Gå til innhold

Minus 3 kg innen 1. oktober!


Anbefalte innlegg

August måned er straks over og overveldende mange aktive og flinke jenter har virkelig gjort den forrige tråden til et godt sted å stikke innom :D

 

La oss holde fokus og dra lasset sammen også den neste måneden!

 

Sakset inn fra tidligere tråder;

 

Bli med på å registrere vekt i begynnelsen og slutten av september måned - enten du skal ned 10, 15 eller 20 kilo totalt sett... vi tar 1 kilo av gangen og prøver oss på hele 3 kilo pr. måned!

 

Du som vil være med melder bare inn din startvekt nå på søndag som kommer eller når du får veid deg i begynnelsen av september, gjerne også ukentlig underveis og sluttvekt 30. september/1. oktober (eller deromkring), så samler jeg alt som innrapporteres i egen liste og holder den oppdatert underveis.

 

 

Bli med, da vel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cockerella

Jeg blir med på tråden, men det er litt usikkert med meg fra litt ut i september. Jeg skal opereres(ikke fått dato enda) og blir nok noe redusert etter det, antakelig sykemeldt i 6-8 uker. Men det er likevel greit å være med på tråden, så glemmer jeg ikke helt å holde fokus <_<

 

Har nådd mitt "greit nok"-mål, men har ikke vondt av å miste noen kilo til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med. :) Har veiedag på søndag, så det passer perfekt å starte den dagen. Jeg er litt usikker på om det er lurest å slanke seg med full innsats til målet er nådd (dvs. håpe på tre kilo), eller om det er lurt å ha en sakte opptrapping av antall kalorier mot slutten (satse på 1,5 til to kilo?)? Er redd for å gå opp igjen når jeg er ferdig med å gå ned i vekt, og siden jeg nå nærmer meg innspurten (håper jeg, i det minste! Aner jo ikke når klærne vil passe igjen :rolleyes: ), har jeg begynt å lure på hvordan omstillingen bør være. Blir veldig takknemlig om dere har noen tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Heisan

 

Jeg vil fortsette å være med, det går treigere nå enn i begynnelsen, men jeg er med og gir meg ikke før målet er nådd.

Har fått mange kompliment på at jeg har blitt tynn :D Det er kjekt å høre, men jeg er ikke akkurat tynn enda. Mine øyne ser at jeg har tatt av, og jeg kjenner det på klærne. Det er en stund til jeg er der jeg vil være. Godt å være innom her å få inspirasjon :rolleyes::)B)

 

B) goassen

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med på en runde til! Veiedag blir fortsatt tirsdag, så melder inn første veiing i starten av neste uke :-) forrige tråd var den første jeg har vært med på og det funker som bare rakkern. Tror nok likevel denne måneden ikke vil gå såpass på skinner som forrige mnd (på grunn av en sydentur og litt diverse aktiviteter i løpet av september), men jeg skal likevel gi full gass! Gleder meg allerede til en ny måned og enda noen smørpakker lettere :-D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elshatle

hei jeg vil gjerne være med og ta av 3 kg innen oktober mnd. jeg er 62 og kan registere meg på mandager. Jeg trenger 3 til 4 ganger i uka, men kiloene sitter fast. har dere noen råd.

Else

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Det er en supermotivert gjeng her inne allerede, dette blir enda en flott måned med fullt fokus!

 

Velkommen, Henna (vinker heftig! :D) og elshatle! Gøy å se dere er med videre, cockerella, Sabine, goassen, Benteslo, smom, fineline, ninass og Krepsen76!

 

Jeg legger hva dere vil inn i oversikten, så du velger selv om du vil ha ukesvekta di fra denne uka, eller første mulige septemberveiing som utgangspunkt for denne måneden :)

 

Hvis det er stemning for det, så kan de som vil også ha med høyeste målte vekt før livsstilsendring, hvis det er en motivasjon i seg selv å se differansen (og en flott påminnelse om hva du allerede har oppnådd) - tenkte det kanskje er greit å se at det totalt sett for mange har gått MYE ned...viktig å huske på det og være stolt av seg selv når man synes det går trått eller fortviler for litt oppgang i blant (og det kan være inspirerende for oss alle å se at det går an og at det vil ta tid, dette her - og det skal det få lov til!)

