Gå til innhold

Minus 1-2-3kilo eller hold vekten innen 1. april 2014!


Anbefalte innlegg

Ny måned, nye muligheter! :D

 

Her er tråden for deg som ønsker litt ekstra drahjelp på veien mot målet, hvor det er liv i leiren gjennom hele mars måned, hiv deg med!

 

Det er helt og holdent opp til deg selv hva du ønsker å sette som mål for denne måneden - vil du nøye deg med 1 kilo, eller prøve på 2 eller 3? Eller trenger du rett og slett å puste ut og holde vekten? Du velger selv!

 

Har du 2-5-10-20-30-40kg som skal av eller som mål å holde vekten, dette er tråden som kan motivere deg til å gjennomføre planen din! :D

 

Slik gjør du:

 

Meld inn vekten din i begynnelsen og slutten av mars måned, gjerne ditt røde tall også (høyeste vekt EVER - og som du ALDRI vil se igjen!) og ditt grønne tall (det du ønsker skal synes på vekta i slutten av måneden, realistisk eller optimistisk - det som passer deg best) og gjerne ukedag.

Jeg samler all informasjon i en oversikt, og ønsker du å melde inn ukentlig underveis (derav ukedag), så fører jeg inn det også!

Du trenger ikke farge tallene, det fikser jeg :)

 

Da blir det seende ca slik ut;

 

Juni72 98,9 80,7 79,5 (onsdag)

(Jeg prøver meg altså på litt over 1kg denne måneden (burde være overkommelig, det), men all nedgang regner jeg som bonus - dessuten kan månedsmålet endres underveis hvis det viser seg å gå riktig så bra)

 

Bli med på å dra lasset sammen i mars, da vel!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treklovermamma73

Hei igjen 😀 ny måned nye muligheter 😉 Jeg blir gjerne med i mars også da jeg føler at denne tråden holder meg litt bevisst på hva jeg ønsker og hvilke mål jeg har for framtiden. Har ikke ropt høyt at jeg ønsker å redusere vekten min og da er det fint med en plass hvor jeg en gang i uka må veie inn ( eget ønske såklart😉) har snart gått ned 4 kg etter januar tråden startet og er fornøyd med det 😊 vet at dersom jeg i månedene framover blir mer aktiv så vil kiloene forsvinne 😄

Tallene mine er : 92- 84,2 - 82 ha en fin lørdag!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cheery

Hei god mars folkens.

Siden jeg har veiedag i morgen er ikke utgangspunktet helt klart, men satser på 74 kg innen 1 aprill.

Vekten forige søndag var 76,7 så det gir meg 2,7 kg i mål i teorien. Målet blir dermed stort og hårete, men siden jeg har klart de forige med go margin kan jeg jo være litt optimist på denne " siste" av de optimale måndene.

 

Rødt tall er 86,3 startvekt kommer i morgen og grønt tall blir 74. Let the games begin

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange som allerede er i gang med mars - moro!

 

Dagens vekt var snillere enn i det siste, men prøver meg da likevel på et nøkternt mål innen måneden er omme, fort gjort å justere målet underveis, bare et par tastetrykk (gjelder jo for dere også, jeg fikser biffen så lenge dere legger inn tall :))

 

Juni72 98,8 79,8 79,0 (onsdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversikt 1. mars (og det er plass til ALLE som vil være med - bare å komme med tallene dine, så fører jeg deg inn på lista :))

 

Hyggelig gjensyn med dere alle, kikk, treklovermamma73, Cheery og Betty Blue, blir nok en trivelig måned sammen med GRfokus og mye liv her inne, rai, rai! :D

 

Juni72 98,8 79,8 79,0 (onsdag)

Betty Blue 89,8 83,6 82,0

Cheery 86,3 startvekt kommer 74 (søndag)

treklovermamma73 92 84,2 82

kikk 106,8 98,4 96

 

Flere som nevnte i februartråden at dere blir med videre, bare å komme med tallene deres - og vi ønsker selvfølgelig hjertelig velkommen til nye "fjes" også - her er det rom for alle enten vi er ferske fjes eller gamle travere og enten vi har mye eller liten nedgang, stillstand eller litt oppgang som delmål og hovedmål underveis :D Dette funker!

 

Ha en finfin lørdag og helg, allihopa B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabine

Jeg blir gjerne med videre. :)

 

78 56,8 <58 (søndag)

 

Det virker som om vekta mi stabiliserer seg på ca. 57, så jeg satte <58 som mål, dvs. å bli værende her jeg er, litt i underkant av 58. Går det greit? Ellers er 58 også et greit mål. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mageflesk

Hei hei

Jeg blir med i mars også.

Ser at jeg har litt utfordringer denne måneden med en ukes ferietur og andre ymse feiringer. Har derfor et litt lavere mål denne måneden. Målet får være ned fra 80,3 til 79 kg. Jepp, nytt tall og jeg gleder meg :D :D :D :D

 

Mine tall blir da 93, 80,3 og 79. Veiedager på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vil være med i mars.

mine tall er:

97 87,5 86

 

Jeg tørr ikke å ta for stort mål. Jeg vil heller NÅ målet og tar heller alt ekstra som bonus :)

 

Ha en herlig mars :)

noris

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superdupert! Lista blir lengre, her er masse oppdateringer, moro!

