syns det er veldig motiverende og ligger på minst 80% hele timen (trener med activio) - sånn må det bli resultater av. Merker på klær, lår og mage jeg har gått ned, spent om det vises i kg neste veiing.

 

Hvordan går det med dere? Forslag til gode luncher, fortuen de som står i GR boka? Merker jeg blir så lei brød.

 

 

Stor klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...