 

Oversikten er oppe og går i alle fall fra og med 2. september (hvis ikke før :)).

 

Heia oss alle så lenge!

 

God helg - og gode valg - kose seg med måte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i september, og min startvekt er 79,8

Gleder meg veldig til at vekten går nedover 70-tallet :)

Håper menge av oss klarer målene, og må si at jeg synes denne siden er veldig motiverende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

En liten forespørsel, er det mulighet til å henge seg på dette selvom jeg egentlig hører hjemme i "For oss som skal ned over 40 kilo-gruppen"? Har tatt av 39,5kg, og har 18 igjen til målet mitt. Snuser litt rundt på de ulike trådene, og synes dette virker spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Potteplanten

Blir med igjen! Nok et tappert forsøk, prøvde jo i Juli-August og gikk ned en halv kilo... og gikk opp igjen <_</> Men nå har jeg flyttet for meg selv, lager egen mat og hersker totalt sett over kostholdet mitt selv! :P/> Merker endringer allerede, med nytt kosthold og nytt treningsregime..! Det hjelper ekstremt å ikke eie usunne saker i huset.

 

Så startvekt 92,5kg ca.

 

Sist jeg veide meg var jeg 91,00 blank...! Det var på tirsdag. Blir ny veiedag enten søndag eller tirsdag igjen :)/> Så da ser vi evt. på søndag hva måneds-startvekt blir. (Har ikke vekt, derfor ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekten er 65,8 kg. Søndager er veiedag, men neste uke må jeg ta en annen dag.

 

Takk for at du tar på deg å holde styr på oss denne måneden også, Juni72! :) Dette er en flott måte å motivere seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med..

Veiet meg idag --97,8 kg.

 

Det har gått opp og ned i mange år--nå vil jeg ned.

Slutte med skapsjokolade og kjeks og alt som er etendes av unødige kalorier.

Jeg har det mye bedremed grønnsaker, mer fornøyd i magen.. :rolleyes:

 

3 kg innen september --det er mulig det!!

 

Takk for positiv tråd, en dag om gangen er nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :D

 

Det er blitt 1.september og jeg melder inn min vekt i dag som er 81,9 kg

 

Det går som dere ser nedover, men sakte. Klarte ikke 3 kg forrige mnd, men jeg har gått ned. Hva bringer denne mnd mon tro.

 

GRATULERERER TIL DERE SOM KLARTE 3 KG, STÅÅÅÅÅÅ PÅÅÅÅÅ!! Det viktigste er å ta rette matvalg. Hva er viktigst,kaka/snopet/etc eller å gå ned i vekt. Hvem vinner? dine drømmer eller maten/snopet/ etc.

 

Jeg har tatt noen rette valg og noen feil, men jeg lærer hele tiden. Det er ikke lett å endre uvanene. Jeg er altfor glad i sjokolade, kaker og god mat.

 

Lykke til i september mnd, Sammen er vi sterke...

 

Goassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Har lest mange innlegg på tråden tidligere måneder og ser at dere får flotte resultater. Jeg har slitt litt i motgang nå og mistet mye motivasjon i sommer med resultat OPP i stedet for NED!Er nå klar for å restarte, og har veiedag på torsdag. Vil gjerne være med på denne tråden da det virker motiverende å melde vekt og se flotte resultater fra så mangesmile.gif.

Jeg har ikke endret min "ticker" så det ser nok ut som jeg har tatt av noe. Jeg starter som sagt på nytt på torsdag og vil da endre på den med nye tall. Det vil si at min startvekt blir 5. septembertongue.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...