 

Oversikt 3. mars (og det er plass til ALLE som vil være med - bare å komme med tallene dine, så fører jeg deg inn på lista :))

 

Hyggelig gjensyn med enda mange flere kjente - velkommen igjen til Knaus, cebba, Sabine, Bijou, *Lina*, noris, Collargol og Melodi88! :D

 

Melodi88 85 78,8 76,8 (fredag)

Collargol 89 79,9 78,5 (variabel veiedag)

noris 97 87,5 86

*Lina* 93 80,3 79 (torsdag)

Bijou 82 58,6 58,5 (fredag)

Sabine 78 56,8 <58 (søndag)

cebba 80,0 76,0 74,0 (fredag)

Knaus 73,0 70,5 70,0 (torsdag)

Juni72 98,8 79,8 79,0 (onsdag)

Betty Blue 89,8 83,6 82,0 (torsdag)

Cheery 86,3 75,8 74 (søndag)

treklovermamma73 92 84,2 82

kikk 106,8 98,4 - 98,2 (-0,2kg) 96

 

Du setter standarden med nedgang allerede, kikk, gratulerer - et flott eksempel til etterfølgelse for resten av gjengen!

 

Mars er en fin måned til å komme på rett kjøl om det har gått litt skakt eller trått siden jul (jadda, men ikke så halvgærent :rolleyes: ), eller til å virkelig fortsette å rase ned om det har vært standarden etter nyttår...ja, eller til å virkelig sementere dette nådde målet for dere som allerede er i Hold Vekten-fasen og som viser at det virkelig er mulig å nå målet, men at det jamenmeg er en jobb å gjøre da også.

 

Fingeren i jorda og lanken ut av godisskåla, snøfri bakke utendørs - fyll handlelista med grønnsaker og andre lekkerbiskener og ta beina fatt til nærmeste supermarked :D Hehe, eller slapp av foran TVn...med appelsin, selvsagt, de er vel fortsatt gode? Ja, eller knekkebrød med no godt pålegg på, da blir magen glad (med mindre du ikke tåler gluten, da...) :huh:

 

Så flott å holde følge med dere fine folka, måned etter måned mot tidenes lekreste strandløvinner i bikini-sommer! Heia oss alle sammen :lol:

 

God mandag, ny uke og nye muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Hei, jeg blir gjerne med selv om jeg var en shitty bidragsyter til tråden forrige måned...

Men vet dere hva, jeg KLARTE MÅLET MITT :) Er nede to kilo!

Så nå er jeg klar for å begynne på de neste to!

 

 

Lettsommer: 93, 6 – 89 (vekt nå! mot 91 sist måned!!) – Neste delmål 1. april: 87

 

 

93, 6 – 89 – 87

 

 

Min taktikk blir som følger:

- Registrere matinntak!!

- Trene!

- Holde meg unna godteri og kaker (det ødelegger ALT!) og prøve å begrense alkoholinntaket ( jeg er student .... )

- Drikke masse vann og få i meg mye grønnsaker og vitaminer

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen igjen, lettsommer! :D

 

Du deltok jo sist også, og nå melder du resultatet - gratulerer med nådd mål!

 

Lager ny oppdatering i kveld eller i morgen, da er du på plass og min dagens vekt også - ned 300g fra 1. mars, faktisk, og det etter pannekakedagen ;) 79,5kg er altså dagens.

 

Mars er jamen ikke så verst! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mageflesk

Vekta stoppet på 80,2 i dag, dvs 100 gram ned.

 

Ahh, det går så sakte. Men når jeg tenker etter tror jeg vektnedgangen gjenspeiler innsatsen denne uken. Gikk på en kjempesmell i helgen og betaler nok for den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen!!!!! :D

 

I dag veide eg det samme som sist 70,5kg.

Ja, det skal ikke vere lett, men tar det med godt humør, og stresser ikke. Har vert på lang tur i dag i regnet, og var holsulten da jeg kom hjem, og da gjekk gulrøttene ned på høykant. B)

 

Ha en fin kveld, og en flott helg.

Takk Juni72, du er en knupp! :lol:

 

Klem fra Knaus. :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veslepus

Hei alle sammen!

 

Kan jeg bli med her? Jeg er ganske ny her, igjen.. Gikk sist på GR for tre år siden og gikk ned fem kilo. Som kom tilbake og tok med seg et par til.. Startet opp igjen i påsken i fjor på egen hånd, aldri brukt dette forumet, er temmelig kløne på data. Nå har nedgangen stoppa opp, jeg spiser mindre og mindre men vekta står. Så nå må jeg faktisk tvinge meg til å spise mere igjen, og oftere. Og gå en rask tur minst 30 min hver dag, så jeg får igang forbrenninga litt igjen.

 

Maxvekta var 107,0 kg, nå er den 82,0, mål fram til 1. april 80,5. Veiedag onsdag.

 

Hilsen meg

:)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...